მოგესალმებით კონტრაცეპტივებიდან რომელი იწვევს წონი... | გინეკოლოგია - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

იანვარი 2021

კითხვა-პასუხი

0
უფასო კითხვა
0
ფასიანი კითხვა
კითხვა-პასუხი - გინეკოლოგია

კატეგორია - გინეკოლოგია

11-02-2017

-მოგესალმებით კონტრაცეპტივებიდან რომელი იწვევს წონის მომატებას (ვგულისხმობ ძირითადი მოქმედი ნივთიერების შემადგენლობის მხრივ, ესტროგენების, გესტაგენების, პროჟესტერონის და სხვა ჰორმონების შემცველობის მხრივ) კონკრეტული მედიკამენტის დასახელებას არ გთხოვთ, უბრალოდ იქნებ მითხრათ რომლის შემცველობა გამოიწვევს წონაშ მომატებას, მიღებას არ ვაპირებ ექიმის გარეშე გარწმუნებთ. გმადლობთ წინასწარ.

პასუხი
-კონტრაცეპტივები იწვევს სითხის შეკავებას და აგრეთვე მადის მატებას, რაც საბოლოოს სითხის შეკავების ფონზე და შემდეგ კი მადის მატების ფონზე წონის მარტებით აიხსნება. თუ კონტრაცეპტვების მიღების პარალელურად სწორად იკვებებით და ფიზიკურად გააქტიურდებით, მაშინ არ მოიმატებტ წონაში.
გინეკოლოგთან კონსულტაციაზე ჩაწერისთვის დაგვიკავშირდით 577 12 04 66
კომენტარები
დაამატეთ კომენტარი
მსგავსი კითხვები
დიეტოლოგია
ნიგოზი გულისთვის განსაკუთრებულად სასარგებლო პროდუქტადაა აღიარებული.
ღვიძლი ის ორგანოა, რომელიც მრავალ, მნიშვნელოვან ფუნქციას ასრულებს. ამიტომ მის დასაცავად ყველაფერი უნდა გავაკეთოთ.
შაქარი და ცხიმები წარმოადგენს ძირითად საწვავს, რომელიც კვებავს სხეულის თითოეულ უჯრედს.
როგორც ოქსფორდის უნივერსიტეტის კვლევამ აჩვენა, თაფლი, ტრადიციულ პრეპარატებზე
პირველი კლასი და სასკოლო ადაპტაცია - სასკოლო ადაპტაციის გასავლელად მშობლებს რჩევებს აძლევს
ადამიანის ხერხემალს ყოველდღიურად დიდი დატვირთვა ადგება, შესაბამისად,
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად