კითხვა-პასუხი - გინეკოლოგია - მკურნალი.გე
რუბრიკები
ოჯახის მკურნალის ანონსი
აგვისტო 2018
კითხვა-პასუხი
0
უფასო კითხვა
0
ფასიანი კითხვა
კითხვა-პასუხი - გინეკოლოგია
კატეგორია - გინეკოლოგია
20-04-2015
გამარჯობა! ვსვამ ჩასახვის საწინააღმდეგოდ მიკროგინონს, 28 აბიანს.დავიწყე მენსტრუაციის მოსვლის დღიდან, 3 აბი მქონდა დარჩენილი რომ მომივიდა მენსტრუაცია,ანუ 26 დღეს "მესტუმრა" და 3 დღე გამიგრძელდა, როცა მანამდე 5 დღე მქონდა ხოლმე. ის 3 აბიც დავამთავრე და შემდეგ დავიწყე ახალი ფირფიტა. არის ეს რამე პრობლემა და მაინტერესებს დაორსულების შანსი ხომ არ არსებობს? პირველი აბის დალევა მენსტრუაციის პირველ დღეს რომ აღარ ემთხვევა? გთხოვთ, მიპასუხოთ.გმადლობთ წქინასწარ.
პასუხი
კომენტარები
19 მაისი 2017 12:34
VIBRATORI IKIDE GENACVALE 30 SANTIMETRIANI SIBERESHIDAC GAMOGADGEBA.
06 ნოემბერი 2016 03:18
აქ ნუ ეძებ პასუხს.ექიმს დაურეკე.აქ მხოლოდ დადლანძღავენ დამასხარად აგიგდებენ
დაამატეთ კომენტარი
მსგავსი კითხვები
20 აგვისტო 2018
ბავშვის იმუნიტეტის გასაძლიერებლად და დედის გინეკოლოგიური, ენდოკრინოლოგიური დაავადებების, სარძევე
20 აგვისტო 2018
ცნობილია, რომ ხილ-კენკროვნები ორგანიზმისთვის სასარგებლოა, თუმცა ეს ყოველთვის ასე არ არის. ზოგიერთი
ჯერ კიდევ ძველი ჩინელები ამბობდნენ: “ცხოველი ადამიანის მეგობარი და ნათესავია, ის განიცდის ადამიანისთვის დამახასიათებელ გრძნობებს:
მოტეხილობის, განსაკუთრებით ხერხემლის, შეხორცება ზოგჯერ ძალიან რთული ხდება. ამგვარი ტრავმისას
2018 წლის 1-ლი იანვრიდან 1-ელ აგვისტომდე პერიოდში, საქართველოს ფარმაცევტული ბაზრიდან 380 868