მოგესალმებით. ჩემმა მეგობარმა მირჩია ცხიმების მწვე... | დიეტოლოგია - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

მაისი 2020

კითხვა-პასუხი

0
უფასო კითხვა
0
ფასიანი კითხვა
კითხვა-პასუხი - დიეტოლოგია

კატეგორია - დიეტოლოგია

24-10-2013

-მოგესალმებით. ჩემმა მეგობარმა მირჩია ცხიმების მწველი სუპის ანუ ბორშჩის დიეტა. 3 კილოგრამი მაქვს დასაკლები მხოლოდ და მითხრა რომ ამ დიეტით 1 კვირაში დავიკლებდი ამ 3 კილოს.თქვენ რას მეტყვით?მადლობთ.

პასუხი
-ამ დიეტას ბორშჩის დიეტასაც უწოდებენ. მაშ, ასე: არ შეიძლება არანაირი ალკოჰოლური სასმელის მიღება, რადგან ეს არღვევს ორგანიზმიდან ცხიმის გამოდევნის პროცესს. დიეტას თავი უნდა დაანებოთ ალკოჰოლის მიღებამდე დაახლოებით 24 საათით ადრე. დანიშნული მედიკამენტების მიღება ნებადართულია. დიეტის საფუძველია "წვნიანი, რომელიც წვავს ცხიმს". ის ყოველდღიურად უნდა ჭამოთ - იმდენად ხშირად და იმ რაოდენობით, რამდენიც მოგესურვებათ. რაც მეტს შეჭამთ, მით მეტს დაიკლებთ.
დიეტის ზედმიწევნით დაცვის შემთხვევაში 4,5-დან 8 კგ-მდე უნდა დაიკლოთ. ძალიან მნიშვნელოვანია, რომ ის პროდუქტები, რომლებიც დიეტითაა რეკომენდებული, სწორედ იმ დღეს მიირთავთ, როცა ინსტრუქციითაა გათვალისწინებული. თუ კვირის განმავლობაში 7 კგ. ან მეტი დაკარგეთ, დიეტა მინიმუმ 2 დღით მაინც უნდა შეწყვიტოთ. მისი გაგრძელება ნებისმიერ სხვა დროს შეგეძლებათ. ნუ შეჭამთ სუფს დიეტის გარეშე. ამ დიეტის განმეორება იმდენად ხშირად შეგიძლიათ, რამდენადაც ისურვებთ. ისევ პირველი დღით უნდა დაიწყოთ.
დიეტა გააგრძელეთ მანამ, სანამ დადებით დინამიკას შენიშნავთ თქვენს ფიზიკურ და მორალურ მდგომარეობაში.
წვნიანის მომზადების წესი როგორც ჩანს იცით, ამიტომ აღარ ვწერთ.
კომენტარები
დაამატეთ კომენტარი
მსგავსი კითხვები
დიეტოლოგია
ტვინისათვის სასარგებლო ბოსტნეულიდან დიეტოლოგები გამოყოფენ წითელ კომბოსტოს, ჭარხალსა და ისპანახს. წითელი კომბოსტო მეტად სასარგებლოა ტვინის
თუ შეკრულობა (ყაბზობა) გაწუხებთ, რეგულარულად უნდა მიირთვათ ბროკოლი, ვაშლი და ისპანახი.
შვრია აქვეითებს სისხლში ქოლესტერინის დონეს, ანთების მაჩვენებლებს, წონას და აუმჯობესებს საჭმლის მონელებას.
თუ თქვენ დღის მანძილზე არ გაქვთ დრო ვარჯიშისთვის, მაშინ ძილის წინ ვარჯიშები დაგეხმარებათ
ექიმები დიდი ხანია ელიან იმ დროს, როდესაც ცხოვრების ჯანსაღი წესი უბრალო მოდად კი არ ჩაითვლება,
სიმსუქნე თითქმის ორჯერ ზრდის მძიმე ფორმის კარიესის განვითარების ალბათობას. ტკბილი და მაღალი მჟავიანობის სასმელები კი ჭარბწონიანი
ზაფხულის უხერხულ პრობლემათაგან ერთ-ერთი უმთავრესი ჭარბი ოფლიანობაა.
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად