მადლობთ, ჩემს კითხვებს, რომ უპასუხოდ არ ტოვებთ. ვა... | დიეტოლოგია - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

აგვისტო 2019

კითხვა-პასუხი

0
უფასო კითხვა
0
ფასიანი კითხვა
კითხვა-პასუხი - დიეტოლოგია

კატეგორია - დიეტოლოგია

22-05-2013

-მადლობთ, ჩემს კითხვებს, რომ უპასუხოდ არ ტოვებთ. ვარ 20 წლის. 152 სმ და ეხლა 43 კგ. მენსტრუალურ ციკლის სამკრუნალოდ ექიმმა დამინიშნა ჰორმონი დიანე 35. საშინელი უკურეაქცია მომცა, გულის რევის საშინელი შეგრძნებით, ჰაერის უკმარისობით და ცივი ოფლით რამდენჯერმ, გამეღვიძა შუა ღამეს. ჩემს ექიმს ვუთხარი და მაინც არ მოსხნა სავალდებულია 6 თვე სვა არ შეიძლებაო. ეხლა ვაგრძელებ სმას ისევ. ერთი უკუჩვენება რაც ძალიან მაშინებს ეს არის წონის საგრძნობლად მატება, იმის ფონზე რომ დღეში 1200 კალორიაზე მეტს არ ვიღებ და 3 ჯერ მივირთმევ, მცირე ულუფებით. მართალია შოკოლადს, (20გრამს) ,ნაყინს (70გრ), და ე.წ "პეჩენიებს"ერთ ცალს საშუალოდ (25გრამს) თავს ვერ ვანეებებ მაგრამ ძალიან ცოტას მივირთმევ დღეში რომელიმეს რა თქმა უნდა ერთად არა. ძირითადა უჯრედისით ვიკვებები, ბოსტეულითა და ხილით, ასევე რძის ნაწარმითაც (კარაქით არა) და პურს დღეში 30გრ მეტს არ ვიღებ. ვარჯიშობ, წონა კი მაინც ყოველ დღე იმატებს. დიანეს სმა, რომ დავიწყე 38კგ ვიყავი რაც ჩემს სიმაღლესთან იდეალური წონა იყო, ეხლა 43 ვარ და ესე ადის ყოველ დღე. გული მისკდება, არ მინდა გასიება.არ ვიცი კიდე რა გავაკეთო, 1200 კალორია ჩემთვის ბევრი ხომ არ არის ჩემთვის კიდევ შევამცირო რაციონი? რამდენი კალორია უნდა მივიღო ,მე რომ კლება დაიწყოს დაახლობით 800 კალორია? მოუთბენლად ველი თქვენს პასუხს, მადლობთ

პასუხი
-იმისათვის რომ განსაზღვროთ თუ რამდენი კალორია უნდა მიიღოთ დღის განმავლობაში, რომ არ გასუქდეთ თავდაპირველად უნდა დადგინდეს თუ რამდენი კალორია მიდის ძირითად ცვალზე:
1. ქალებში ძირითადი ცვალაზე (00) იხარჯება  კალორიების რაოდენობა, რომელიც ესაჭიროებას ადამიანს ორგანიზმის ცხოველმოქმედებისათვის სრული მოსვენების მდგომარეობაში (სუნთქვა, სისხლის მიმოქცევა, თმების ზრდა და სხვა)
ქალებისთვის 00=9,99 * წონა (კგ) + 6,24 * სიმაღლე (სმ) - 4,92 * ასაკი - 161;
მამაკაცებიო 00= 9,99 * წონა (კგ) -+ 6,24 * სიმაღლე (სმ) - 4,92 *  ასაკი+ 5;
2. დღის განმავლობაში სულ  დაღარჯული კალორიების რაოდენობის გამოსათვლელად ძირითად ცვლაზე საჭიროე კალორიების რაოდენობა უნდა გამრავლდეს შემდეგ კოეფიციენტზე:
-მჯდომარე ცხოვრების წესი: 00 * 1,2;
-მცირე ფიზიკური აქტიურობა (კვირაში 1-3 დღე სპორტი): 00 * 1,375; 1648,98 221,4
-საშუალო აქტიურიბა ( კვრაში 4-5 დღე სპორტი): 00 * 1,55;
-მაღალი აქტიურობა (კვირაში 6-7 დღეს სპორტი): 0 * 1,725;
-ძალიან მაღალი აქტიურობა (ყოველდღიურად სორტით ინტენსიური დაკავება, მძიმე ფიზიკური სამუშაო სამსახურში, დღეში 2-ჯერ ინტენსიური ფიზიკური ვარჯიში) : 00 * 1,9.

კომენტარები
დაამატეთ კომენტარი
მსგავსი კითხვები
დიეტოლოგია
დასავლეთ ავსტრალიის უნივერსიტეტის თანამშრომლები დარწმუნებულები არიან, რომ ფინჯანი ჩაის ან ერთი
ექსპერტებმა დაასახელეს ბადრიჯანის სასარგებლო თვისებები, რის გამოც ის აუცილებლად უნდა ჩართოთ საკვებ რაციონში.
ნიუ-იორკის ბინგემტონის უნივერსიტეტის მეცნიერებმა დაასკვნეს, რომ ადამიანს ახალგაზრდობაში უფრო მეტად ესაჭიროება
ალოე ვერა განსაკუთრებული თვისებების მქონე მარადმწვანე მცენარეა. მისი სამშობლო აფრიკაა, თუმცა დღეს ის უამრავ რეგიონშია გავრცელებული.
სადღეისოდ ასეთი კრემების ასორტიმენტი საკმაოდ ფართოა. ხშირად არც კი ვიცით, რომელი ხაზის კრემი უფრო მიესადაგება ჩვენს კანს.
სამწუხაროდ, ბოლო ათწლეულის მანძილზე ალერგიული დაავადებებით, მათ შორის - ბრონქული ასთმით დაავადებულთა
დღევანდელი ცხოვრების რიტმი, მძიმე ეკოლოგიური გარემო, კვების თავისებურებები განაპირობებს სხვადასხვა პათოლოგიის
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად