მადლობთ, ჩემს კითხვებს, რომ უპასუხოდ არ ტოვებთ. ვა... | დიეტოლოგია - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

თებერვალი 2020

კითხვა-პასუხი

0
უფასო კითხვა
0
ფასიანი კითხვა
კითხვა-პასუხი - დიეტოლოგია

კატეგორია - დიეტოლოგია

22-05-2013

-მადლობთ, ჩემს კითხვებს, რომ უპასუხოდ არ ტოვებთ. ვარ 20 წლის. 152 სმ და ეხლა 43 კგ. მენსტრუალურ ციკლის სამკრუნალოდ ექიმმა დამინიშნა ჰორმონი დიანე 35. საშინელი უკურეაქცია მომცა, გულის რევის საშინელი შეგრძნებით, ჰაერის უკმარისობით და ცივი ოფლით რამდენჯერმ, გამეღვიძა შუა ღამეს. ჩემს ექიმს ვუთხარი და მაინც არ მოსხნა სავალდებულია 6 თვე სვა არ შეიძლებაო. ეხლა ვაგრძელებ სმას ისევ. ერთი უკუჩვენება რაც ძალიან მაშინებს ეს არის წონის საგრძნობლად მატება, იმის ფონზე რომ დღეში 1200 კალორიაზე მეტს არ ვიღებ და 3 ჯერ მივირთმევ, მცირე ულუფებით. მართალია შოკოლადს, (20გრამს) ,ნაყინს (70გრ), და ე.წ "პეჩენიებს"ერთ ცალს საშუალოდ (25გრამს) თავს ვერ ვანეებებ მაგრამ ძალიან ცოტას მივირთმევ დღეში რომელიმეს რა თქმა უნდა ერთად არა. ძირითადა უჯრედისით ვიკვებები, ბოსტეულითა და ხილით, ასევე რძის ნაწარმითაც (კარაქით არა) და პურს დღეში 30გრ მეტს არ ვიღებ. ვარჯიშობ, წონა კი მაინც ყოველ დღე იმატებს. დიანეს სმა, რომ დავიწყე 38კგ ვიყავი რაც ჩემს სიმაღლესთან იდეალური წონა იყო, ეხლა 43 ვარ და ესე ადის ყოველ დღე. გული მისკდება, არ მინდა გასიება.არ ვიცი კიდე რა გავაკეთო, 1200 კალორია ჩემთვის ბევრი ხომ არ არის ჩემთვის კიდევ შევამცირო რაციონი? რამდენი კალორია უნდა მივიღო ,მე რომ კლება დაიწყოს დაახლობით 800 კალორია? მოუთბენლად ველი თქვენს პასუხს, მადლობთ

პასუხი
-იმისათვის რომ განსაზღვროთ თუ რამდენი კალორია უნდა მიიღოთ დღის განმავლობაში, რომ არ გასუქდეთ თავდაპირველად უნდა დადგინდეს თუ რამდენი კალორია მიდის ძირითად ცვალზე:
1. ქალებში ძირითადი ცვალაზე (00) იხარჯება  კალორიების რაოდენობა, რომელიც ესაჭიროებას ადამიანს ორგანიზმის ცხოველმოქმედებისათვის სრული მოსვენების მდგომარეობაში (სუნთქვა, სისხლის მიმოქცევა, თმების ზრდა და სხვა)
ქალებისთვის 00=9,99 * წონა (კგ) + 6,24 * სიმაღლე (სმ) - 4,92 * ასაკი - 161;
მამაკაცებიო 00= 9,99 * წონა (კგ) -+ 6,24 * სიმაღლე (სმ) - 4,92 *  ასაკი+ 5;
2. დღის განმავლობაში სულ  დაღარჯული კალორიების რაოდენობის გამოსათვლელად ძირითად ცვლაზე საჭიროე კალორიების რაოდენობა უნდა გამრავლდეს შემდეგ კოეფიციენტზე:
-მჯდომარე ცხოვრების წესი: 00 * 1,2;
-მცირე ფიზიკური აქტიურობა (კვირაში 1-3 დღე სპორტი): 00 * 1,375; 1648,98 221,4
-საშუალო აქტიურიბა ( კვრაში 4-5 დღე სპორტი): 00 * 1,55;
-მაღალი აქტიურობა (კვირაში 6-7 დღეს სპორტი): 0 * 1,725;
-ძალიან მაღალი აქტიურობა (ყოველდღიურად სორტით ინტენსიური დაკავება, მძიმე ფიზიკური სამუშაო სამსახურში, დღეში 2-ჯერ ინტენსიური ფიზიკური ვარჯიში) : 00 * 1,9.

კომენტარები
დაამატეთ კომენტარი
მსგავსი კითხვები
დიეტოლოგია
ადამიანები ხშირად ჩივიან, რომ წონას ვერ იკლებენ, მიუხედავად იმისა, რომ დიეტასაც იცავენ,
ჯანსაღ კვებასა და წონის კლებას მჭიდრო კავში­რი აქვს. ოცნებობთ ჭარბი წონის მოშორებაზე,
სიმსუქნე თითქმის ორჯერ ზრდის მძიმე ფორმის კარიესის განვითარების ალბათობას. ტკბილი და მაღალი მჟავიანობის სასმელები კი ჭარბწონიანი
ვირუსების ნაწილაკები საათობით ინარჩუნებენ აქტივობას მშრალ, თბილ და უმოძრაო ჰაერში
ყველაზე ხანდაზმული ქალი მსოფლიოში, 116 წლის კეინ ტანაკა იაპონიაში, ფუკუოკეში ცხოვრობს.
თმა შედგება ცილისგან (კერატინი) და დამცავი თხელი ფენა კუტიკულისგან. წყლის ზემოქმედების შედეგად თმა ადვილად
საკმარისია ეს 4 ტესტი და მოსაუბრეს გაშლილი წიგნივით წაიკითხავთ - აცხადებენ ტესტის ავტორები.
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად