, მაქვს ჟილბერის სინდრომი და ვიცი რომ ამ დროს არ შ... | დიეტოლოგია - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

მაისი 2020
0
უფასო კითხვა
0
ფასიანი კითხვა
კითხვა-პასუხი - დიეტოლოგია

კატეგორია - დიეტოლოგია

16-05-2013

-გამარჯობა, მაქვს ჟილბერის სინდრომი და ვიცი რომ ამ დროს არ შეიძლება დიდხანს მშიერი ყოფნა, ამიტომ 6 საათის მერე ჭამა მიწევს რადგან დილით 10 სათზე ადრე არ ვდგები და შუალედი საკმაოდ ხანგრძლივია. ვერც დიეტას ვიცავ, იმიტომ რომ აუცილებელია კალორიული საკვების მიღება არადა ძალიან მინდა წონაში დაკლება. გამიგია რომ ყველაზე კარგად ადამიანი წონაში მაშინ იკლებს როდესაც დღეში რამდენჯერმე ჭამს ოგონდ ცოტ-ცოტასო. მაინტერესებს ცოტა-ში საკვების რა რაოდენობა იგულისხმება და დღეში საშუალოდ რამდენჯერ უნდა ვჭამო? და მაინტერესებს ამ სახის დიეტას თუ დავიცავ მაინც მოიმატებს თუ არა სისხლში ბილირუბინის რაოდენობა.

პასუხი

-იმისათვის რომ განსაზღვროთ თუ რამდენი კალორია უნდა მიიღოთ დღის განმავლობაში, რომ არ გასუქდეთ თავდაპირველად უნდა დადგინდეს თუ რამდენი კალორია მიდის ძირითად ცვალზე:
1. ქალებში ძირითადი ცვალაზე (00) იხარჯება  კალორიების რაოდენობა, რომელიც ესაჭიროებას ადამიანს ორგანიზმის ცხოველმოქმედებისათვის სრული მოსვენების მდგომარეობაში (სუნთქვა, სისხლის მიმოქცევა, თმების ზრდა და სხვა)
ქალებისთვის 00=9,99 * წონა (კგ) + 6,24 * სიმაღლე (სმ) - 4,92 * ასაკი - 161;
მამაკაცებიო 00= 9,99 * წონა (კგ) -+ 6,24 * სიმაღლე (სმ) - 4,92 *  ასაკი+ 5;
2. დღის განმავლობაში სულ  დაღარჯული კალორიების რაოდენობის გამოსათვლელად ძირითად ცვლაზე საჭიროე კალორიების რაოდენობა უნდა გამრავლდეს შემდეგ კოეფიციენტზე:
-მჯდომარე ცხოვრების წესი: 00 * 1,2;
-მცირე ფიზიკური აქტიურობა (კვირაში 1-3 დღე სპორტი): 00 * 1,375;
-საშუალო აქტიურიბა ( კვრაში 4-5 დღე სპორტი): 00 * 1,55;
-მაღალი აქტიურობა (კვირაში 6-7 დღეს სპორტი): 0 * 1,725;
-ძალიან მაღალი აქტიურობა (ყოველდღიურად სპორტით ინტენსიური დაკავება, მძიმე ფიზიკური სამუშაო სამსახურში, დღეში 2-ჯერ ინტენსიური ფიზიკური ვარჯიში) : 00 * 1,9.

მიღებული კალორიების რაოდენობა უნდა გაყოთ 4-5-ჯერზე და საკვები ასეთი წესით განაწილებული უნდა მიიღოთ დღის განმავლობაში.

კომენტარები
დაამატეთ კომენტარი
მსგავსი კითხვები
დიეტოლოგია
ტვინისათვის სასარგებლო ბოსტნეულიდან დიეტოლოგები გამოყოფენ წითელ კომბოსტოს, ჭარხალსა და ისპანახს. წითელი კომბოსტო მეტად სასარგებლოა ტვინის
თუ შეკრულობა (ყაბზობა) გაწუხებთ, რეგულარულად უნდა მიირთვათ ბროკოლი, ვაშლი და ისპანახი.
შვრია აქვეითებს სისხლში ქოლესტერინის დონეს, ანთების მაჩვენებლებს, წონას და აუმჯობესებს საჭმლის მონელებას.
თუ თქვენ დღის მანძილზე არ გაქვთ დრო ვარჯიშისთვის, მაშინ ძილის წინ ვარჯიშები დაგეხმარებათ
ექიმები დიდი ხანია ელიან იმ დროს, როდესაც ცხოვრების ჯანსაღი წესი უბრალო მოდად კი არ ჩაითვლება,
სიმსუქნე თითქმის ორჯერ ზრდის მძიმე ფორმის კარიესის განვითარების ალბათობას. ტკბილი და მაღალი მჟავიანობის სასმელები კი ჭარბწონიანი
ზაფხულის უხერხულ პრობლემათაგან ერთ-ერთი უმთავრესი ჭარბი ოფლიანობაა.
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად