19 აპრილს ინვიტროში დავლია მედიკამეტი აბორტის მიზნ... | ორსულობა - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

აპრილი 2021

კითხვა-პასუხი

0
უფასო კითხვა
0
ფასიანი კითხვა
კითხვა-პასუხი - ორსულობა

კატეგორია - ორსულობა

04-11-2012

-19 აპრილს ინვიტროში დავლია მედიკამეტი აბორტის მიზნით, 21 ში დავლიე მეორე წამალი და თან მაშინ მოხდა ნაყოფის მოშლაც.25 სექტემბრის მერე არ მომსვლია. მედიკამენტოზური აბორტის შემდეგ მინიმუმ ექვსი თვე არ უნდა გახდეო და რამდენად უსაფრთხო მდგომარეობაში ვარ. ძალიან გთხოვთ მალე მიპასუხეთ რა, ძალიან ვნერვიულობ. წინასწარ მადლობა!

პასუხი
- კითხვა ვერ გავიგე, თქვენ ორსულად ხართ? თუ კი - მაშინ მიმართეთ მეანს, რომელიც შეაფასებს თქვენს ამაჟამინდელ მდგოამროებას. დაორსულება აბორტის შემდეგ იმიტომაა უკუნაჩვენები, რადგან ამ პერიოდში სრულყოფილად ხდება საშვილოსნოს შიგნითა გარსის სრული არდგენა.

გინეკოლოგთან კონსულტაციაზე ჩაწერისთვის დაგვიკავშირდით 577 12 04 66
კომენტარები
დაამატეთ კომენტარი
მსგავსი კითხვები
დიეტოლოგია
2020 წელს არაერთი კვლევა ჩატარდა და დადგინდა, რომ ზოგიერთი პრობიოტიკი, სასარგებლო ბაქტერია, ორგანიზმს წონის კლებაში ეხმარება.
მსოფლიო ჯანდაცვის ორგანიზაციის რეკომენდაციით, ადამიანმა თევზი კვირაში ორჯერ უნდა მიიღოს.
ონკოლოგებისათვის კარგად არის ცნობილი, რომ იმუნოთერაპიაზე შვეიცარიაში დიდ იმედებს ამყარებენ.
თუ მეხსიერების პრობლემები გაწუხებთ, გამოიყენეთ გინგკო ბილობა თქვენს სასარგებლოდ.
ძილი და მასთან დაკავშირებული პრობლემები მსოფლიო მოსახლეობის ძალიან დიდ ნაწილს აწუხებს.
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად