მაქვს აუტოიმუნური თირეოდიტი და ვსვამ ეუთიროქსინს. ... | ენდოკრინოლოგია - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

ნოემბერი 2020

კითხვა-პასუხი

0
უფასო კითხვა
0
ფასიანი კითხვა
კითხვა-პასუხი - ენდოკრინოლოგია

კატეგორია - ენდოკრინოლოგია

07-07-2018

-მაქვს აუტოიმუნური თირეოდიტი და ვსვამ ეუთიროქსინს. დილით ვიღვიძებ სუსტად უმადოდ და მაქვს სიმძიმის და გულის რევის უმნიშვნელო შეგრძნება. შეიძლება ეს სიმპტომები გამოეწვია წამალს???

პასუხი
-თუ თქვენ პერიოდულად იტარებთ ენდოკრინოლოგის კონსულტაციას, დარეგულირებეულია ჰორმონული ფონი, მაშინ ეს მდგომარეობა ფარისებრი ჯირკვლის პათოლოგიას არ უკავშირდება, პირველ რიგში შესაძლო მიზეზად კუჭ-ნაწლავის პათოლოგია, ჭიებით ინვაზია უნდა ვივარაუდოთ, გირჩევთ დიაგნოსტიკისთვის გასტროენტეროლოგს მიმართოთ.
კომენტარები
დაამატეთ კომენტარი
მსგავსი კითხვები
დიეტოლოგია
ნიგოზი გულისთვის განსაკუთრებულად სასარგებლო პროდუქტადაა აღიარებული.
ღვიძლი ის ორგანოა, რომელიც მრავალ, მნიშვნელოვან ფუნქციას ასრულებს. ამიტომ მის დასაცავად ყველაფერი უნდა გავაკეთოთ.
შაქარი და ცხიმები წარმოადგენს ძირითად საწვავს, რომელიც კვებავს სხეულის თითოეულ უჯრედს.
როგორც ოქსფორდის უნივერსიტეტის კვლევამ აჩვენა, თაფლი, ტრადიციულ პრეპარატებზე
პირველი კლასი და სასკოლო ადაპტაცია - სასკოლო ადაპტაციის გასავლელად მშობლებს რჩევებს აძლევს
ადამიანის ხერხემალს ყოველდღიურად დიდი დატვირთვა ადგება, შესაბამისად,
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად