ვარ 26 წლის, ერთი თვეა, რაც ხელებზე დამაყარა, მექ... | დერმატოლოგია - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

ივლისი

კითხვა-პასუხი

0
უფასო კითხვა
0
ფასიანი კითხვა
კითხვა-პასუხი - დერმატოლოგია

კატეგორია - დერმატოლოგია

12-06-2010

- ვარ 26 წლის, ერთი თვეა, რაც ხელებზე დამაყარა, მექავება და მტკივა, მერე ეს გამონაყარი მაგრდება და უხეშდება კანი. სისხლის საერთო ანალიზი გავიკეთე და ყველაფერი წესრიგშია. ექიმის დანიშნულებით ვსვამ აევიტს, ალერტეკს და ვისვამ ტრიდერმის მალამოს. უკვე ერთი კვირაა, რაც მკურნალობას ვიტარებ და შედეგი არ მაქვს, არადა 3-4 დღეში გექნება შედეგიო. სხვა რისი ბრალი შეიძლება იყოს? გთხოვთ, მირჩიოთ, ვის მივმართო?

პასუხი
პასუხობს დავით ტატიშვილის სამედიცინო ცენტრის ექიმ-დერმატოლოგი - ლია ჭითანავა:

- ზეპირად, მხოლოდ თქვენ მონაყოლზე დაყრდნობით დიაგნოზის დასმა შეუძლებელია. დერმატოლოგმა უნდა დაგისვათ დიაგნოზი და ამის შემდეგ დანიშნოს შესაფერისი მკურნალობა.
კომენტარები
დაამატეთ კომენტარი
მსგავსი კითხვები
დიეტოლოგია
წითელი ხორცის გადაჭარბებული რაოდენობით მიღება ხელს უწყობს ნაწლავის კიბოს განვითარებას.
სისხლიანი ხველა და ფილტვიდან სისხლდენა არცთუ იშვიათი მდგომარეობაა, რომელიც გადაუდებელ დახმარებას ითხოვს.
ძალიან ხშირად ქალებისგან ფსიქოლოგებს ესმით ჩივილი: „ორი წელია, გათხოვილი ვარ. შვილიც მყავს. ჩემი ქმარი მუშაობს და შინ ძალზე დაღლილი ბრუნდება.
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად