- ვარ 5 ნახევარი თვის ორსული, ვსვამ წამლებს, გ... | გინეკოლოგია - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

აპრილი 2021

კითხვა-პასუხი

0
უფასო კითხვა
0
ფასიანი კითხვა
კითხვა-პასუხი - გინეკოლოგია

კატეგორია - გინეკოლოგია

03-06-2010

- ვარ 5 ნახევარი თვის ორსული, ვსვამ წამლებს, გინეპრალს, მაგნე B6, და ასე შემდეგ, მაქვს ტონუსი, მაქვს 1 კვირაა ყავისფერი გამონადენი, რა მიზეზი შეიძლება იყოს? ანალიზებში და ეხოზე არაფერია საგანგაშო

პასუხი

- გამონადენის არსებობის შესახებ დაუყონებლივ შეატყობინეთ თქვენს გინეკოლოგს.
გინეკოლოგთან კონსულტაციაზე ჩაწერისთვის დაგვიკავშირდით 577 12 04 66
კომენტარები
23 ივლისი 2015 01:39
მიმართეთ თქვენს გინეკოლოგს,რათა თავიდან აიცილოთ ნაადრევი მშობიარობის რისკი
16 მარტი 2015 10:59
მე ვარ 4 კვირის ორაული და ანალოგიურად სამეწყო ყავიაფერი ვამონადენი მაწყნარებენ არაფერიაო და მეც საბნეული ვარ
დაამატეთ კომენტარი
მსგავსი კითხვები
დიეტოლოგია
2020 წელს არაერთი კვლევა ჩატარდა და დადგინდა, რომ ზოგიერთი პრობიოტიკი, სასარგებლო ბაქტერია, ორგანიზმს წონის კლებაში ეხმარება.
მსოფლიო ჯანდაცვის ორგანიზაციის რეკომენდაციით, ადამიანმა თევზი კვირაში ორჯერ უნდა მიიღოს.
ონკოლოგებისათვის კარგად არის ცნობილი, რომ იმუნოთერაპიაზე შვეიცარიაში დიდ იმედებს ამყარებენ.
თუ მეხსიერების პრობლემები გაწუხებთ, გამოიყენეთ გინგკო ბილობა თქვენს სასარგებლოდ.
ძილი და მასთან დაკავშირებული პრობლემები მსოფლიო მოსახლეობის ძალიან დიდ ნაწილს აწუხებს.
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად