როგორ მოვიქცეთ, თუ უძილობა გვტანჯავს - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

თებერვალი 2019

როგორ მოვიქცეთ, თუ უძილობა გვტანჯავს

როგორ მოვიქცეთ, თუ უძილობა გვტანჯავს
სრულფასოვანი ძილის მნიშვნელობაზე საუბრობენ ექიმები, კოსმეტოლოგები, ფსიქიატრები. როგორ მოვიქცეთ, თუ სწრაფად ჩაძინებას ვერ ვახერხებთ, დილით კი ადრიანად უნდა გამოვცხადდეთ სამსახურში?

სტანდარტული რეკომენდაციები ამგვარია:

· დასაძინებლად ერთსადაიმავე დროს დაწექით;

· ძილის წინ მიიღეთ ცხელი შხაპი ან აბაზანა;

· გაანიავეთ საძინებელი და შეეცადეთ რომ ოთახში ძალიან არ ცხელოდეს;

· ძილის წინ მოერიდეთ სპექტრის ცისფერ ნაწილს (სმარტფონებიდან, გაჯეტებიდან წამოსული სინათლე);

· დაიძინეთ სრულ სიბნელეში;

· რეგულარულად ივარჯიშეთ, მაგრამ არაა რეკომენდებული დაძინებამდე 2 საათით ადრე.

თუ უნივერსალური რეკომენდაციები არაა ეფექტური, მაშინ პრობლემის არსი ძილზე მოქმედ
ინდივიდუალურ ფაქტორებშია. როდესაც ცხოვრების კორექტირება საკმარისი არაა, საჭიროა ექიმის კონსულტაცია. დიდი ხნის განმავლობაში საძილე პრეპარატების მიღება არაა რეკომენდებული - შეიძლება განვითარდეს დამოკიდებულება და „დოპინგის“ გარეშე დაძინების უნარის სრული დაკარგვა.

ლალი ჩხიკვაძე
ტეგები: უძილობა
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
რეკომენდებული პროდუქტები
5 HPT დეპრესიის საწინააღმდეგო -60 აბი
ფასი: 49.5
დატვირთული რეჟიმის მქონე პირებისთვის
ფასი: 29.9
დამამშვიდებელი საშუალება
ფასი: 28.9
მსგავსი სიახლეები
ჯანმრთელობის ეკოლოგია გვამცნობს, რომ დროის თითოეულ მომენტში ჩვენს ორგანიზმში განსაზღვრული
27-11-2018
პენსილვანიის უნივერსიტეტის კვლევის თანახმად, ზრდასრული ადამიანები, რომლთაც ნაცვლად 8 საათისა, 6
15-11-2018
ძილის მნიშვნელობაზე ბევრი ინფორმაცია ქვეყნდება. ყველამ იცის, რომ ძილი ჯანმრთელობისა და დღეგრძელობის
31-10-2018
დიეტოლოგია
მაღალცხიმიანი და დაბალნახშირწყლოვანი დიეტა - LCHF: გახდომა სიამოვნებით - ეს დიეტა წვავს ცხიმებს.
არტერიულ ჰიპერტენზიასთან ბრძოლაში დიდი მნიშვნელობა აქვს ცხოვრების ჯანსაღ წესსა და რაციონალურ კვებას.
ექიმები დიდი ხანია ეძებენ უსაფრთხო დიეტას მოხუცებულთათვის, რომელიც უზრუნველყოფს ჭარბი წონის
კატეგორიის სხვა სტატიები
ცნობილია, რომ ძილი აუმჯობესებს ავადმყოფი ადამიანის მდგომარეობას. როგორც კვლევამ აჩვენა, ძილის დროს
ყოველი მეორე ქალი უჩივის შაკიკს ან ფეხების შეშუპებას. ეს შემთხვევები ერთმანეთს არაფრით უკავშირდება.
ნევროლოგებმა ქოლინით მდიდარი პროდუქტების საოცარი თვისება აღმოაჩინეს. არიზონის უნივერსიტეტის
ვაშინგტონის უნივერსიტეტის სამედიცინო სკოლის თანამშრომლებმა გაარკვიეს, რომ ასაკოვნებს, რომელთა ძილის
თავბრუხვევაზე, მასთან დაკავშირებულ პრებლემებსა და გამომწვევ მიზეზებზე
აბერდინისა უნივერსიტეტის მეცნიერები, პროფესორ პიტერ მაკ კაფერის ხელმძღვანელობით შეისწავლიან A
ამერიკელმა მეცნიერმა და ექიმმა ბროდა ოტო ბარნსმა ენდოკრინოლოგიაში ჩატარებულ საინტერესო კვლევებზე დაყრდნობით აღმოაჩინა, რომ
სპეციალისტები არაერთხელ ამტკიცებდნენ, რომ სოციალური ქსელები იწვევს დეპრესიას, აქვეითებს ძილის ხარისხს, თვითშეფასებას.
იაპონიაში, ყველა მოქალაქე 40-დან 75 წლამდე, ვალდებულია წელის გარშემოწერილობის ზომა განისაზღვროს.
„ბოროტების ერთ-ერთი გამოვლინებაა აბორტი, როდესაც მკვლელობას მანიპულაცია ეწოდება, მკვლელს – დამსახურებული ექიმი, – ამის შესახებ