მეხსიერების გასაუმჯობესებლად საკმარისია 10-წუთიანი ვარჯიში - მკურნალი.გე
რუბრიკები
ოჯახის მკურნალის ანონსი
ნოემბერი 2018
კითხვა-პასუხი
მეხსიერების გასაუმჯობესებლად საკმარისია 10-წუთიანი ვარჯიში
მეხსიერების გასაუმჯობესებლად საკმარისია 10-წუთიანი ვარჯიში
ვარჯიში არა მხოლოდ სხეულს აკაჟებს, არამედ ტვინის ფუნქციობას, კერძოდ, მეხსიერებას აუმჯობესებს, - აცხადებენ კალიფორნიისა და ცუკუბის უნივერსიტეტების მეცნიერები. მათ 36 ახალგაზრდა მოხალისის მონაწილეობით ერთობლივი კვლევა ჩაატარეს. კვლევის მონაწილეები დღეში 10 წუთი მსუბუქ ვარჯიშებს ასრულებდნენ, რის შემდეგაც მათ მეხსიერების დონის შესაფასებელი ტესტირება უტარდებოდათ. საკონტროლო ჯგუფის პირები ასევე გადიოდნენ ტესტირებას, ოღონდ ფიზიკური აქტივობის გარეშე. კვლევაში მონაწილე საცდელ პირებს ტვინის სკანირებაც უტარდებოდათ.

ნავარჯიშები პირების ტვინის გარკვეულ უბნებს შორის მჭირდო (გაძლიერებული) კომუნიკაცია შეინიშნებოდა, რომელიც იმავდროულად ინფორმაციის შენახვასა და გახსენებასთან იყო კავშირში.

სპეციალისტთა განცხადებით, დღეში სულ
მცირე, 10-წუთიანი იოგა, ფეხით სიარული ან ფიზიკური ვარჯიში საგრძნობლად აუმჯობესებს მეხსიერებას. ასე რომ, აუცილებლად დაუთმეთ დღეში 10 წუთი მაინც ვარჯიშს.

თინათინ გოცაძე

კომენტარი არ გაკეთებულა
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას,სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.
რეკომენდირებული პროდუქტები
მსგავსი სიახლეები
მარნეულის მუნიციპალიტეტის სოფელ წერეთელში უბედური შემთხვევა მოხდა. არსებული ინფორმაციით, 16 წლის ბიჭი სტადიონზე ვარჯიშის დროს
14-11-2018
ოქსფორდისა და იელის უნივერსიტეტებმა 1,2 მილიონი ადამიანის მონაწილოებით ჩაატარეს მასშტაბური კვლევა,
21-08-2018
მეხსიერება და დამახსოვრების პროცესი დამოკიდებულია თავის ტვინის ელექტრულ აქტივობაზე, ანუ იმაზე, თუ რამდენად საჭირო დონეზე მიმდინარეობს თავის ტვინში
13-08-2018
ამ კატეგორიის სხვა სტატიები
აშშ-ში კოლუმბიის უნივერსიტეტის მეცნიერებმა დაადგინეს, რომ დაბერებადი თავის ტვინისათვის
ამერიკელმა მკვლევარებმა ჩაატარეს საინტერესო კვლევა და გაარკვიეს, კონკრეტულად რომელი ფაქტორი თამაშობს
დემენცია მძიმე დაავადებაა არა მხოლოდ პაციენტებისთვის, არამედ მათი ოჯახის წევრებისა და საზოგადოდ
ალცჰაიმერის დაავადების შემსწავლელი ცენტრისა და კოგნიტიური ნევროლოგიის ცენტრის მეცნიერებმა
ძილის დეფიციტი რომ სხვადასხვა დაავადების განვითარების მიზეზია ყველამ იცის. მედიკოსებმა გამოყვეს 4
19 ნოემბერი 2018
შუახნის ასაკში წონის მატების თავიდან აცილება დღეში ერთი პეშვი ნიგვზის ან 1 სუფრის კოვზი არაქისის კარაქის
19 იანვარი 2018
ლონდონის საუნივერსიტეტო კოლეჯის მეცნიერებმა გამოავლინეს, რომ მშობიარობისშემდგომი დეპრესიიდან
თუ გინდათ, საყვარელი ნივთი დიდხანს გამოიყურებოდეს ახალივით, სათანადოდ უნდა მოუაროთ. იგივე შეიძლება
შეკრულობა (ყაბზობა) სადღეისოდ ბევრი ადამიანის პრობლემაა, ცხოვრების არასწორი წესი, მჯდომარე, უმოძრაო
ექიმ პროქტოლოგ დავით კალანდაძეს მედიცინის დოქტორის საპატიო წოდება