ზოგიერთისთვის შოპინგი სექსზე სასიამოვნოა
პირველს მიეკუთვნებიან „შთაგონებული მყიდველები“, რომლებიც ცდილობენ ისეთი ნივთების შეძენას, რომლებიც მათ ინდივიდუალურობას გაუსვამს ხაზს. მეორე ჯგუფის ადამიანები მაღაზიაში მხოლოდ იმისთვის დადიან, რომ არ ჩამორჩენ მოდას.
მეცნიერებმა შეისწავლეს ტვინის აქტივობა. აღმოჩნდა, რომ პირველი ჯგუფის მყიდველების 84% შოპინგისას უფრო მეტ სიამოვნებას ღებულობდა, ვიდრე სექსის ან შეჯიბრებაში გამარჯვების დროს. მეორე ჯგუფში უკუეფექტი აღინიშნებოდა - შოპინგი იწვევდა გონებრივ და ფიზიკურ დაღლილობას.
ლალი ჩხიკვაძე