ვარჯიშები, რომელიც ტვინისა და ფსიქიკური ფუნქციების შენარჩუნებაში დაგეხმარებათ - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

ივნისი 2021

კითხვა-პასუხი

ვარჯიშები, რომელიც ტვინისა და ფსიქიკური ფუნქციების შენარჩუნებაში დაგეხმარებათ

ვარჯიშები, რომელიც ტვინისა და ფსიქიკური ფუნქციების შენარჩუნებაში დაგეხმარებათ
ხანდაზმულობასა და დაბერებასთან ბრძოლაში დიდი როლის შესრულება შეუძლია ტვინს. ტვინი ის ორგანოა, რომლის მრავალი საიდუმლო დღემდე ამოუხსნელია, თუმცა, საბედნიეროდ, დადგენილია, რა გზითაა შესაძლებელი ამ საოცარი ორგანოს აქტივობის ზედმიწევნით შენარჩუნება.

ტვინის ოპტიმალური მუშაობის დიდხანს შესანარჩუნებლად, უპირველეს ყოვლისა, უნდა გავუფრთხილდეთ მის მკვებავ სისხლძარღვებს და დროულად გავასუფთაოთ ისინი.

ადამიანის ორგანიზმს ანაგვიანებს ჰაერში არსებული მავნე ნივთიერებები, საკვები, წყალი, თამბაქო, ალკოჰოლი, სამკურნალო პრეპარატები. ტვინის მუშაობის აღსადგენად და ფსიქიკური პროცესების გასაუმჯობესებლად აუცილებელია ამ მავნე ნაერთებისგან სისხლძარღვებისა და სისხლის გაწმენდა.

ტვინი ადამიანის ორგანოთაგან ყველაზე მეტ ჟანგბადს მოიხმარს და,
ამასთან, ყველაზე მწვავედ რეაგირებს მის უკმარისობაზე.

ტვინისა და, საზოგადოდ, ფსიქიკური ფუნქციების შენარჩუნებას ძალიან უწყობს ხელს მათი რეგულარული ვარჯიში:


1. ახალი გარემო - ხშირად გამოიცვალეთ გარემო, წაბრძანდით იქ, სადაც აქამდე არ ყოფილხართ ან ისეთი ადგილები მოინახულეთ, სადაც იშვიათად გიწევთ გავლა: ქალაქის ახალი უბანი, ახალი პარკი, ახალი
სავაჭრო ცენტრი, ახალი საკონცერტო დარბაზი ან რესტორანი.


2. ახალი სურნელი - ეზიარეთ ახალ არომატებს, შეიძინეთ ახალი სუნამო ან სურნელოვანი ნივთები, ყოველ დილით, გაღვიძებისთანავე შეისუნთქეთ ახალი სურნელი - ეს ტვინს გამოაფხიზლებს.


3. დახუჭეთ თვალები - ბნელ ოთახში ნუ აანთებთ შუქს, იარეთ ისე, რომ მხოლოდ მეხსიერებას ენდოთ. ეს გაავარჯიშებს ყურადღებისა და კონცენტრაციის უნარს. ეცადეთ, შხაპის მიღებისას თვალები დახუჭოთ - როდესაც ვეღარაფერს ხედავთ, სხვა გრძნობები გამახვილებულია.


4. სამუშაო შეასრულეთ საწინააღმდეგო კიდურით: მარჯვენით, თუ ცაცია ბრძანდებით და მარცხენით - თუ მემარჯვენე.


5. ხშირად იცვალეთ სამოსი. ერიდეთ ერთფეროვნებას. დადასტურებულია, რომ ტანსაცმლის ცვლა შეგრძნებებთან ერთად აზრებსაც ცვლის.


6. ეცადეთ, სამსახურში, მაღაზიებში, მეგობრებთან ახალ-ახალი გზებით იაროთ. გზა შესაძლოა გრძელი აღმოჩნდეს, მაგრამ ეს ძალიან არგებს ტვინს.


7. გჯეროდეთ საკუთარი თავის, მაშინაც კი, თუ ისეთ საქმეს შეეჭიდეთ, რომელიც ადრე არასოდეს გიკეთებიათ - ტვინი ყველაზე უკეთ მაშინ აქტიურდება, როცა ზუსტად არ იცის, რა და როგორ უნდა აკეთოს.


8. ეცადეთ, სტანდარტულ კითხვებზე შაბლონურად არ უპასუხოთ, არასტანდარტული პასუხები მოიფიქრეთ.


9. გაეცანით უცხო ინფორმაციას და გაიაზრეთ.


10. გაამრავალფეროვნეთ დასვენება.


11. ხშირად მოიშველიეთ იუმორი, იხუმრეთ, მოჰყევით სასაცილო ამბებს. ეს გონებრივ შესაძლებლობებთან ერთად კრეატიულ აზროვნებასაც ავითარებს.

წაიკითხეთ სრულად
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
რეკომენდებული ექიმები
დიეტოლოგია
ჭარბი წონის მიზეზებსა და პრობლემის გადაჭრის მეთოდებზე გვესაუბრება კლინიკა "ენმედიცის" წამყვანი ენდოკრინოლოგი, პროფესორი მაია ჩიქობავა.
კატეგორიის სხვა სტატიები
მეხსიერების პროფესიული დიაგნოსტიკა საკმაოდ რთული პროცესია და ის სპეციფიკურ ტესტირებას ითვალისწინებს.
ჯანსაღი ცხოვრების სტილი, რომელიც სწორ კვებასა და საკმარის ფიზიკურ აქტიობას მოიაზრებს, ნამდვილად საჭიროა იმისათვის, რომ ჯანმრთელები ვიყოთ.
რას წარმოადგენს შიშის განცდა, როგორ ვლინდება და როგორ უნდა ვმართოთ ის? გვესაუბრება ფსიქოლოგი სოფო კოკოლიშვილი.
მოგეხსენებათ, რომ უარყოფითი ემოციები ნეგატიურად ისახება ჩვენს ჯანმრთელობაზე,
უარყოფითი გამოცდილება, ბედნიერი ცხოვრების აგებაში გვეხმარება.
როდის აღმოცენდება დაბუჟება და ტკივილი კეფის მიდამოში
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად