კვების რომელი პროდუქტები მოქმედებს ჰორმონულ ბალანსზე - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

კვების რომელი პროდუქტები მოქმედებს ჰორმონულ ბალანსზე

კვების რომელი პროდუქტები მოქმედებს ჰორმონულ ბალანსზე
E ვიტამინი - ძლიერი ანტიოქსიდანტია. მას შეიცავს მზესუმზირის, სოიოს ზეთი, ნაღების კარაქი, მზესუმზირა, ნუში, პარკოსანი კულტურები, ნიგოზი, ბროკოლი, მწვანილი, ქაცვი, ასკილი.

მაგნიუმი - გვეხმარება გაღიზიანებასთან, შფოთვასთან, ხასიათის ცვალებადობასთან, უძილობასთან, პრემენოპაუზასთან და მენსტრუალურ სპაზმებთან გამკლავებაში. მისი წყაროა: ნუში, ისპანახი, გოგრის თესლი, ოსპი, ავოკადო, ლეღვი, კაკაო.

ფიტოესტროგენები შეუცვლელია მენოპაუზის პერიოდში. მას შეიცავს ნიგოზი, სელის თესლი, ასკილი, პიტნა, სალბი, ბარამბო, კრაზანა.

ცხოველური ცილა არეგულირებს პროგესტერონის გამომუშავებას. საყურადღებოა ამ მხრივ ხორცი, თევზი, კვერცხი.

C ვიტამინი, ფოლის მჟავა, კაროტინი, უჯრედისი - ამ პროდუქტებით მდიდარია ბოსტნეული,
კომბოსტო, ბროკოლი, ბოლოკი, მდოგვი.

B ჯგუფის ვიტამინები ახდენენ ნივთიერებათა ცვლის ოპტიმიზაციას და საჭიროა ნერვული სისტემის გამართული მუშაობისთვის. ამ ვიტამინებს შეიცავს ნიგოზი, პომიდორი, ბულგარული წიწაკა, ღვიძლი, წიწიბურა, გარგარი, ფინიკი, კვერცხის გული, ფრინველის, საქონლის, ბატკნის, ღორის ხორცი, ხიზილალა, ყველი.

ბორი მამაკაცისა და ქალის სასქესო ჰორმონების ნორმაში შენარჩუნებას
უწყობს ხელს. მას შეიცავს ყურძენი, მსხალი, სტაფილო, ვაშლი, ჭარხალი, შავი ქლიავი, პარკოსნები, თაფლი, ნიგოზი.

კალციუმი აუცილებელია ქალებისთვის მენოპაუზის პერიოდში. მას შეიცავს: ხაჭო, ყველი, იოგურტი, მაწონი, ნადუღი, არაჟანი, კეფირი, ნუში, ბროკოლი, პარკოსნები, ისპანახი, კომბოსტო, ლეღვი, ორაგული.

უჯერი ცხიმოვანი მჟავები ომეგა-3 გვეხმარება დეპრესიის, მენსტრუალური ტკივილის დაძლევაში, არეგულირებს ჰორმონების გამომუშავებას. მისი წყაროა თევზი, თევზის ქონი, სელის თესლი.

ლალი ჩხიკვაძე
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
რეკომენდებული პროდუქტები
კარგი მხედველობის და ნერვული სისტემის ხელშეწყობისთვის-60აბი
ფასი: 28.9
გლუკოზის მეტაბოლიზმის ხელშეწყისთვის-60 აბი
ფასი: 25.2
ზოგადი ჯანმრთელობის შენარჩუნებისთვის-30აბი
ფასი: 39.9
მხედველობის ჯანმრთელობისთვის-30აბი
ფასი: 44.9
დიეტოლოგია
ვალენსიის უნივერსიტეტის მეცნიერებმა გამოარკვიეს როგორ მოქმედებს პომიდორი ადამიანის
რკინა ერთ-ერთი სტიმულატორია, რომელსაც შეიცავს ბროწეული, მწვანე ვაშლი, წიწიბურა, შავი პური, პარკოსნები
ამერიკელი ექსპერტები შავი ქლიავის რაციონში ჩართვისკენ მოგვიწოდებენ. მასში მაღალია ანტიოქსიდანტების
კატეგორიის სხვა სტატიები
ზოგი ადამიანი მეტისმეტად სწრაფად ჭამს, შეიძლება ითქვას 5 წუთში სრულად ამთავრებს ტრაპეზს. ამის მიზეზად ხშირად
ესპანელმა მეცნიერებმა საინტერესო კვლევებით აჩვენეს (კონკრეტულად 14 კვლევის მეტაანალიზი ჩაატარეს), რომ დაბალი
შემწვარ კერძებს არც ერთი დიეტოლოგი არ გვირჩევს. როგორ მოვიქცეთ, რომ მავნე ზემოქმედება შევამციროთ. მაღალი ტემპერატურის
საზამთრო ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული, არომატული და გემრიელი ხილია, რომელიც ხშირად ზამთარშიც გვენატრება.
ჭარბი წონა სიცოცხლისათვის საშიშია. 20-50 წლის ასაკში ჭარბი წონით ცხოვრების თითოეული წელი აქვეითებს მკერდის
როგორც კვლევებმა აჩვენა, ადამიანები, რომელთათვისაც შოკოლადი ხელმისაწვდომია, 70%-ით უფრო იშვიათად აღნიშნავდნენ
ალოე ვერა განსაკუთრებული თვისებების მქონე მარადმწვანე მცენარეა. მისი სამშობლო აფრიკაა, თუმცა დღეს ის უამრავ რეგიონშია გავრცელებული.
სადღეისოდ ასეთი კრემების ასორტიმენტი საკმაოდ ფართოა. ხშირად არც კი ვიცით, რომელი ხაზის კრემი უფრო მიესადაგება ჩვენს კანს.
სამწუხაროდ, ბოლო ათწლეულის მანძილზე ალერგიული დაავადებებით, მათ შორის - ბრონქული ასთმით დაავადებულთა
დღევანდელი ცხოვრების რიტმი, მძიმე ეკოლოგიური გარემო, კვების თავისებურებები განაპირობებს სხვადასხვა პათოლოგიის
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად