როგორ ვიკვებოთ ზაფხულში სხვადასხვა ქრონიკული დაავადების დროს - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

როგორ ვიკვებოთ ზაფხულში სხვადასხვა ქრონიკული დაავადების დროს

როგორ ვიკვებოთ ზაფხულში სხვადასხვა ქრონიკული დაავადების დროს

ვებრძვით ქოლესტერინს
ზაფხულში უფრო მეტად ვეტანებით არაჯანსაღ სასუსნავს. ამ ჩვევასთან ბრძოლა აზრს მოკლებულია. ისღა დაგვრჩენია, სასუსნავად ჯანსაღი პროდუქტები შევარჩიოთ - თხილი (ოღონდ არა მარილიანი), კაკალი, კენკრა.

  • ქოლესტერინთან ბრძოლაში დაგვეხმარება ფორთოხლის წვენი.
  • სასარგებლოა მცენარეული ბოჭკოთი მდიდარი საკვები. მისი კლასიკური მაგალითია ლობიო - ზაფხულის ერთ-ერთი ფავორიტი.
  • სისხლძარღვთა ჯანმრთელობის შენარჩუნებაში პომიდორი დაგვეხმარება.

დიაბეტი და ზაფხული
პაპანაქება სიცხის ატანა ჯანმრთელ ადამიანსაც უჭირს. ქრონიკული ავადმყოფისთვის ის, ბუნებრივია, უფრო გაუსაძლისია. შაქრიანი დიაბეტით დაავადებულებს მოკლედ შევახსენებთ იმ წესებს, რომელთა დაცვაც მათ ცხელი ზაფხულის გადატანას გაუადვილებს.

  • ერიდეთ დეჰიდრატაციას - ორგანიზმის სითხით გაღარიბებას. დეჰიდრატაციის მიზეზად შეიძლება იქცეს როგორც სიცხე და ამით გამოწვეული ოფლიანობა, ისე სისხლში გლუკოზის დონის მომატებაც, ამიტომ სვით საკმარისი წყალი და დაიცავით დიეტა.
  • ერიდეთ ალკოჰოლს - დიაბეტის დროს ის არ არის რეკომენდებული, თანაც სხეულის ტემპერატურის რეგულაციას არღვევს.

სიცხის ატანასა და დეჰიდრატაციის თავიდან აცილებაში დაგეხმარებათ ახალი ხილი და ბოსტნეული.

  • საზამთრო, ნესვი, კენკრა სითხის მაღალი შემცველობით გამოირჩევა.
  • სასარგებლო ნახშირწყლები ენერგიას შეგინარჩუნებთ. საკმარისია დღეში 1/2 ჭიქა ან 1 ცალი საშუალო ზომის ხილი.
  • სალათა, კიტრი, ყაბაყი, გოგრა ც და ა ვიტამინების მდიდარი წყაროა. ც ვიტამინი ძლიერი ანტიოქსიდანტია, რომელიც გვიცავს მზის, დაბინძურებული გარემოსა და ზოგიერთი თერმულად დამუშავებული საკვების ზემოქმედებით წარმოქმნილი თავისუფალი რადიკალებისგან. ა ვიტამინი აუცილებელია კანის ჯანმრთელობისთვის. გარდა ამისა, საზამთრო და პომიდორი ანტიოქსიდანტ ლიპოკაინის წყაროა. ის მზის დამწვრობისგან გვიცავს.

ზაფხული და გულძმარვა
მართალია, გარეთ ცხელა, მაგრამ ეს სულაც არ ნიშნავს, რომ მკერდის ძვლის უკანაც უნდა გრძნობდეთ წვას და ეს შემაწუხებელი გრძნობა ზაფხულის საკვებით მიღებულ სიამოვნებას აქარწყლებდეს. გულძმარვას, რო­მელიც, სამწუხაროდ, ერთ-ერთი ფართოდ გავრცელებული სიმპტომია, ხშირად აპროვოცირებს ციტრუსების წვენი, კოლა, ფანტა, კოქტეილი, ლუდი, პომიდორი. ერთი სიტყვით, ის საჭმელი და სასმელი, რომელთა გარეშეც ზაფხული წარმოუდგენელია. რა მივირთვათ, რომ გულძმარვამ არ შეგვაწუხოს? შესაძლოა, უცნაური მოგეჩვენოთ, მაგრამ ამ კითხვის პასუხი იცის ყველა, ვისაც ეს შემაწუხებელი სიმპტომი განუცდია. თითოეულ მათგანს სიმჟავის მაპროვოცირებელი “საკუთარი” პროდუქტები აქვს. რაც აუტანელია ერთისთვის, სავსებით უვნებელია მეორისთვის. თუმცა არსებობს იმ საკვების ზოგადი ჩამონათვალიც, რომელიც ყველაზე ხშირად იწვევს გულძმარვას. ასეთებია:

  • ზეთი - შეგიძლიათ, საკვები მოხარშოთ.
  • პომიდორი - მის ნაცვლად სალათაში გამოიყენეთ სტაფილო, ლობიო, კარტოფილი.
  • კოლა და გაზიანი სასმელები - მათ ნაცვლად სვით ცივი ჩაი.
  • საზამთრო - უცნაური მოგეჩვენებათ, მაგრამ სამედიცინო ლიტერატურაში აღნიშნულია, რომ ის მჟავას წარმოქმნას უწყობს ხელს. გულძმარვისას საზამთრო მხოლოდ ხილის სალათის შემადგენლობაში შეიძლება გამოვიყენოთ.

ამასთან ერთად, გულძმარვის საწინააღმდეგოდ რეკომენდებულია:

  • კვება ხშირად და მცირე ულუფებით.
  • დაძინებამდე 3-4 საათის განმავლობაში კვებისგან თავის შეკავება, მსუბუქად ვახშმობა.
  • წონის მოწესრიგება.
  • თამბაქოსთვის თავის დანებება.


გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
რეკომენდებული პროდუქტები
მხედველობის ჯანმრთელობისთვის -60 აბი
ფასი: 39.9
ამცირებს ქოლესტერინის და ცხიმის დონეს-50მლ
ფასი: 26.9
მხედველობის ჯანმრთელობისთვის-30აბი
ფასი: 44.9
ჯანმრთელი იმუნური სისტემის ფუნქციონირებისათვის.-60აბი
ფასი: 34.9
დიეტოლოგია
ჰალვა, საზოგადოდ, აღმოსავლური ნუგბარის ერთ-ერთი სახეობაა,
ძვალი, როგორც ორგანო, მეტად მრავალფეროვან და სასიცოცხლოდ აუცილებელ ფუნქციებს ასრულებს:
დიეტა სისხლში ქოლესტერინის დონის დაქვეითების უმარტივესი საშუალებაა. ამგვარი დიეტის საფუძველი
კატეგორიის სხვა სტატიები
შემწვარ კერძებს არც ერთი დიეტოლოგი არ გვირჩევს. როგორ მოვიქცეთ, რომ მავნე ზემოქმედება შევამციროთ. მაღალი ტემპერატურის
საზამთრო ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული, არომატული და გემრიელი ხილია, რომელიც ხშირად ზამთარშიც გვენატრება.
ჭარბი წონა სიცოცხლისათვის საშიშია. 20-50 წლის ასაკში ჭარბი წონით ცხოვრების თითოეული წელი აქვეითებს მკერდის
როგორც კვლევებმა აჩვენა, ადამიანები, რომელთათვისაც შოკოლადი ხელმისაწვდომია, 70%-ით უფრო იშვიათად აღნიშნავდნენ
ალუბლის წვენს შეუძლია იმ ადამიანების მდგომარეობის მნიშვნელოვნად გაუმჯობესება, რომელთაც აღენიშნება პოდაგრა, ასევე
ღამე ჭამა შეიძლება და საჭიროა. ბოლოს და ბოლოს გამოარკვიეს, რომელი პროდუქტები გვეხმარება დაძინებაში. ისინი არ იწვევენ
ალოე ვერა განსაკუთრებული თვისებების მქონე მარადმწვანე მცენარეა. მისი სამშობლო აფრიკაა, თუმცა დღეს ის უამრავ რეგიონშია გავრცელებული.
სადღეისოდ ასეთი კრემების ასორტიმენტი საკმაოდ ფართოა. ხშირად არც კი ვიცით, რომელი ხაზის კრემი უფრო მიესადაგება ჩვენს კანს.
სამწუხაროდ, ბოლო ათწლეულის მანძილზე ალერგიული დაავადებებით, მათ შორის - ბრონქული ასთმით დაავადებულთა
დღევანდელი ცხოვრების რიტმი, მძიმე ეკოლოგიური გარემო, კვების თავისებურებები განაპირობებს სხვადასხვა პათოლოგიის
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად