მავნეა თუ არა ყავის უზმოზე მიღება - მკურნალი.გე

ენციკლოპედიაგამომთვლელებიფიტნესიმერკის ცნობარიმთავარიკლინიკებიექიმებიჟურნალი მკურნალისიახლეებიქალიმამაკაციპედიატრიასტომატოლოგიაფიტოთერაპიაალერგოლოგიადიეტოლოგიანარკოლოგიაკანი, კუნთები, ძვლებიქირურგიაფსიქონევროლოგიაონკოლოგიაკოსმეტოლოგიადაავადებები, მკურნალობაპროფილაქტიკაექიმები ხუმრობენსხვადასხვაორსულობარჩევებიგინეკოლოგიაუროლოგიაანდროლოგიარჩევებიბავშვის კვებაფიზიკური განვითარებაბავშვთა ინფექციებიბავშვის აღზრდამკურნალობასამკურნალო წერილებიხალხური საშუალებებისამკურნალო მცენარეებიდერმატოლოგიარევმატოლოგიაორთოპედიატრავმატოლოგიაზოგადი ქირურგიაესთეტიკური ქირურგიაფსიქოლოგიანევროლოგიაფსიქიატრიაყელი, ყური, ცხვირითვალიკარდიოლოგიაკარდიოქირურგიაანგიოლოგიაჰემატოლოგიანეფროლოგიასექსოლოგიაპულმონოლოგიაფტიზიატრიაჰეპატოლოგიაგასტროენტეროლოგიაპროქტოლოგიაინფექციურინივთიერებათა ცვლაფიტნესი და სპორტიმასაჟიკურორტოლოგიასხეულის ჰიგიენაფარმაკოლოგიამედიცინის ისტორიაგენეტიკავეტერინარიამცენარეთა მოვლადიასახლისის კუთხემედიცინა და რელიგიარჩევებიეკოლოგიასოციალურიპარაზიტოლოგიაპლასტიკური ქირურგიარჩევები მშობლებსსინდრომიენდოკრინოლოგიასამედიცინო ტესტიტოქსიკოლოგიამკურნალობის მეთოდებიბავშვის ფსიქოლოგიაანესთეზიოლოგიაპირველი დახმარებადიაგნოსტიკაბალნეოლოგიააღდგენითი თერაპიასამედიცინო ენციკლოპედიასანდო რჩევები

მავნეა თუ არა ყავის უზმოზე მიღება

რაც დილით ჩვენს კუჭში ხვდება. ზოგიერთი კვლევა აჩვენებს, რომ უზმოზე ყავის მირთმევა საუკეთესო იდეა არ არის.

კვლევებმა ასევე აჩვენა, რომ უზმოზე შავი ყავის მიღება მნიშვნელოვნად აუარესებს სისხლში შაქრის დონის კონტროლს, რაც დიაბეტისა და გულის დაავადებების განვითარების რისკის შემცველია.

ადამიანებს, რომლებიც ყავის დალევამდე საუზმობენ, სისხლში გლუკოზის დონის მკვეთრი მატება არ აღენიშნებათ.

ყავა ადუნებს საყლაპავის ქვედა სფინქტერს. რის შედეგადაც საყლაპავის სარქველი სრულად არ იკეტება და კუჭის მჟავა შიგთავსი აღწევს საყლაპავში, რაც იწვევს რეფლუქსს. გულძმარვა ამ მდგომარეობის ყველაზე გავრცელებული სიმპტომია.

ამ შემთხვევაში საუკეთესო გამოსავალია ყავასთან ერთად ტუტე პროდუქტების, მაგალითად ერბო-კვერცხის, ავოკადოს ბუტერბროდის ან შვრიის ფანტელის მიღება, რაც დააქვეითებს მჟავიანობის საერთო დონეს. ან გადაერთეთ მწვანე ჩაიზე, რომლის pH 7 -დან 10-მდეა. ის ნაკლებად გააღიზიანებს კუჭს.