რომელია ხანდაზმულ ასაკში ყველაზე მავნე ჩვევები - მკურნალი.გე

ენციკლოპედიაგამომთვლელებიფიტნესიმერკის ცნობარიმთავარიკლინიკებიექიმებიჟურნალი მკურნალისიახლეებიქალიმამაკაციპედიატრიასტომატოლოგიაფიტოთერაპიაალერგოლოგიადიეტოლოგიანარკოლოგიაკანი, კუნთები, ძვლებიქირურგიაფსიქონევროლოგიაონკოლოგიაკოსმეტოლოგიადაავადებები, მკურნალობაპროფილაქტიკაექიმები ხუმრობენსხვადასხვაორსულობარჩევებიგინეკოლოგიაუროლოგიაანდროლოგიარჩევებიბავშვის კვებაფიზიკური განვითარებაბავშვთა ინფექციებიბავშვის აღზრდამკურნალობასამკურნალო წერილებიხალხური საშუალებებისამკურნალო მცენარეებიდერმატოლოგიარევმატოლოგიაორთოპედიატრავმატოლოგიაზოგადი ქირურგიაესთეტიკური ქირურგიაფსიქოლოგიანევროლოგიაფსიქიატრიაყელი, ყური, ცხვირითვალიკარდიოლოგიაკარდიოქირურგიაანგიოლოგიაჰემატოლოგიანეფროლოგიასექსოლოგიაპულმონოლოგიაფტიზიატრიაჰეპატოლოგიაგასტროენტეროლოგიაპროქტოლოგიაინფექციურინივთიერებათა ცვლაფიტნესი და სპორტიმასაჟიკურორტოლოგიასხეულის ჰიგიენაფარმაკოლოგიამედიცინის ისტორიაგენეტიკავეტერინარიამცენარეთა მოვლადიასახლისის კუთხემედიცინა და რელიგიარჩევებიეკოლოგიასოციალურიპარაზიტოლოგიაპლასტიკური ქირურგიარჩევები მშობლებსსინდრომიენდოკრინოლოგიასამედიცინო ტესტიტოქსიკოლოგიამკურნალობის მეთოდებიბავშვის ფსიქოლოგიაანესთეზიოლოგიაპირველი დახმარებადიაგნოსტიკაბალნეოლოგიააღდგენითი თერაპიასამედიცინო ენციკლოპედიასანდო რჩევები

რომელია ხანდაზმულ ასაკში ყველაზე მავნე ჩვევები

ამიტომ ხანდაზმულ ასაკში მიღებული სითხის რაოდენობას განსაკუთრებით უნდა მივაქციოთ ყურადღება.

მეორე მავნე ჩვევაა ცილის დეფიციტი რაციონში. 60 წელს გადაცილებული ადამიანები იმყოფებიან კუნთური მასის დაკარგვის რისკის ქვეშ. თუ ამ დროს ადამიანი საკმარისი რაოდენობით ცილას არ ღებულობს საკვების სახით, ეს პროცესი შეიძლება დაჩქარდეს.

გვიანი ვახშამი ასევე მავნეა ჯანმრთელობისთვის მაშინაც კი, თუ ჯანსაღ საკვებს ირჩევთ. დაძინებამდე ცოტა ხნით ადრე მიღებული საკვები ზრდის დიაბეტის და სხვა მეტაბოლური დარღვევის განვითარების რისკს.

ჯანმრთელობისთვის კიდევ ერთი მავნე ჩვევა არის საკვებ რაციონში არასაკმარისი რაოდენობით უჯრედისი. უჯრედისის რეგულარული მიღება აუცილებელია კუჭ-ნაწლავის ტრაქტის ნორმალური ფუნქციონირებისათვის, ჯანსაღი მიკროფლორის შენარჩუნებისათვის, რაც თავის მხრივ აძლიერებს იმუნიტეტს და აუმჯობესებს საკვები ნივთიერებებისა და ვიტამინების შეწოვას. საკმარისი რაოდენობით უჯრედისის მისაღებად საჭიროა რაციონი გამდიდრდეს შვრიით, კენკრით, ვაშლითა და პარკოსნებით.