როგორი უნდა იყოს სადღეღამისო კალორიების რაოდენობა - მკურნალი.გე

ენციკლოპედიაგამომთვლელებიკორონავირუსიმერკის ცნობარიმთავარიკლინიკებიექიმებიჟურნალი მკურნალისიახლეებიქალიმამაკაციპედიატრიასტომატოლოგიაფიტოთერაპიაალერგოლოგიადიეტოლოგიანარკოლოგიაკანი, კუნთები, ძვლებიქირურგიაფსიქონევროლოგიაონკოლოგიაკოსმეტოლოგიადაავადებები, მკურნალობაპროფილაქტიკაექიმები ხუმრობენსხვადასხვაორსულობარჩევებიგინეკოლოგიაუროლოგიაანდროლოგიარჩევებიბავშვის კვებაფიზიკური განვითარებაბავშვთა ინფექციებიბავშვის აღზრდამკურნალობასამკურნალო წერილებიხალხური საშუალებებისამკურნალო მცენარეებიდერმატოლოგიარევმატოლოგიაორთოპედიატრავმატოლოგიაზოგადი ქირურგიაესთეტიკური ქირურგიაფსიქოლოგიანევროლოგიაფსიქიატრიაყელი, ყური, ცხვირითვალიკარდიოლოგიაკარდიოქირურგიაანგიოლოგიაჰემატოლოგიანეფროლოგიასექსოლოგიაპულმონოლოგიაფტიზიატრიაჰეპატოლოგიაგასტროენტეროლოგიაპროქტოლოგიაინფექციურინივთიერებათა ცვლაფიტნესი და სპორტიმასაჟიკურორტოლოგიასხეულის ჰიგიენაფარმაკოლოგიამედიცინის ისტორიაგენეტიკავეტერინარიამცენარეთა მოვლადიასახლისის კუთხემედიცინა და რელიგიარჩევებიეკოლოგიასოციალურიპარაზიტოლოგიაპლასტიკური ქირურგიარჩევები მშობლებსსინდრომიენდოკრინოლოგიასამედიცინო ტესტიტოქსიკოლოგიამკურნალობის მეთოდებიბავშვის ფსიქოლოგიაანესთეზიოლოგიაპირველი დახმარებადიაგნოსტიკაბალნეოლოგიააღდგენითი თერაპიასამედიცინო ენციკლოპედიასანდო რჩევები

როგორი უნდა იყოს სადღეღამისო კალორიების რაოდენობა

დიეტოლოგები გვირჩევენ კილოგრამ წონაზე მოვიხმაროთ დღე-ღამეში 25-30 კილოკალორია. აბსოლუტურ ციფრებში დღეში დაახლოებით 1800-2000კილოკალორია გამოდის ქალებისთვის და 2500 კილოკალორია მამაკაცებისთვის.

მნიშვნელოვანია ასევე ადამიანის ცხოვრების წესისა და ფიზიკური აქტივობის დონის გათვალისწინება. მაღალი სიმკვრივის კუნთოვანი მასის მქონე ადამიანებს მეტი მოთხოვნილება აქვთ, რის გამოც აუცილებელია საკვების კალორიულობის გაზრდა. წინააღმდეგ შემთხვევაში დეფიციტის გამო, ორგანიზმის გახდომის პროცესი შეიძლება დაიწყოს. იდეალურია ის წონა, რომელშიდაც ადამიანს საკუთარი თავი მოსწონს, იმ პირობით, რომ ეს წონა არის ჯანსაღი. აღსანიშნავია, რომ ის სხვადასხვა სიმაღლის ადამიანებს განსხვავებული აქვს.

კვლევების პროდუქტები, რომლებიც შეიცავენ ცხიმებს, აძლიერებს სისხლძარღვებს, ორგანიზმს სილამაზის შენარჩუნებასა და ანთების მოხსნაში ეხმარება. ამ მხრივ დიეტოლოგები გვირჩევენ ავოკადოს მოხმარებას, რომელიც 80% შედგება პოლიუჯერი სასარგებლო ცხიმოვანი მჟავებისაგან. ამას გარდა ავოკადო ქოლესტერინის დონეს აქვეითებს და აუმჯობესებს გულ-სისხლძარღვთა სისტემის მუშაობას.