5 შეცდომა, რომელსაც გახდომისას ვუშვებთ - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

კითხვა-პასუხი

5 შეცდომა, რომელსაც გახდომისას ვუშვებთ

5 შეცდომა, რომელსაც გახდომისას ვუშვებთ
წონაში ეფექტური კლება მხოლოდ დიეტის მკაცრად დაცვაზე ან წინასწარ შედგენილ კვების სისტემაზე როდია დამოკიდებული. დიეტოლოგების აზრით, ადამიანები, გახდომის დროს, სხვადასხვა შეცდომას უშვებენ, რაც მოქმედებს შედეგზე.

წარმატებული შედეგისათვის აუცილებელია ორგანიზმის ინდივიდუალური თავისებურებების გათვალისწინება: პოპულარული დიეტები და კვების სისტემები ყველასთვის როდია სასარგებლო.

1.

ერთერთი ყველაზე გავრცელებული შეცდომაა პროდუქტის ენერგეტიკული ღირებულების არცოდნა. ადამიანები თითქოსდა სასარგებლო პროდუქტებს ანიჭებენ უპირატესობას- უცხიმო და უშაქრო პროდუქტები. თუმცა მწარმოებლებმა შაქრის რამოდენიმე პროცენტით შემცირებისას, შეიძლება გაზარდონ ცხიმის შემცველობა. ამიტომ მსგავსი პროდუქტების შეძენისას, ყურადღება უნდა მივაქციოთ ეტიკეტს, რადგანაც შეიძლება მივიღოთ არასასურველი
კალორიები.

2.

კვების სისტემის რადიკალური ცვლილება - კიდევ ერთი შეცდომაა, როდესაც ადამიანი უარს ამბობს ხორცეულზე და ცილოვან საკვებზე და მხოლოდ სალათებით იკვებება. დიდ ხანს ამგვ
არ რეჟიმზე ადამიანი ვერ გაძლებს და რამოდენიმე დღის ან კვირის შემდეგ ყველაფერზე ხელს ჩაიქნევს.

3.

ბევრი კი გახდომას ისე ცდოლობს, რომ არ ცვლის კვების ჩვევებს და უბრალოდ ვარჯიშობს.

კალორიული პროდუქტების მიღებას ნულამდე დაჰყავს ფიზიკური აქტივობა.

4.

გახდომისას მნიშვნელოვანია ჩვენი მენტალური მდგომარეობა. ხშირ შემთხვევაში ადამიანებს აღენიშნება ფსიქოლოგიური ან შეტევისმაგვარი ნაყროვანება, რომლის არსიც იმაში მდგომარეობს, რომ ადამიანი სტრესის და ემოციურ ნიადაგზე იწყებს საჭმლის ჭარბად მიღებას, განსაკუთრებით საღამოობით. ეს არის უკვე კვებითი დამოკიდებულება. შედეგი ვერ იქნება სასურველი, თუ ადამიანს აქვს მძიმე სამუშაო, ემოციური გადაძაბვა.

5.

მეხუთე შეცდომაც ფსიქოლოგიას უკავშირდება- როდესაც ადამიანი უარს ამბობს გემრიელ საკვებზე და არ იცის რით ჩაანაცვლოს საჭმლისგან მიღებული სიამოვნება, რაც კარდინალურ შეცდომას წარმოადგენს.

უმჯობესია წონაში დავიკლოთ ექიმის მეთვალყურეობით, რომელიც შეგვიდგენს სწორ რაციონს და მოახდენს კვებისა და ფიზიკური დატვრთვის კორექციას.
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
დიეტოლოგია
დაბერების კვალად, ადამიანის ორგანიზმში საჭმლის მომნელებელი ჯირკვლებისა და ნაწლავების ფუნქცია თანდათანობით ქვეითდება.
აკნეს განვითარებაზე მოქმედებს: გენეტიკურ განწყობა, ჰორმონული ცვლილებები, ბაქტერიების ჭარბი ზრდა,
კატეგორიის სხვა სტატიები
დაბერების კვალად, ადამიანის ორგანიზმში საჭმლის მომნელებელი ჯირკვლებისა და ნაწლავების ფუნქცია თანდათანობით ქვეითდება.
1. შეეცადეთ მარტივი ნახშირწყლები ჩაანაცვლოთ რთულით. რთულ ნახშირწყლებს შეიცავს ყავისფერი ბრინჯი, ნიგოზი, თხილი. მივიღოთ ის პროდუქტები, რომლებიც შეიცავენ ბევრ უჯრედისს. შესაბამისად, მცირე ულუფებიც კი დიდხანს დაგვანაყრებს.
კვებას უდიდესი მნიშვნელობა აქვს როგორც სიმსივნის აღმოცენების, ასევე მისი განვითარების პროფილაქტიკაში.
ცნობილია, რომ სტრესის ფონზე ადამიანს შეიძლება შეუმცირდეს თმის რაოდენობა.
იმპლანტებზე საუბრისას, პირველ რიგში, ესთეტიკური მოტივაცია რომ გვახსენდება, გასაკვირი არ არის.
ნებისმიერ ქალს უჭირს იმასთან შეგუება, რომ, ადრე თუ გვიან, მის მომხიბვლელობას ასაკი თავის კვალს დააჩნევს.
კვებას უდიდესი მნიშვნელობა აქვს როგორც სიმსივნის აღმოცენების, ასევე მისი განვითარების პროფილაქტიკაში.
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად