ჯანსაღი კვება დაიწყეთ, თუმცა პირველივე დღეს თავს შეუძლოთ გრძნობთ, რატომ? - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

თებერვალი 2021

ჯანსაღი კვება დაიწყეთ, თუმცა პირველივე დღეს თავს შეუძლოთ გრძნობთ, რატომ?

ჯანსაღი კვება დაიწყეთ, თუმცა პირველივე დღეს თავს შეუძლოთ გრძნობთ, რატომ?
ექიმები გვირჩევენ, რომ სწორი და ჯანსაღი კვება არის ჯანმრთელობის შენარჩუნების უმთავრესი ინსტრუმენტი. ბევრი ხილი და ბოსტნეული უნდა მიირთვათ, ასე თავს უფრო ენერგიულად და ჯანსაღად იგრძნობთ. თუმცა ადამიანები, რომლებიც კვების რაციონის ჯანსაღი პროდუქტებით ჩანაცვლებას იწყებენ, თავს ბედნიერად ნამდვილად არ გრძნობენ. ისინი გაღიზიანებული და დეპრესიულები არიან, რატომ ხდება ასე?

ეს ორგანიზმის ბუნებრივი რეაქციაა და ის განცდები, რომელსაც სწორი კვება გპირდებათ, გარკვეული დროის შემდეგ, თქვენს სხეულსა და გონებას ნამდვილად მოიცავს. აღნიშნული დისკომფორტი კვების ცვლილებას მოსდევს და მცირე დროში გაივლის.

თუ თქვენ მუდამ იკვებებოდით ტკბილეულით,
დიდი რაოდენობით შაქარი, მარილი და კოფეინი თქვენი ცხოვრების განუყოფელი ნაწილი იყო და უეცრად შეწყვიტეთ მათი მიღება, ამ ყველაფერზე ორგანიზმი პროტესტს გამოხატავს, ამიტომაა, რომ მას ბოსტნეული არ მოსწონს და თავს უგუნებოდ გრძნობთ - გეხვევათ თავბრუ, გაწუხებთ თავის ტკივილი, შეშუპება და ზოგადი სისუსტე.

მიზეზი არ არის ის,
რომ თქვენი ორგანიზმი მინარევებისგან თავისუფლდება. ბევრი ამბობს, რომ ეს ორგანიზმის დეტოქსის შედეგად გაჩენილი, სიმპტომებია, თუმცა ასე არ არის.


ჯანსაღი კვების დაწყებისას თქვენი ტვინი დოფამინის მიმართ სურვილს გამოხატავს. შაქრის, მარილისა და ცხიმიანი საკვების მიღებისას ნერვულ სისტემაში დოფამინი გამოიყოფა, ამიტომ არის მათი მიღება სასიამოვნო.

თქვენი ორგანიზმი მიჩვეულია დამუშავებულ საკვებს. იმისათვის, რომ მას გადაეჩვიოთ და არ გქონდეთ სისუსტე, დილა ბოჭკოს მაღალი შემცველობის პროდუქტებით დაიწყეთ, რომელიც პროტეინის წყაროა. წაიხემსეთ ვაშლით, ან ბანანით.

მხედველობის არედან ტკბილეულობა გააქრეთ, ხილით ჩაანაცვლეთ. მხედველობას ძალიან დიდი ზეგავლენის მოხდენა შეუძლია სურვილზე.

ასევე, თქვენს კუჭ-ნაწლავს დრო სჭირდება შეგუებისთვის.
ერთდროულად ბევრი ბოჭკოს მიღებაც არ არის სასარგებლო, ის ყაბზობას გამოიწვევს. შესაძლოა, ნაწლავებიც გაგიღიზიანდეთ.

ცვლილებები აისახება თქვენს ნაწლავურ ფლორაზეც, იქ არსებულ ბაქტერიებზე. როდესაც შაქრის მაღალი შემცველობის მქონე პროდუქტებით იკვებებოდით, ის ნაწლავებში სხვა კატეგორიის ბაქტერიების გამრავლებას იწვევდა, ხილ-ბოსტნეული კი სხვა მიკრობებს ამრავლებს.

უეცრად, ლობიოს და ოსპის ჭამა, შეშუპებასა და გაზებს იწვევს. თუ მცირე რაოდენობით და ნელ-ნელა შეაჩვევთ კუჭს ამ საკვებს, ასეთი პრობლემაც აღარ გექნებათ.

მიზეზი შეიძლება თქვენი ახალი დიეტის ექსტრემალური ფორმაც იყოს. ერთმანეთისგან დიეტა და სწორი კვება უნდა განასხვაოთ.

ჯანმრთელი დიეტის დროს, არც ერთი სიმპტომი: თავის ტკივილი, გაღიზიანება, დაღლილობა და შიმშილი არ იჩენს თავს. ეს მაშინ ხდება, როდესაც ნახშირწყლების ან კალორიების რაოდენობას რადიკალურად ამცირებთ.

ეს იწვევს კეტოზს, ამ დროს საკმარისი რაოდენობის ნახშირწყლები არ არის თქვენს ორგანიზმში და ის იყენებს გლიკოგენის მარაგს. შემდგომ, იწყებს საკუთარი შაქრის გამომუშავებას, ქმნის კეტონებს, ცხიმის დაწვით.

კეტოზის მდგომარეობა იწვევს "კეტო გრიპს", რასაც ახასიათებს ზოგადი სისუსტე, გონების დაბინდვა, გულისრევა, დაღლილობა. აღნიშნული სიმპტომები რამდენიმე კვირას გასტანს.

მიზეზი თავად შიმშილიც შეიძლება იყოს. თქვენი კუჭი შეიძლება იყოს სავსე, მაგრამ საკმარისი კალორაჟი არ გქონდეთ მიღებული, სწორედ ამიტომ, ჯანსაღი კვება ნელ-ნელა უნდა დაიწყოთ. მცირე ცვლილებებით გრძელვადიან და სასიამოვნო შედეგებს მიიღებთ.

ამ ავტორის სხვა სტატიები
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
დიეტოლოგია
ნიგოზი გულისთვის განსაკუთრებულად სასარგებლო პროდუქტადაა აღიარებული.
ღვიძლი ის ორგანოა, რომელიც მრავალ, მნიშვნელოვან ფუნქციას ასრულებს. ამიტომ მის დასაცავად ყველაფერი უნდა გავაკეთოთ.
კატეგორიის სხვა სტატიები
ბოლოდროინდელი კვლევებით კი, დიდი დოზით ყავის მიღებაც კი შესაძლოა აღმოჩნდეს ეფექტური.
2020 წელს არაერთი კვლევა ჩატარდა და დადგინდა, რომ ზოგიერთი პრობიოტიკი, სასარგებლო ბაქტერია, ორგანიზმს წონის კლებაში ეხმარება.
ხმელთაშუა ზღვის დიეტა ითვლება ძალიან სასარგებლოდ. უკანასკნელი კვლევები მოწმობს, რომ ეს რაციონი შეიცავს
ძლიერი იმუნური სისტემა ჯანმრთელობის საფუძველია. მისი მეშვეობით ორგანიზმს შეუძლია გაარჩიოს, გამოყოს და შეებრძოლოს მასში მოხვედრილ უცხო სხეულებს (ვირუსებს, ბაქტერიებს, სოკოებს).
თუ პატარებს თავიდანვე შეაჩვევთ სწორ და ჯანსაღ კვებას, ეს მათ მთელი ცხოვრების განმავლობაში გაჰყვება.
საღამოს 6-დან დილის 12 საათამდე საკვების მიღებისგან თავის შეკავება - ე.წ 18-საათიანი დიეტა, 24 საათიანი შიმშილობა,
უახლესი ლაზერული აპარატით,რომელიც კლინიკა "ახალმა მზერამ" მიიღო გრანტის წესით, შესაძლებელია გლაუკომის სკრინინგი,
როგორც ოქსფორდის უნივერსიტეტის კვლევამ აჩვენა, თაფლი, ტრადიციულ პრეპარატებზე
პირველი კლასი და სასკოლო ადაპტაცია - სასკოლო ადაპტაციის გასავლელად მშობლებს რჩევებს აძლევს
ადამიანის ხერხემალს ყოველდღიურად დიდი დატვირთვა ადგება, შესაბამისად,
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად