კვებასთან დაკავშირებული 7 სასარგებლო რჩევა - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

იანვარი 2021

კითხვა-პასუხი

კვებასთან დაკავშირებული 7 სასარგებლო რჩევა

კვებასთან დაკავშირებული 7 სასარგებლო რჩევა
1. რაციონი 90-100%-ით უნდა შედგებოდეს მცენარეული საკვებისგან.

როგორც აღმოჩნდა, ყველა მხცოვანი მიირთმევს სეზონურ ხილს, ბოსტნეულსა და მწვანილს. ცალკე უნდა გამოიყოს ისპანახი, ჭარხალი, კომბოსტო, ბოლოკი და მსგავსი პროდუქტები. არ უნდა დაგვავიწყდეს ასევე ციტრუსები, რომლებიც მდიდარია ვიტამინით ჩ და მრავალი დაავადების შესანიშნავი პროფილაქტიკური საშუალებაა.  

2. ნაკლებად მიიღეთ ხორცი

ადამიანები, რომლებიც უპირატესობას ანიჭებენ თევზსა და ზღვის პროდუქტებს, საშუალოდ 8 წლით იხანგრძლივებენ სიცოცხლეს.

3. ზომიერად მიირთვით თევზი

კვლევის თანახმად, სარდინები, ანჩოუსი და ვირთევზა ნაკლებად ექვემდებარებიან ვერცხლისწყლისა და სხვა ქიმიკატების ზემოქმედებას.

4. არ დაივიწყოთ
პარკოსნები


პარკოსნები, ერთ გრამზე გადაანგარიშებით, გაცილებით მეტ საკვებ ნივთიერებებს შეიცავენ, ვიდრე ნებისმიერი სხა საკვები. პარკოსნების შემადგენლობაშია 21% ცილა, 77% რთული ნახშირწყლები, ბევრი უჯრედისი და მცირე რაოდენობით ცხიმი.  

5. უარი თქვით შაქარზე

უმჯობესია შაქრის მოხმარება მინიმუმამდე დავიყვანოთ.  ჩაი, ყავა შეეცადეთ უშაქროდ მიირთვათ. ცხადია სრულად შაქარზე
უარის თქმა ძნელია, მაგრამ მინიმუმამდე მისი რაოდენობის შემცირება სრულიად რეალურია.

6. წაიხემსეთ ნიგვზით

ორი პეშვი ნიგოზი დღეში, სრულიად საკმარისია, რაციონის გასაჯანსაღებლად. უპირატესობა მიანიჭეთ ნუშს, ნიგოზს, თხილსა და არაქისს.

7. დალიეთ მეტი წყალი

ორგანიზმს მუდმივად სჭირდება წყლის ბალანსის შევსება, რომელიც ხორციელფდება  წყლის დალევის საშუალებით. აღსანიშნავია, რომ გაზიანი სასმელები და წვენები წყალი არ არის.
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
დიეტოლოგია
ნიგოზი გულისთვის განსაკუთრებულად სასარგებლო პროდუქტადაა აღიარებული.
ღვიძლი ის ორგანოა, რომელიც მრავალ, მნიშვნელოვან ფუნქციას ასრულებს. ამიტომ მის დასაცავად ყველაფერი უნდა გავაკეთოთ.
კატეგორიის სხვა სტატიები
ამ დასკვნამდე მივიდნენ ჩინეთის უნივერსიტეტის შენიანის საავადმყოფოს უროლოგები.
აიოვის უნივერსიტეტის მკვლევარებმა აღმოაჩინეს, რომ კვების რაციონში, ღვინისა და ყველის უფრო აქტიური ჩართვით,
ორაგული ყველა ადამიანის საკვები რაციონის აუცილებელი ნაწილი უნდა იყოს. თევზი რომ სასარგებლო
ადრეული კვლევებით დადასტურებულია, რომ მარილის სიჭარბე ორგანიზმში
წონის კლება იოლი არ არის. თანამედროვე ცხოვრების არანორმალური რიტმიდან გამომდინარე ადამიანებმა მიმართეს
შაქარი და ცხიმები წარმოადგენს ძირითად საწვავს, რომელიც კვებავს სხეულის თითოეულ უჯრედს.
როგორც ოქსფორდის უნივერსიტეტის კვლევამ აჩვენა, თაფლი, ტრადიციულ პრეპარატებზე
პირველი კლასი და სასკოლო ადაპტაცია - სასკოლო ადაპტაციის გასავლელად მშობლებს რჩევებს აძლევს
ადამიანის ხერხემალს ყოველდღიურად დიდი დატვირთვა ადგება, შესაბამისად,
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად