რომელ ბოსტნეულს გვირჩევენ დიეტოლოგები ტვინისათვის - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

ივნისი 2020

კითხვა-პასუხი

რომელ ბოსტნეულს გვირჩევენ დიეტოლოგები ტვინისათვის

რომელ ბოსტნეულს გვირჩევენ დიეტოლოგები ტვინისათვის
ტვინისათვის სასარგებლო ბოსტნეულიდან დიეტოლოგები
გამოყოფენ წითელ კომბოსტოს, ჭარხალსა და ისპანახს.

წითელი კომბოსტო მეტად სასარგებლოა ტვინის აქტივობისათვის, რადგან მდიდარია პოლიფენოლებით, რომლებიც აფერხებს ალცჰაიმერის დაავადების განვითარებას. სასურველია წითელი კომბოსტო მწვანე ხახვთან, სტაფილოსთან და ზეითუნის ზეთთან ერთად მივირთვათ.

ძალიან სასარგებლოა ტვინისათვის აგრეთვე ჭარხალი. მასში უხვადაა ბეტაინი, რომელიც ამაღლებს გუნება-განწყობას, აძლიერებს ყურადღებასა და კონცენტრაციის უნარს.

დიეტოლოგები გვირჩევენ: ჭარხალი უმად მივირთვათ, ზეითუნის ზეთითა და ძმრით. ჭარხლის დამატება უმი სახით რეკომენდებულია სალათებში.

ტვინისათვის განსაკუთრებულად სასარგებლოა ისპანახი. ის უხანგრძლივებს ნეირონებს სიცოცხლეს და აძლიერებს ტვინის შემეცნებით აქტივობას.

გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
დიეტოლოგია
თაფლი სრულფასოვანი სუპერპროდუქტია. ის გულის დაავადებებისა და კიბოს საპროფილაქტიკო საშუალებაა.
დიეტებზე საუბრისას მნიშვნელოვანია ოქროს შუალედის დაცვა. ყველა უკიდურეს ზომას - ცილოვან, ცხიმოვან ან რთულ ნახშირწყლოვან (ფაფები, მაკარონი) დიეტებს
იოდის დეფიციტი ადამიანის ჯანმრთელობისთვის ძალიან სახიფათოა. იოდის დონის დაქვეითების აღმოსაფხვრელად ექსპერტები
კატეგორიის სხვა სტატიები
თამბაქოს კვამლი ასუსტებს იმუნურ სისტემას, აქვეითებს ამ უკანასკნელის უნარს ამოიცნოს და გაანადგუროს
ვაზი მრავალმხრივ საინტერესო, გარკვეულწილად კი საკრალური მცენარეცაა, რომლისგანაც გარდა ღვინისა,
ექიმი-ენდოკრინოლოგი ქეთი ასათიანის რჩევები - ორგანიზმისთვის აუცილებელი მინერალების შესახებ
იმ უდიდეს სარგებელთან ერთად, რაც ამ ეტაპზე თვითიზოლაციას მოაქვს ადამიანებისთვის, სახლში ხანგრძლივმა ყოფნამ შეიძლება
ექიმები ჯანმრთელ ადამიანს დღის მანძილზე საშუალოდ 1,5 ლ სუფთა წყლის მიღებას ურჩევენ.
მსოფლიო ჯანდაცვის ორგანიზაციამ გამოსცა რეკომენდაციები, რომელშიც აღინიშნა, რომ აუცილებელია რძის პროდუქტების მიღება,
თუ თქვენ დღის მანძილზე არ გაქვთ დრო ვარჯიშისთვის, მაშინ ძილის წინ ვარჯიშები დაგეხმარებათ
ექიმები დიდი ხანია ელიან იმ დროს, როდესაც ცხოვრების ჯანსაღი წესი უბრალო მოდად კი არ ჩაითვლება,
სიმსუქნე თითქმის ორჯერ ზრდის მძიმე ფორმის კარიესის განვითარების ალბათობას. ტკბილი და მაღალი მჟავიანობის სასმელები კი ჭარბწონიანი
ზაფხულის უხერხულ პრობლემათაგან ერთ-ერთი უმთავრესი ჭარბი ოფლიანობაა.
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად