5 პროდუქტი, რომელიც სიცივეში უნდა მიირთვათ - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

იანვარი 2020

5 პროდუქტი, რომელიც სიცივეში უნდა მიირთვათ

5 პროდუქტი, რომელიც სიცივეში უნდა მიირთვათ
გვიანი შემოდგომასა და ზამთარში იმუნიტეტის შენარჩუნებასა და დაავადებისაგან დაცვაში სწორი კვება დაგვეხმარება. 1. ბულგარული წიწაკა


С ვიტამინი სიცივეში ყველაზე ეფექტური დამცველია. ამასთან, ასკორბინის მჟავის მიღება ავადობის დროს ნაკლებად ეფექტურია. ორგანიზმის გამდიდრება ნაადრევად უნდა მოხდეს.

ყველაზე მეტ С ვიტამინს არა ციტრუსი და ასკილი, არამედ ბულგარული წიწაკა შეიცავს. ამასთან წითელი ბულგარული წიწაკა მდიდარია ანტიოქსიდანტებით, რომელიც კიბოს განვითარების რისკს აქვეითებს.



2. მჟავე კომბოსტო


ის დიდი რაოდენობით შეიცავს ასკორბინის მჟავას, თუთიას, რკინას, რომელიც აუცილებელია ორგანიზმის დამცველობითი ძალების გასაძლიერებლადა. მედიკოსები ასევე კომბოსტოს ყველზე ხელმისაწვდომ ნატურალურ პრობიოტიკად
მიიჩნევენ, რომელიც ნაწლავის მიკროფლორის მდგომარეობას ინარჩუნებს და ტოქსინებთან, ბაქტერიებთან და ვირუსებთან ბრძოლაში გვეხმარება.



3. ჭარხალი


შემოდგომით და ზამთარში იზრდება გულ-სისხძარღვთა სისტემის დაავადებების ალბათობა. ჭარხალი შეიცავს იმ ნივთიერებების ოპტიმალურ რაოდენობას, რომელიც გულის ჯანმრთელობას შეგვინარჩუნებს. მისი რეგულარული გამოყენება ხელს უწყობს წნევის და გულის რითმის სტაბილიზაციას და ფარისებრი
ჯირკვლის მუშაობის აღდგენას.


4. გოგრა


მასში არსებული კალიუმი აუცილებელია სისხლძარღვების კედლებისათვის, ხოლო А და К ვიტამინები აჩერებს დაბერების პროცესს. პირველი სიცივეების დადგომისთანავე მწვავდება კუჭ-ნაწლავის ტრაქტის დაავადებები. კუჭის მუშაობის მოსაწესრიგებლად რეკომენდებულია გოგრის წვენი. სპეციალისტები მის (1 კოვზი ზეითუნის ზეთის დამატებით) საღამოს მიღებას გვირჩევენ.


5. ვაშლი


ვაშლში არსებული მინერალური ნივთიერებები აქვეითებს ხანდაზმულ ადამიანებში ოსტეოპოროზის განვითარების რისკს და აუცილებელია გულის ნორმალური მუშობისათვის. სჯობს უპირატესობა მივანიჭოთ მწვანე ვაშლს, რომელშიც მეტი ვიტამინი და უჯრედისია.

ლალი ჩხიკვაძე
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
დიეტოლოგია
დიეტებზე საუბრისას მნიშვნელოვანია ოქროს შუალედის დაცვა. ყველა უკიდურეს ზომას - ცილოვან, ცხიმოვან ან რთულ ნახშირწყლოვან (ფაფები, მაკარონი) დიეტებს
ადამიანები ხშირად ჩივიან, რომ წონას ვერ იკლებენ, მიუხედავად იმისა, რომ დიეტასაც იცავენ,
ჯანსაღ კვებასა და წონის კლებას მჭიდრო კავში­რი აქვს. ოცნებობთ ჭარბი წონის მოშორებაზე,
კატეგორიის სხვა სტატიები
რეკომენდებული ნორმების თანახმად, ჯანმრთელმა ადამიანმა დღეში 400-500 გრამი ხილი და ბოსტნეული უნდა მიიღოს. ასაკთან ერთად ხშირად აღინიშნება
დიეტებზე საუბრისას მნიშვნელოვანია ოქროს შუალედის დაცვა. ყველა უკიდურეს ზომას - ცილოვან, ცხიმოვან ან რთულ ნახშირწყლოვან (ფაფები, მაკარონი) დიეტებს
ღვიძლი ის ორგანოა, რომელიც მრავალ, მნიშვნელოვან ფუნქციას ასრულებს. ამიტომ მის დასაცავად ყველაფერი უნდა გავაკეთოთ.
საახალწლო დღესასწაული განსაკუთრებულად ბავშვებს ახარებთ, რადგან ამ დღეებში ისინი, თამამად შეიძლება ითქვას,
ქალაქში თამუნა გომართელის დიეტის ბუმია. როგორ ზრუნავს ცნობილი ჟურნალისტი საკუთარ გარეგნობასა და სხეულზე, ამას ჩვენი ინტერვიუდან შეიტყობთ.
ვირუსების ნაწილაკები საათობით ინარჩუნებენ აქტივობას მშრალ, თბილ და უმოძრაო ჰაერში
ყველაზე ხანდაზმული ქალი მსოფლიოში, 116 წლის კეინ ტანაკა იაპონიაში, ფუკუოკეში ცხოვრობს.
თმა შედგება ცილისგან (კერატინი) და დამცავი თხელი ფენა კუტიკულისგან. წყლის ზემოქმედების შედეგად თმა ადვილად
საკმარისია ეს 4 ტესტი და მოსაუბრეს გაშლილი წიგნივით წაიკითხავთ - აცხადებენ ტესტის ავტორები.
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად