7 პროდუქტი, რომლის ჭამაც ძილის წინ შეიძლება - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

იანვარი 2020

კითხვა-პასუხი

7 პროდუქტი, რომლის ჭამაც ძილის წინ შეიძლება

7 პროდუქტი, რომლის ჭამაც ძილის წინ შეიძლება
ღამე ჭამა შეიძლება და საჭიროა. ბოლოს და ბოლოს გამოარკვიეს, რომელი პროდუქტები გვეხმარება დაძინებაში. ისინი არ იწვევენ წონაში მატებას და სავსებით უვნებელია ძილის წინ.

შვრია


შვრიის ფაფა მდიდარია უჯრედისით, საკვები ბოჭკოებით, ფოლიუმის მჟავათი, B6, В2, В1 ვიტამინებით, მიკროელემენტებით - კალიუმით, მაგნიუმით, კალციუმით, რკინით. შვრია სასარგებლო საკვები პროდუქტია და შესანიშნავია ძილის წინ წახემსებისთვის. გარდა ამისა, შვრია შეიცავს ძილის ჰორმონ მელატონინს.

ალუბალი

მდიდარია უჯრედისით, А, Е, К, С, В1, В2, В3, В4, В5, В6, В9 ვიტამინებით, კალციუმით, რკინით, კალიუმით, შეიცავს მელატონინს.


ბანანი

შეიცავს საკვებ
ბოჭკოებს, მაგნიუმს, კალციუმს, რკინას, С, РР, В6, В2, В1, А ვიტამინებს. ხელს უწყობს არტერიული წნევის ნორმალიზაციას. ძილის წინ ბანანი გემრიელად დაგვანაყრებს.

კვერცხი

შეიცავს D ვიტამინს, ლეციტინს, ფოლიუმის მჟავას, ქოლინს, რომელიც ორგანიზმზე დამამშვიდებლად მოქმედებს. ომლეტი მწვანილით გემრიელად დაგვაძინებს.

ნიახური

შეიცავს А, В1, В2, В6,В9, РР ვიტამინებს,
კალიუმს, კალციუმს, მაგნიუმს, რკინას. დაბალკალორიული პროდუქტი ამშვიდებს და ანელებს დაბერების პროცესს.

ზღვის კომბოსტო

მის შემადგენლობაშია: იოდი, А, Е, К, С, В1, В2, В3, В4, В5, В6, В9 ვიტამინები, კალციუმი, რკინა, კალიუმი, მაგნიუმი.

უცხიმო თევზი

შეიძლება მოვხარშოთ, ორთქლზე მოვამზადოთ ან გამოვაცხოთ. ბოსტნეულის სალათთან ერთად შესანიშნავი ვახშამი გამოგვივა.

თევზი მდიდარია ლეციტინით, რკინით, А, В5, В6, В9, В12, Е, D, С, РР, К ვიტამინებით. ცილები აუმჯობესებს კანის მდგომარეობას, ამუხრუჭებს დაბერებას. ომეგა-3 აწესრიგებს ნერვულ სისტემას.

მნიშვნელოვანია, რომ ამ პროდუქტების ერთმანეთთან შეთავსებაა შესაძლებელი. მაგალითად შვრია ხილით, თევზი კომბოსტოთი, კვერცხი ნიახურით.

მნიშვნელოვანია სწორი კვება: საკვების ნელა და მცირე ულუფებად მიღება. მაშინ ორგანიზმი მიიღებს სასარგებლო ნივთიერებებს, კუჭიც არ იშიმშილებს ღამის განმავლობაში და სხეულის ფორმებიც შენარჩუნდება.

ლალი ჩხიკვაძე
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
დიეტოლოგია
დიეტებზე საუბრისას მნიშვნელოვანია ოქროს შუალედის დაცვა. ყველა უკიდურეს ზომას - ცილოვან, ცხიმოვან ან რთულ ნახშირწყლოვან (ფაფები, მაკარონი) დიეტებს
ადამიანები ხშირად ჩივიან, რომ წონას ვერ იკლებენ, მიუხედავად იმისა, რომ დიეტასაც იცავენ,
ჯანსაღ კვებასა და წონის კლებას მჭიდრო კავში­რი აქვს. ოცნებობთ ჭარბი წონის მოშორებაზე,
კატეგორიის სხვა სტატიები
რეკომენდებული ნორმების თანახმად, ჯანმრთელმა ადამიანმა დღეში 400-500 გრამი ხილი და ბოსტნეული უნდა მიიღოს. ასაკთან ერთად ხშირად აღინიშნება
დიეტებზე საუბრისას მნიშვნელოვანია ოქროს შუალედის დაცვა. ყველა უკიდურეს ზომას - ცილოვან, ცხიმოვან ან რთულ ნახშირწყლოვან (ფაფები, მაკარონი) დიეტებს
გვიანი შემოდგომასა და ზამთარში იმუნიტეტის შენარჩუნებასა და დაავადებისაგან დაცვაში სწორი კვება დაგვეხმარება.
ღვიძლი ის ორგანოა, რომელიც მრავალ, მნიშვნელოვან ფუნქციას ასრულებს. ამიტომ მის დასაცავად ყველაფერი უნდა გავაკეთოთ.
საახალწლო დღესასწაული განსაკუთრებულად ბავშვებს ახარებთ, რადგან ამ დღეებში ისინი, თამამად შეიძლება ითქვას,
ქალაქში თამუნა გომართელის დიეტის ბუმია. როგორ ზრუნავს ცნობილი ჟურნალისტი საკუთარ გარეგნობასა და სხეულზე, ამას ჩვენი ინტერვიუდან შეიტყობთ.
ვირუსების ნაწილაკები საათობით ინარჩუნებენ აქტივობას მშრალ, თბილ და უმოძრაო ჰაერში
ყველაზე ხანდაზმული ქალი მსოფლიოში, 116 წლის კეინ ტანაკა იაპონიაში, ფუკუოკეში ცხოვრობს.
თმა შედგება ცილისგან (კერატინი) და დამცავი თხელი ფენა კუტიკულისგან. წყლის ზემოქმედების შედეგად თმა ადვილად
საკმარისია ეს 4 ტესტი და მოსაუბრეს გაშლილი წიგნივით წაიკითხავთ - აცხადებენ ტესტის ავტორები.
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად