რა უნდა გაითვალისწინოთ ხილის ჭამისას - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

მაისი 2020

კითხვა-პასუხი

რა უნდა გაითვალისწინოთ ხილის ჭამისას

რა უნდა გაითვალისწინოთ ხილის ჭამისას
საქართველოში განსაკუთრებით განებივრებულნი ვართ სხვადასხვა ხილითა თუ კენკრით. ზაფხული ხომ შემოდგომასავით უხვ და ფართო არჩევანს გვთავაზობს, მიირთვი რაც გიყვარს და გესიამოვნება სულო და გულო!Eექსპერტები რამდენიმე რეკომენდაციას გვაძლვენ ხილისა და კენკრის მოყვარულებს:

• ხილი კანიანად და თესლებიანად (და არა კურკებიანად) უნდა მივირთვათ. სწორედ მთლიანი ნაყოფი (ხილი თუ კენკრა) გაცილებით სასარგებლოა ორგანიზმისთვის, ვიდრე გაწურული წვენები. ხილის წვენები საკმაოდ ტკბილია, მოკლებულია უჯრედისს და გამოირჩევა მჟავე რეაქციით. ამა თუ იმ ხილის ნაყოფის კანში კი უხვადაა ანტოციანები და უჯრედისი, ზოგიერთი ნაყოფის თესლი კი აფერხებს შეკრულობას;

• ხილით პირის
ჩატკბარუნების შემდეგ სასურველია პირის ღრუს წყლით გამოვლება, რადგან ხილის უმრავლესობა მდიდარია C ვიტამინით (ასკორბინის მჟავა) და სხვადასხვა მჟავებით, რომლებიც აზიანებს კბილის მინანქარს;

• ბლისა თუ ალუბლის კურკების გადაყლაპვა მავნებელია, რადგან ისინი შეიცავს ნივთიერება ამიგდალინს, რომელიც შხამად (ციანიდად) გარდაიქმნება და ვნებს ორგანიზმს.

თინათინ გოცაძე



გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
დიეტოლოგია
ტვინისათვის სასარგებლო ბოსტნეულიდან დიეტოლოგები გამოყოფენ წითელ კომბოსტოს, ჭარხალსა და ისპანახს. წითელი კომბოსტო მეტად სასარგებლოა ტვინის
თუ შეკრულობა (ყაბზობა) გაწუხებთ, რეგულარულად უნდა მიირთვათ ბროკოლი, ვაშლი და ისპანახი.
შვრია აქვეითებს სისხლში ქოლესტერინის დონეს, ანთების მაჩვენებლებს, წონას და აუმჯობესებს საჭმლის მონელებას.
კატეგორიის სხვა სტატიები
ექიმი-ენდოკრინოლოგი ქეთი ასათიანის რჩევები - ორგანიზმისთვის აუცილებელი მინერალების შესახებ
იმ უდიდეს სარგებელთან ერთად, რაც ამ ეტაპზე თვითიზოლაციას მოაქვს ადამიანებისთვის, სახლში ხანგრძლივმა ყოფნამ შეიძლება
ტვინისათვის სასარგებლო ბოსტნეულიდან დიეტოლოგები
ექიმები ჯანმრთელ ადამიანს დღის მანძილზე საშუალოდ 1,5 ლ სუფთა წყლის მიღებას ურჩევენ.
მსოფლიო ჯანდაცვის ორგანიზაციამ გამოსცა რეკომენდაციები, რომელშიც აღინიშნა, რომ აუცილებელია რძის პროდუქტების მიღება,
ინდოელმა სპეციალისტებმა გამოარკვიეს, როგორია ნაბახუსევზე იდეალური საშუალება,
თუ თქვენ დღის მანძილზე არ გაქვთ დრო ვარჯიშისთვის, მაშინ ძილის წინ ვარჯიშები დაგეხმარებათ
ექიმები დიდი ხანია ელიან იმ დროს, როდესაც ცხოვრების ჯანსაღი წესი უბრალო მოდად კი არ ჩაითვლება,
სიმსუქნე თითქმის ორჯერ ზრდის მძიმე ფორმის კარიესის განვითარების ალბათობას. ტკბილი და მაღალი მჟავიანობის სასმელები კი ჭარბწონიანი
ზაფხულის უხერხულ პრობლემათაგან ერთ-ერთი უმთავრესი ჭარბი ოფლიანობაა.
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად