ძილის რეჟიმის დარღვევა გახდომას ხელს უშლის - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

ოქტომბერი 2019

კითხვა-პასუხი

ძილის რეჟიმის დარღვევა გახდომას ხელს უშლის

ძილის რეჟიმის დარღვევა გახდომას ხელს უშლის
ძალიან ბევრი ადამიანი ყოველ ღონეს ხმარობს გასახდომად, თუმცა ზოგჯერ უშედეგოდ. მეცნიერების განცხადებით, პრობლემა შეიძლება ძილის არაადეკვატურ რეჟიმში იყოს.

ზრდასრულ ადამიანს მინიმუმ 7 საათიანი უწყვეტი ძილი ესაჭიროება. ძილის ნაკლებობისას ირღვევა გულსისხლძარღვთა სისტემის მუშაობა, ქვეითდება მეხსიერების და სოციალური ურთიერთობების ხარისხი. უკანასკნელმა კვლევებმა აჩვენა, რომ ჭარბი წონის ადამიანები, რომლებსაც ძილის პრობლემები ჰქონდათ, ნაკლებად იკლებდნენ წონაში, მათთან შედარებით, ვინც გამოძინებას ახერხებდნენ.

მეცნიერებმა თითქმის 2000 ადამიანის სამედიცინო მონაცემები გააანალიზეს, რომლებიც წონის კლების მკაცრ პროგრამას იცავდნენ (დიეტა, ვარჯიში, ფსიქოლოგთან მუშაობა). მკვლევრები ყურადღებას ამახვილებდნენ ძილის რეჟიმზე. ყველა მოხალისეს
ჰქონდა ჭარბი წონა მეტაბოლურ სინდრომთან ერთად (გადახრების ნაკრები, რომელიც მოიცავს ჰიპერტონიასა და ინსულინის დონის მომატებას).

სპეციალისტებმა დაადგინეს, რომ ადამიანებმა, რომლებსაც ძილის არაადეკვატური ხანგრძლივობა ჰქონდათ, ნაკლები კილოგრამები დაიკლეს მათთან შედარებით, ვინც ძილის მკაცრად განსაზღვრულ გრაფიკს იცავდა.

დაკვირვებამ აჩვენა, რომ ადამიანი, რომელსაც 6 საათზე ნაკლები სძინავს, უფრო
რთულად იშორებს წელის არეში ზედმეტ ცხიმს. ეს კი გულსისხლძარღვთა სისტემის გადახრების რისკის მატებასთანაა დაკავშირებული.

ლალი ჩხიკვაძე
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
რეკომენდებული პროდუქტები
ზოგადი ჯანმრთელობის შენარჩუნებისთვის-30აბი
ფასი: 39.9
კარგი მხედველობის და ნერვული სისტემის ხელშეწყობისთვის-60აბი
ფასი: 28.9
ამცირებს ქოლესტერინის და ცხიმის დონეს-50მლ
ფასი: 26.9
გლუკოზის მეტაბოლიზმის ხელშეწყისთვის-60 აბი
ფასი: 25.2
დიეტოლოგია
თანამედროვე ადამიანის ცხოვრების წესი ჯანმრთელობისთვის უფრო მავნე და საზიანოა. მუდმივი სტრესის, სრულფასოვანი
ამ სიაში აღმოჩნდა დაბალკალორიული ჩინური კომბოსტო, რომელიც მდიდარია კალციუმით, უჯრედისითა და
გახდომისათვის არაა საჭირო შიმშილი. საკმარისია შევარჩიოთ სწორი პროდუქტი. დიეტის გარეშე, სრულფასოვანი კვების
კატეგორიის სხვა სტატიები
გახდომისათვის არაა საჭირო შიმშილი. საკმარისია შევარჩიოთ სწორი პროდუქტი. დიეტის გარეშე, სრულფასოვანი კვების
თაფლი სრულფასოვანი სუპერპროდუქტია. ის გულის დაავადებებისა და კიბოს საპროფილაქტიკო საშუალებაა.
ქართველების უმრავლესობას იოდის ნაკლებობა აქვს. ის არ სინთეზირდება ორგანიზმში და ადამიანმა უნდა მიიღოს საკვებთან
გაზიანი სასმელები ხელს უწყობს სიმსუქნის, გულ-სისხლძარღვთა დაავადებების განვითარებას, აქვეითებს ინსულინისადმი
თა­ნა­მედ­რო­ვე ადა­მი­ა­ნის კვე­ბა არ არის და­ბა­ლან­სე­ბუ­ლი, ის ვერ იღებს იმ პრო­დუქ­ტებს, რაც მისი ჯან­მრთე­ლო­ბის­თვის აუ­ცი­ლე­ბე­ლია.
ამერიკის კიბოს შემსწავლელი ასოციაციის ვებ-გვერდზე გამოქვეყნდა მეცნიერ გოდუნ ჩჟანის მიერ ჩატარებული საინტერესო
ხშირად კითხულობენ, ასუქებს თუ არა კარალიოკი ან შეიძლება თუ არა ხურმის ან კარალიოკის ღამით ჭამა.
ხველა ოჯახის ექიმთან მიმართვის ერთ-ერთი ყველაზე ხშირი მიზეზია როგორც მოზრდილებში, ასევე ბავშვებში.
მეცნიერულად დადასტურებულია, რომ ნიორი კეთილისმყოფელ გავლენას ახდენს სისხლის შედგენილობაზე, აფერხებს
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად