ძილის რეჟიმის დარღვევა გახდომას ხელს უშლის - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

ივნისი 2020

კითხვა-პასუხი

ძილის რეჟიმის დარღვევა გახდომას ხელს უშლის

ძილის რეჟიმის დარღვევა გახდომას ხელს უშლის
ძალიან ბევრი ადამიანი ყოველ ღონეს ხმარობს გასახდომად, თუმცა ზოგჯერ უშედეგოდ. მეცნიერების განცხადებით, პრობლემა შეიძლება ძილის არაადეკვატურ რეჟიმში იყოს.

ზრდასრულ ადამიანს მინიმუმ 7 საათიანი უწყვეტი ძილი ესაჭიროება. ძილის ნაკლებობისას ირღვევა გულსისხლძარღვთა სისტემის მუშაობა, ქვეითდება მეხსიერების და სოციალური ურთიერთობების ხარისხი. უკანასკნელმა კვლევებმა აჩვენა, რომ ჭარბი წონის ადამიანები, რომლებსაც ძილის პრობლემები ჰქონდათ, ნაკლებად იკლებდნენ წონაში, მათთან შედარებით, ვინც გამოძინებას ახერხებდნენ.

მეცნიერებმა თითქმის 2000 ადამიანის სამედიცინო მონაცემები გააანალიზეს, რომლებიც წონის კლების მკაცრ პროგრამას იცავდნენ (დიეტა, ვარჯიში, ფსიქოლოგთან მუშაობა). მკვლევრები ყურადღებას ამახვილებდნენ ძილის რეჟიმზე. ყველა მოხალისეს
ჰქონდა ჭარბი წონა მეტაბოლურ სინდრომთან ერთად (გადახრების ნაკრები, რომელიც მოიცავს ჰიპერტონიასა და ინსულინის დონის მომატებას).

სპეციალისტებმა დაადგინეს, რომ ადამიანებმა, რომლებსაც ძილის არაადეკვატური ხანგრძლივობა ჰქონდათ, ნაკლები კილოგრამები დაიკლეს მათთან შედარებით, ვინც ძილის მკაცრად განსაზღვრულ გრაფიკს იცავდა.

დაკვირვებამ აჩვენა, რომ ადამიანი, რომელსაც 6 საათზე ნაკლები სძინავს, უფრო
რთულად იშორებს წელის არეში ზედმეტ ცხიმს. ეს კი გულსისხლძარღვთა სისტემის გადახრების რისკის მატებასთანაა დაკავშირებული.

ლალი ჩხიკვაძე
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
დიეტოლოგია
თაფლი სრულფასოვანი სუპერპროდუქტია. ის გულის დაავადებებისა და კიბოს საპროფილაქტიკო საშუალებაა.
დიეტებზე საუბრისას მნიშვნელოვანია ოქროს შუალედის დაცვა. ყველა უკიდურეს ზომას - ცილოვან, ცხიმოვან ან რთულ ნახშირწყლოვან (ფაფები, მაკარონი) დიეტებს
იოდის დეფიციტი ადამიანის ჯანმრთელობისთვის ძალიან სახიფათოა. იოდის დონის დაქვეითების აღმოსაფხვრელად ექსპერტები
კატეგორიის სხვა სტატიები
თამბაქოს კვამლი ასუსტებს იმუნურ სისტემას, აქვეითებს ამ უკანასკნელის უნარს ამოიცნოს და გაანადგუროს
ვაზი მრავალმხრივ საინტერესო, გარკვეულწილად კი საკრალური მცენარეცაა, რომლისგანაც გარდა ღვინისა,
ექიმი-ენდოკრინოლოგი ქეთი ასათიანის რჩევები - ორგანიზმისთვის აუცილებელი მინერალების შესახებ
იმ უდიდეს სარგებელთან ერთად, რაც ამ ეტაპზე თვითიზოლაციას მოაქვს ადამიანებისთვის, სახლში ხანგრძლივმა ყოფნამ შეიძლება
ტვინისათვის სასარგებლო ბოსტნეულიდან დიეტოლოგები
ექიმები ჯანმრთელ ადამიანს დღის მანძილზე საშუალოდ 1,5 ლ სუფთა წყლის მიღებას ურჩევენ.
თუ თქვენ დღის მანძილზე არ გაქვთ დრო ვარჯიშისთვის, მაშინ ძილის წინ ვარჯიშები დაგეხმარებათ
ექიმები დიდი ხანია ელიან იმ დროს, როდესაც ცხოვრების ჯანსაღი წესი უბრალო მოდად კი არ ჩაითვლება,
სიმსუქნე თითქმის ორჯერ ზრდის მძიმე ფორმის კარიესის განვითარების ალბათობას. ტკბილი და მაღალი მჟავიანობის სასმელები კი ჭარბწონიანი
ზაფხულის უხერხულ პრობლემათაგან ერთ-ერთი უმთავრესი ჭარბი ოფლიანობაა.
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად