სხვადასხვა ქვეყნის მავნე საკვები - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

ივლისი 2019

კითხვა-პასუხი

სხვადასხვა ქვეყნის მავნე საკვები

სხვადასხვა ქვეყნის მავნე საკვები
ჩვენ მოგვწონს იაპონელების, იტალიელებისა და ფრანგების კვების რეჟიმი, თუმცა მათაც აქვთ ჯანმრთელობისთვის მავნე კვების ჩვევები.

ინგლისელები მიირთმევენ ბეკონს:

ინგლისელების საუზმე მხოლოდ შვრიის ფაფა როდია. დილაობით ბრიტანელები ჭამენ შემწვარ კვერცხს ბეკონით ან სოსისით. მასთან ერთად მიირთმევენ ჯემიან ნამცხვარს, ფორთოხლის წვენს, ჩაის ან ყავას. ამგვარი საუზმე შეიცავს ბევრ კალორიასა და ცხიმს. ამასთან, არ არის ხილი და ბოსტნეული, რაც ცოტა უჯრედისის მანიშნებელია. ეს უკანასკნელი კი აუცილებელია ნაწლავის მუშაობისთვის. ძეხვი გემრიელია, მაგრამ ყოველდღიურად მისი მიღება არაა მიზანშეწონილი. მეცნიერებმა დაამტკიცეს, რომ გადამუშავებული ხორცის სისტემატურად მიღება კოლორექტალური
სიმსივნის განვითარებას პროვოცირებს.

ფრანგები ბევრ ღვინოს მიირთმევენ:

ფრანგები სადილზე და ვახშამზე ღებულობენ ბოკალ ღვინოს. მიჩნეულია, რომ წითელი ღვინო იცავს ორგანიზმს გულსისხლძარღვთა სისტემის დაავადებებისაგან. ამის მიზეზი რესვერატროლი - ყურძენში არსებული ანტიოქსიდანტია. სასმლის მოყვარულები ამტკიცებენ, რომ წითელი ღვინო შედის ხმელთაშუაზღვის დიეტის შემადგენლობაში, რაც არასწორია.

ალკოჰოლი ორგანიზმში იჟანგება,
რის გამოც თავისუფალი რადიკალები წარმოიქმნება, რომლებიც ადრეული ნაოჭების გაჩენის პროვოცირებას იწვევს და ზრდის ღვიძლის, საყლაპავისა და სწორი ნაწლავის კიბოს განვითარების რისკს. მეცნიერებმა ჯერ კიდევ ვერ გამოიკვლიეს როგორ მოქმედებს რესვერატროლი ადამიანებზე. ფრანგებს შველის მხოლოდ ჯანსაღი კვების მოდელი, რეჟიმი და მცირე ულუფები. აქ თითქმის არ მიირთმევენ ფასტფუდს, სამაგიეროდ იყენებენ ხილს, ბოსტნეულს, მწვანილს, ლობიოს, ყავისფერ ბრინჯსა და თევზს.

იაპონელები უმ თევზს მიირთმევდნენ:

სუში, საშიმი და როლი უმი თევზისგან, კალმარებისა და რვაფეხასგან მზადდება. ხშირად მასში შეიძლება ჭიის კვერცხები აღმოჩნდეს.

ინდუსები თითქმის არ იღებენ ხორცს:

ინდოეთში ძროხა წმინდა ცხოველადაა აღიარებული, ამიტომ ძროხის ხორცს არ მიირთმევენ. ხორცის პროდუქტებს მხოლოდ გარკვეული, დაბალი კასტის ადამიანები იღებენ. დანარჩენები იკვებებიან ხორბლით, ბრინჯით, პარკოსნებითა და ბოსტნეულით. მცენარეული საკვები მდიდარია ვიტამინებითა და საკვები ბოჭკოებით, მაგრამ ცილასა და რკინაზე მოთხოვნილებას ვერ ფარავს. რკინის გარეშე ორგანიზმი ვერ გამოიმუშავებს ჰემოგლობინს, რომელიც აუცილებელია უჯრედებში ჟანგბადის გადასატანად. ცილის გარეშე ძნელია ჰორმონების შექმნა. ამიტომ ბევრს უვითარდება ანემია და საკვები ნივთიერებების დეფიციტი.


ბელგიელები კარტოფილ ფრის მიირთმევენ:

ამაყობენ და ნაციონალურ კერძად მიიჩნევენ, რადგანაც ამგვარად კარტოფილის შეწვა ბელგიელებმა მოიგონეს. კვლევებით დადასტურებულია, რომ შემწვარი კარტოფილი ნაადრევი სიკვდილის რისკს ორჯერ ზრდის.

გასუფთავების შემდეგ კარტოფილი კარგავს ვიტამინებს, რომელსაც კანი შეიცავს. წვის პროცესი ზრდის გლიკემიურ ინდექსს, ხოლო ზეთი ცხიმიანობასა და კალორიულობას.

სხვათა შორის, ბელგია ჩეხეთთან, არგენტინასა და სხვა ქვეყნებთან ერთად არაჯანსაღად მკვებავი ქვეყნების ათეულში შედის.

გასინჯეთ მსოფლიოს სხვადასხვა სამზარეულოს კერძები და მიიღეთ საუკეთესო:

ფრანგები ამზადებენ ახალი, ნატურალური პროდუქტებისგან, ამიტომ სხვებზე ნაკლებად ავადობენ. იაპონელები ყველა კერძს უმატებენ ბოსტნეულს და ბევრ ვიტამინს ღებულობენ. ბრიტანელები ხარშავენ სასარგებლო შვრიას და ენერგიით იმუხტებიან, ხოლო ინდოეთში სუნელებს - კარისა და წიწაკას იყენებენ, რაც კერძს მარილის დამატების გარეშე უფრო გემრიელს ხდის.

მიირთვით ყველაფერი, მაგრამ ზომიერად და მიიღეთ სიამოვნება ჯანსაღი საკვებისგან.

ლალი ჩხიკვაძე
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
რეკომენდებული პროდუქტები
ამცირებს ქოლესტერინის და ცხიმის დონეს-50მლ
ფასი: 26.9
მხედველობის ჯანმრთელობისთვის-30აბი
ფასი: 44.9
მხედველობის ჯანმრთელობისთვის -60 აბი
ფასი: 39.9
კარგი მხედველობის და ნერვული სისტემის ხელშეწყობისთვის-60აბი
ფასი: 28.9
დიეტოლოგია
დიეტური კვება აუმჯობესებს ნაწლავის პერისტალტიკას და უზრუნველყოფს მის დროულ დაცლას;
წონის კორექციის მსურველებს დიეტოლოგები რამდენიმე რჩევას აძლევენ - არ შეიძლება ისეთი აბებისა თუ
მკვლევარებმა შეადარეს ეფექტი, რომელსაც დაბალი და მაღალი ენერგეტიკული სიმკვრივის პროდუქტები მადასა
კატეგორიის სხვა სტატიები
ხილი და კენკრა, რომელიც ასე უხვად გვაქვს ზაფხულში, საკვები რაციონის უმთავრესი კომპონენტი უნდა იყოს. ორივე მათგანი
როდესაც ხორციან საკვებს მივირთმევთ, ნივთიერებათა ცვლას დაახლოებით 40 %-ით ვზრდით, ვაძლიერებთ. წელიწადის
დიეტოლოგებმა წარმოადგინეს სასრგებლო საუზმის ნუსხა, რომელშიც პირველ ადგილზე აღმოჩნდა
ზაფხული, სხვა ღირსებებთან ერთად, ხილის, ბოსტნეულისა და ბაღჩეულის მრავალფეროვნებითაც გამოირჩევა.
ჩვენს განწყობას ჩვენივე ტვინის ქიმია განსაზღვრავს. მისმა მცირე ძვრამაც კი შეიძლება დეპრესია გამოიწვიოს.
ბებიაჩემი გამუდმებით ჩამჩიჩინებს, რომ კანი კოსმეტიკით არ უნდა გადავტვირთო, რომ კონსერვანტები ზამთარშიც ეყოფა, ახლა კი დასვენება და ცოცხალი ვიტამინები სჭირდება. მართლა ასეა თუ არა?


ბაღი ნამდვილად ყველა სახლს დაამშვენებს. ბაღიან ეზოში დასვენება, განტვირთვა ძალიან სასიამოვნო და სასარგებლოა.
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად