სწორი კვების პრინციპები - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

იანვარი 2020

კითხვა-პასუხი

სწორი კვების პრინციპები

სწორი კვების პრინციპები
სწორი კვება გულისხმობს რამდენიმე მარტივ წესს: • უნდა მიირთვათ ხშირად და მცირე ულუფებით (კუჭის ნორმალური მოცულობა – ნახევარი ლიტრია);
• უნდა იკვებოთ ძირითადად უმი (ე.წ. ცოცხალი) ან ოდნავ მოხარშული საკვებით; ეს იმას ნიშნავს, რომ უარი უნდა თქვათ შემწვარ-მოხრაკულზე და მაქსიმალურად გაამდიდროთ საკვები რაციონი უმი ბოსტნეულითა და ხილით, სხვადასხვა ნაყოფით, ფოთლებით, თესლებით, ნიგვზით, ახალი რძის პროდუქტებითა და ახალმომზადებული წვნიანებით;
• არ უნდა შეურიოთ ცილები და ნახშირწყლები – ასეთი კომბინაცია არღვევს საჭმლის მონელებას. რაც უფრო მარტივია საკვები, მით ადვილად შეითვისება ის და მით უკეთ გრძნობს ადამიანი
თავს;
• ნუ დააყოლებთ საკვებს სასმელს და ნუ მიაყოლებთ ჩაროზად ხილს – კუჭის ფუნქციობა (მუშაობა) მნიშვნელოვნად ირღვევა;
• მიირთვით ახალმომზადებული კერძები, დაყოვნებული (დამდგარი), ე.წ მკვდარი საკვები შესაძლოა მომწამვლელიც კი აღმოჩნდეს;
• უარი თქვით საწარმოო თუ სამრეწველო გზით შექმნილ პროდუქტებზე, ეს იმას ნიშნავს, რომ არ უნდა მიირთვათ შებოლილი, დაკონსერებული,
გადამუშავებული და სხვა სახის საკვები, რადგან მათ უმრავლესობას აქვს ფორმა, ფერი და ვადა უამრავი დანამატის, საღებავის, კონცენტრატისა და სხვა მომწამვლელი კომპონენტის გამო.

გახსოვდეთ, ასეთი საკვები ანადგურებს მიკროფლორას და წამლავს ორგანიზმს; აღარ არის საუბარი იმაზე, რომ მას სარგებლობა არ მოაქვს!

თინათინ გოცაძე


გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
მსგავსი სიახლეები
გრაცას უნივერსიტეტის (ავსტრია) მეცნიერებმა ჩაატარეს ხანგრძლივი ექსპერიმენტი, რომლითაც დაადგინეს, რომ პერიოდულად შიმშილობა
04-11-2019
ადამიანის ორგანიზმში ორი სახის ცხიმია: თეთრი ანუ "ცუდი" ცხიმი და ყავისფერი ანუ "კარგი" ცხიმი. სწორედ ამ თეთრი ცხიმისაგან
04-11-2019
წონის პრობლემა ერთ-ერთი აქტუალური საკითხია ჩვენს ქვეყანაში. ამიტომაცაა, რომ სხვადასხვა
26-10-2019
დიეტოლოგია
დიეტებზე საუბრისას მნიშვნელოვანია ოქროს შუალედის დაცვა. ყველა უკიდურეს ზომას - ცილოვან, ცხიმოვან ან რთულ ნახშირწყლოვან (ფაფები, მაკარონი) დიეტებს
ადამიანები ხშირად ჩივიან, რომ წონას ვერ იკლებენ, მიუხედავად იმისა, რომ დიეტასაც იცავენ,
ჯანსაღ კვებასა და წონის კლებას მჭიდრო კავში­რი აქვს. ოცნებობთ ჭარბი წონის მოშორებაზე,
კატეგორიის სხვა სტატიები
არაქისი, იგივე მიწის თხილი, დიდი რაოდენობით შეიცავს პროტეინს, რის გამოც შეუცვლელია "ბოდიბილდინგით" დაკავებული პირებისთვის და საზოგადოდ მათთვის, ვისაც წონის დეფიციტი აღენიშნება.
რეკომენდებული ნორმების თანახმად, ჯანმრთელმა ადამიანმა დღეში 400-500 გრამი ხილი და ბოსტნეული უნდა მიიღოს. ასაკთან ერთად ხშირად აღინიშნება
დიეტებზე საუბრისას მნიშვნელოვანია ოქროს შუალედის დაცვა. ყველა უკიდურეს ზომას - ცილოვან, ცხიმოვან ან რთულ ნახშირწყლოვან (ფაფები, მაკარონი) დიეტებს
გვიანი შემოდგომასა და ზამთარში იმუნიტეტის შენარჩუნებასა და დაავადებისაგან დაცვაში სწორი კვება დაგვეხმარება.
ღვიძლი ის ორგანოა, რომელიც მრავალ, მნიშვნელოვან ფუნქციას ასრულებს. ამიტომ მის დასაცავად ყველაფერი უნდა გავაკეთოთ.
ვირუსების ნაწილაკები საათობით ინარჩუნებენ აქტივობას მშრალ, თბილ და უმოძრაო ჰაერში
ყველაზე ხანდაზმული ქალი მსოფლიოში, 116 წლის კეინ ტანაკა იაპონიაში, ფუკუოკეში ცხოვრობს.
თმა შედგება ცილისგან (კერატინი) და დამცავი თხელი ფენა კუტიკულისგან. წყლის ზემოქმედების შედეგად თმა ადვილად
საკმარისია ეს 4 ტესტი და მოსაუბრეს გაშლილი წიგნივით წაიკითხავთ - აცხადებენ ტესტის ავტორები.
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად