დიეტოლოგია

10 საკვები, რომელიც, დიეტის დროს არ უნდა მიირთვათ

10 საკვები, რომელიც, დიეტის დროს არ უნდა მიირთვათ
როდესაც დიეტაზე ხართ, ძირითადად, იცით, რა უნდა აირიდოთ თავიდან, მაგალითად, ტკბილეული, პური, ცხიმიანი და არაჯანსაღი საკვები. თუმცა, თანამედროვე დიეტოლოგია შიმშილობისკენ არ მოგიწოდებთ, პირიქით, დაბალანსებული კვება და ვარჯიში, ეს არის დიეტის მთავარი გეგმა.


წარმოგიდგენთ საკვების ჩამონათვალს, რომელსაც თანამედროვე დიეტოლოგები დიეტის დროს რეკომენდაციას არ უწევენ.

1. ტკბილი იოგურტი - იოგურტი ძალიან კარგია დიეტის დროს, თუ ის ტკბილი არაა, შეგიძლიათ მიირთვათ უშაქრო და ხილთან ერთად.

2. ბრინჯი - ხშირად ბრინჯის დიეტას მიმართავენ, მაგრამ ბრინჯი მხოლოდ კარგი ხარისხის შეიძლება გამოდგეს სადიეტოდ. თუ თქვენ პურს არ
მიირთმევთ და სალათებსა და ხორცეულს ბრინჯს აყოლებთ, ეს უარესია, რადგან ჩვეულებრივი ბრინჯი სხვა საკვებთან ერთად მირთმევისას იწვევს ჭარბწონიანობას.

3. ოხრახუში - ცნობილია, რომ 30 წუთის მერე ის იწყებს მოქმედებას და ართულებს საკვების მონელებას.

4. სოუსები - თუ სახლში დამზადებული არაა, სასურველია თავიდან აირიდოთ, რადგან უმეტეს
შემთხვევაში ძალიან ბევრ შაქარს შეიცავს.

5. არასწორად მომზადებული თევზი - თევზი სასარგებლოა მაშინ, როცა მოხარშულია.

6. ყურძენი - შეიძლება უცნაურად ჟღერს, მაგრამ ყურძენი არც თუ ისე სასარგებლოა თქვენი ჯანმრთელობისთვის. სასურველია ძალიან მცირე რაოდენობით მირთმევა.

7. სიმინდი - ბევრ ქვეყანაში ქილით სიმინდის გაყიდვა აკრძალულიც კია, სჯობს იყიდოთ და თქვენვე მოხარშოთ ან შეწვათ. ქილის სიმინდი ძნელად მოსანელებელია და არაა სასურველი მიირთვათ.

8. თხილეულის რძე - ასეთი რძე შეიცავს დამატებით შაქარსა და კალორიებს, სასურველია თხილეული იყიდოთ და თავად მოამზადოთ.

9. ბრინჯის ნამცხვარი - დიეტის დროს ხშირად მიირთმევენ პურის მაგივრად, მაგრამ სიმართლე ისაა, რომ ის არ ანაყრებს და მისი გადაჭარბებული რაოდენობით მიღება ნიშნავს დამატებით კალორიებს და არა პირიქით.

10. ჩიფსები და ჩირები - ჩიფსები უამრავ ზეთსა და დანამატებს შეიცავს, ამიტომ ძალიან კალორიულია, რაც შეეხება ჩირებს, ისინი გამომშრალ მდგომარეობაში უფრო მეტად ტკბილია, რადგან წყლის შემცველობა საერთოდ აღარ არსებობს.

წყარო




რეკომენდებული პროდუქტები
ზოგადი ჯანმრთელობის შენარჩუნებისთვის-30აბი
ფასი: 39.9
გლუკოზის მეტაბოლიზმის ხელშეწყისთვის-60 აბი
ფასი: 25.2
ამცირებს ქოლესტერინის და ცხიმის დონეს-50მლ
ფასი: 26.9
ჯანმრთელი იმუნური სისტემის ფუნქციონირებისათვის.-60აბი
ფასი: 34.9
მსგავსი სიახლეები
სწორი კვება გულისხმობს რამდენიმე მარტივ წესს:
23-05-2019
ბრინჯის რეგულარულმა მოხმარებამ შესაძლოა სიმსუქნის განვითარების რისკი შეამციროს.
16-05-2019
თუ ხანშიშესული ადამიანი რეგულარულად ივარჯიშებს (ზომიერ რეჟიმში) მნიშვნელოვნად გაიუმჯობესებს კოგნიტიურ ფუნქციებს.
07-05-2019