უკანასკნელი კვლევების თანახმად, საუზმე სულაც არ უწყობს ხელს წონის დაქვეითებას - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

ივლისი 2019

კითხვა-პასუხი

უკანასკნელი კვლევების თანახმად, საუზმე სულაც არ უწყობს ხელს წონის დაქვეითებას

უკანასკნელი კვლევების თანახმად, საუზმე სულაც არ უწყობს ხელს წონის დაქვეითებას
გავრცელებული მოსაზრებით, საუზმე უნდა იყოს ნოყიერი, რათა დღის განმავლობაში ნაკლები საკვები მივიღოთ, ხოლო საუზმის გამოტოვება იწვევს წონის მატებას. თუმცა, უკანასკნელი კვლევების თანახმად, არ არსებობს იმის თქმის საფუძველი, რომ საუზმე ხელს უწყობდეს წონის დაქვეითებას.

როგორც აღმოჩნდა, ექსპერტების მიერ ადრე გაკეთებული ყველა დასკვნა ემყარებოდა სათუო მონაცემებს. უპირველეს ყოვლისა, მხედველობაში არ მიიღებოდა პროდუქტების ტიპი, რომელსაც ადამიანი საუზმეზე ღებულობდა. სხვათა შორის ცხოვრების წესი, პროდუქტების არჩევანი მნიშვნელოვან როლს ასრულებს წონის კონტროლში. ექსპერტების მტკიცებით, ყველაფერი დამოკიდებულია მეტაბოლიზის უნიკალურ თავისებურებებზე. ამიტომ კვების რეჟიმთან დაკავშირებით უნივერსალური რჩევების მიცემა რთულია. 

ლალი ჩხიკვაძე
ტეგები: საუზმე დიეტა
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
რეკომენდებული პროდუქტები
მხედველობის ჯანმრთელობისთვის -60 აბი
ფასი: 39.9
კარგი მხედველობის და ნერვული სისტემის ხელშეწყობისთვის-60აბი
ფასი: 28.9
მხედველობის ჯანმრთელობისთვის-30აბი
ფასი: 44.9
გლუკოზის მეტაბოლიზმის ხელშეწყისთვის-60 აბი
ფასი: 25.2
მსგავსი სიახლეები
დიეტოლოგებმა წარმოადგინეს სასრგებლო საუზმის ნუსხა, რომელშიც პირველ ადგილზე აღმოჩნდა
10-07-2019
შვებულებამდე 2-3 კვირით ადრე, აკლიმატიზაცით განპირობებული უსიამოვნო მომენტების თავიდან ასაცილებლად,
04-07-2019
რეპროდუქციული მედიცინის და უშვილობის ცენტრის ექიმი მანანა მგალობლიშვილი საკუთარ გამოცდილებას უზიარებს სოციალური ქსელის მომხმარებლებს.
19-06-2019
დიეტოლოგია
დიეტური კვება აუმჯობესებს ნაწლავის პერისტალტიკას და უზრუნველყოფს მის დროულ დაცლას;
წონის კორექციის მსურველებს დიეტოლოგები რამდენიმე რჩევას აძლევენ - არ შეიძლება ისეთი აბებისა თუ
მკვლევარებმა შეადარეს ეფექტი, რომელსაც დაბალი და მაღალი ენერგეტიკული სიმკვრივის პროდუქტები მადასა
კატეგორიის სხვა სტატიები
ხილი და კენკრა, რომელიც ასე უხვად გვაქვს ზაფხულში, საკვები რაციონის უმთავრესი კომპონენტი უნდა იყოს. ორივე მათგანი
როდესაც ხორციან საკვებს მივირთმევთ, ნივთიერებათა ცვლას დაახლოებით 40 %-ით ვზრდით, ვაძლიერებთ. წელიწადის
დიეტოლოგებმა წარმოადგინეს სასრგებლო საუზმის ნუსხა, რომელშიც პირველ ადგილზე აღმოჩნდა
ზაფხული, სხვა ღირსებებთან ერთად, ხილის, ბოსტნეულისა და ბაღჩეულის მრავალფეროვნებითაც გამოირჩევა.
ჩვენს განწყობას ჩვენივე ტვინის ქიმია განსაზღვრავს. მისმა მცირე ძვრამაც კი შეიძლება დეპრესია გამოიწვიოს.
ბებიაჩემი გამუდმებით ჩამჩიჩინებს, რომ კანი კოსმეტიკით არ უნდა გადავტვირთო, რომ კონსერვანტები ზამთარშიც ეყოფა, ახლა კი დასვენება და ცოცხალი ვიტამინები სჭირდება. მართლა ასეა თუ არა?


ბაღი ნამდვილად ყველა სახლს დაამშვენებს. ბაღიან ეზოში დასვენება, განტვირთვა ძალიან სასიამოვნო და სასარგებლოა.
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად