5 წესი ზედმეტი წონის მოსაშორებლად (ვიდეო) - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

მაისი 2019

კითხვა-პასუხი

5 წესი ზედმეტი წონის მოსაშორებლად (ვიდეო)

არსებობს რამდენიმე ძირითადი წესი, რომელთა დაცვაც დაგეხმარებათ ზედმეტი წონის მოშორებაში.
წესი პირველი - მოიშორე ზედმეტი!

ითვლება, რომ ყველაზე მავნე საკვები არის ცხიმიანი პროდუქტები. სინამდვილეში ეს ასე არ არის. ცხიმოვანი მასის 70 % სინთეზირდება გლუკოზისგან, რომელსაც ორგანიზმი ღებულობს ნახშირწყლოვანი პროდუქტებისგან. ეს არის ერთ-ერთი მიზეზი იმისა, თუ რატომ იწყებთ გახდომას რაციონიდან ტკბილეულისა და პურ- ფუნთუშეულის ამოღების შემდეგ. ამიტომ, პირველ რიგში, რაციონიდან ამოვიღებთ სწორედ ტკბილ პროდუქტებს, მათ შორის სასმელებსაც.

წესი მეორე - დაყავი!

წილადობრივი კვება 5-6-ჯერ დღეში, საკვების მცირე პორციებით. ამით თქვენ ამცირებთ ერთჯერადად
გამოყოფილი ინსულინის რაოდენობას, რომელიც წარმოადგენს ყველაზე მძლავრ ანაბოლურ ჰორმონს და გახდომის მოსურნე პიროვნებისთვის ყველაზე საშიში მტერია.

ერთ ჯერზე დიდი რაოდენობის საკვების მიღებისას, განსაკუთრებით ისეთის, რომელიც შეიცავს ნახშირწყლებს, კუჭქვეშა ჯირკვალი რეაგირებს დიდი რაოდენობის ინსულინის გამოყოფით, რაც აფერხებს კატაბოლიზმსა და ცხიმის წვას.

წესი მესამე - იცოდე, რამდენს
იკლებ!

ზედმეტ წონასთან ბრძოლის ყველაზე მნიშვნელოვანი ფაქტორია ჯამური კალორიულობა. ამისთვის არ არის აუცილებელი კალორიების ანგარიში. თქვენ უნდა გქონდეთ წარმოდგენა თუ რას და რამდენს ჭამთ.

მაგალითად, საუზმედ შვრია და კვერცხი, სადილად წიწიბურა და თევზი, ვახშმად ბოსტნეული და ქათმის თეთრი ხორცი, ხოლო საუზმისა და სადილის შემდეგ შუალედებში ხაჭო ან კეფირი. ეს არის სტანდარტული რაციონი წონის დაკლებისთვის და რთული სულაც არ არის. უბრალოდ, ზუსტად უნდა არეგულიროთ პორციების ზომა და ყოველდღიურად დაახლოებით ერთნაირი რაოდენობის საკვები მიიღოთ.

ცილოვანი საჭმლის მარცვლოვნით შეცვლისას კალორიულობა მნიშვნელოვნად არ შეიცვლება. გეცოდინებათ რა, დღიური მოცულობა კალორიებისა, რომელსაც ღებულობთ და თქვენი პორციების ზომა, ყოველთვის შეძლებთ აკონტროლოთ თქვენი დღიური კალორაჟი.

იმ შემთხვევაში თუ სასურველ წონას მიაღწიეთ

წესი მეოთხე - აირჩიე!

მარტივი ნახშირწყლები პირველი მტერია ადამიანისთვის, რომელსაც წონაში დაკლება სურს. მაგრამ გახსოვდეთ, ნახშირწყლების ქრონიკული დეფიციტი ფიტავს გლიკოგენის მარაგს და ღვიძლის უჯრედებში ცხიმის ჩალაგებას იწვევს. შესაძლოა, საქმე ღვიძლის ცხიმოვან გადაგვარებამდე და მისი ფუნქციის დარღვევამდე მივიდეს.

დიეტის დროსაც კი დღეღამურ ნორმაში უნდა შედიოდეს არა უმცირეს 100გრ. ნახშირწყლებისა. ნახშირწყლების ნაკლებობის დროს ორგანიზმში ირღვევა ცილების და ცხიმების ცვლა.

რთული ნახშირწლების წყაროა მცენარეული საკვები - ბოსტნეული, ხილი, კენკრა, მარცვლოვნები (ქერი, შვრია, წიწიბურა, ველური და ყავისფერი ბრინჯი), დაცეხვილი პროდუქტები....

ამიტომ რაციონში უნდა შედიოდეს რთული ნახშირწყლები. მასში დიდი რაოდენობით უჯრედისია, რომელიც ანელებს გლუკოზის შეწოვას სისხლში და არ იწვევს ინსულინის ჭარბად გამოყოფას. ამასთან ასეთი ნახშირწყლების ათვისება ხდება ნელა და ხანგრძლივად იძლევა სიმაძღრის შეგრძნებას.

რაც არ უნდა პარადოქსული იყოს, ცილის ერთ გრამსა და ნახშირწყლის ერთ გრამს ერთნაირი კალორიულობა აქვს, მაგრამ ნახშირწყლის საშუალო შემცველობა ნახშირწყლოვან პროდუქტებში არის 60% ხოლო ცილის საშუალო შემცველობა ცილოვან პროდუქტებში - მხოლოდ 15%. ამიტომ ზომიერი რაოდენობისას ცილოვან პროდუქტებს ყოველთვის ექნება ნაკლები კალორიულობა.
ამდენად, თუ შეცვლით თქვენს დღიურ რაციონში ნახშირწყლოვანი პროდუქტების ნაწილს ცილოვანით, უკვე დაიწყებთ წონის კლებას.

წესი მეხუთე - ივარჯიშე!

თუკი დიეტისას ინსულინი არის ჩვენი ძირითადი მტერი, სომატოტროპინი არის ძირითადი მეგობარი. სომატოტროპინი არის ცხიმის მწველი ძირითადი ჰორმონი, რომელიც დიდი რაოდენობით გამოიყოფა ფიზიკური დატვირთვისას. ამიტომ რეგულარული ვარჯიში კვირაში 2-3-ჯერაც კი მნიშვნელოვნად აამაღლებს სომატოტროპინის დონეს და დაგეხმარებათ წონის დაკლებაში.

ამ ავტორის სხვა სტატიები
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
რეკომენდებული პროდუქტები
მხედველობის ხელშეწყობისთვის-60აბი
ფასი: 44.9
გლუკოზის მეტაბოლიზმის ხელშეწყისთვის-60 აბი
ფასი: 25.2
მხედველობის ჯანმრთელობისთვის-30აბი
ფასი: 44.9
მხედველობის ჯანმრთელობისთვის -60 აბი
ფასი: 39.9
მსგავსი სიახლეები
სწორი კვება გულისხმობს რამდენიმე მარტივ წესს:
23-05-2019
თუ ხანშიშესული ადამიანი რეგულარულად ივარჯიშებს (ზომიერ რეჟიმში) მნიშვნელოვნად გაიუმჯობესებს კოგნიტიურ ფუნქციებს.
07-05-2019
ექიმები დიდი ხანია ეძებენ უსაფრთხო დიეტას მოხუცებულთათვის, რომელიც უზრუნველყოფს ჭარბი წონის კლებას,
03-04-2019
დიეტოლოგია
დიდი ბრიტანეთის დიეტოლოგებმა, კვლევების საფუძველზე, განაცხადეს, რომ არსებობს პროდუქტების ნაკრები, რომელიც
ცნობილია, რომ ნიგოზი ებრძვის კიბოს, აქვეითებს ანთების დონეს, ამუხრუჭებს დაბერების პროცესს და
გარგარი შეიცავს პექტინს - ნაერთს, რომელსაც ღვიძლიდან მავნე ნივთიერებების გამოდევნის უნარი გააჩნია. პექტინი
კატეგორიის სხვა სტატიები
გარგარი შეიცავს პექტინს - ნაერთს, რომელსაც ღვიძლიდან მავნე ნივთიერებების გამოდევნის უნარი გააჩნია. პექტინი
სწორი კვება გულისხმობს რამდენიმე მარტივ წესს:
ბრინჯის რეგულარულმა მოხმარებამ შესაძლოა სიმსუქნის განვითარების რისკი შეამციროს.
ჯანმრთელობისთვის ყველაზე სასარგებლო ბოსტნეულის მსუბუქი სუპია. ბოსტნეულის ხარშვისას, ბულიონში ხვდება
ჩვენი ორგანიზმის ყველა უჯრედი ჩვენს მიერ მიღებული საკვებისგან ფორმირდება. ხარისხიანი საკვები საშენი
თუ ხანშიშესული ადამიანი რეგულარულად ივარჯიშებს (ზომიერ რეჟიმში) მნიშვნელოვნად გაიუმჯობესებს კოგნიტიურ ფუნქციებს.
მუცლის შებერილობას იწვევს აირების ჭარბი დაგროვება, ამის შესამცირებლად იყენებენ პრეპარატებს, რომლებიც ხელს უწყობს ნაწლავში დაგროვილი აირების შთანთქმას.
რა დაავადებაა პნევმოსკლეროზი, როგორ ვლინდება იგი და რას გულისხმობს ამ პათოლოგიის პროფილაქტიკა,
ტესტით სისხლში იძებნება დაავადებისთვის დამხასიათებელი დნმ-ის ფრაგმენტი, რაც ინვაზიური სადიაგნოსტიკო
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად