როგორ შევინარჩუნოთ ჯანმრთელობა სადღესასწაულო დღეებში - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

აპრილი 2021

კითხვა-პასუხი

როგორ შევინარჩუნოთ ჯანმრთელობა სადღესასწაულო დღეებში

როგორ შევინარჩუნოთ ჯანმრთელობა სადღესასწაულო დღეებში
განსაკუთრებული ზიანის მომტანი ორგანიზმისთვის სპირტიანი სასმელის უკონტროლო მოხმარებაა. სპეციალისტები ალკოჰოლზე საერთოდ უარის თქმას ან ზომიერად მიღებას გვირჩევენ. ორგანიზმი უნდა მოვამზადოთ სპირტიანი სასმელის მისაღებად. ფერმენტული სისტემის გასაშვებად, ჯერ აუცილელად უნდა მივიღოთ საკვები. სადღეგრძელოებს შორის რაც შეიძლება დიდი ინტერვალი უნდა გავაკეთიოთ და სასმელი შეძლებისდაგვარად მცირე ულუფად შევსვათ. სპირტიანი სასმელი უკეთ გადამუშავდება თუ სუფრასთან ჯდომას ცეკვას შევუნაცვლებთ. ხალხური საშუალებები სიფხიზლის შესანარჩუნებლად ნაკლებად გამოგვადგება.

ბევრი დარწმუნებულია, რომ ამ დროს ეფექტურია ნაღების კარაქი, თუმცა ეს ასე
არაა. კარაქის მიღების შემდეგ კუჭში წარმოიქმნება აპკი. ალკოჰოლის პირველი დოზა არ იწოვება და ადამიანს ჰგონია, რომ ის არ თვრება, თუმცა შემდეგ საცხი იხსნება და ადამიანი ფხიზელი მდგომარეობიდან გადადის თრობის მაღალ ხარისხში. ალკოჰოლის უსაფრთხო დოზა არ არსებობს. უმჯობესია შევჩერდეთ მშრალი შამპანურის ერთ „რიტუალურ“ ბოკალზე.

რაც შეეხება კვებას, სადღესასწაულო დღეებში უმჯობესია ზომიერების, ბალანსისა და მრავალფეროვნების დაცვა. მიირთვით
მეტი ბოსტნეული და ხილი. ეს პროდუქტები კარგად აწესრიგებს კუჭის მოქმედებას. უპირატესობა მიანიჭეთ ხორცის უცხიმო სახეებს. კერძოდ, ფრინველის ან კურდღლის ხორცს, თევზს. შემწვარი კერძები მოხარშული, ჩათუშული ან გრილზე მომზადებული საკვებით ჩაანაცვლეთ. ნუ მიეძალებით ტკბილსაც და უპირატესობა მიანიჭეთ ნაკლებადცხიმიან დესერტს - ჟელეს და მუსს.

ლალი ჩხიკვაძე



გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
მსგავსი სიახლეები
საზამთრო: საზამთრო ბევრს უყვარს, თუმცა ყველამ როდი იცის, რომ მას "ნატურალურ ვიაგრას" უწოდებენ. მისი ნაყოფი
26-07-2019
სპეციალისტები დღეს უკვე აღარ კამათობენ იმაზე, რომ აუტისტური სპექტრის დარღვევების განვითარებას განსაზღვრავს
24-07-2019
ჯანსაღი კვება ადამიანების სრულფასოვანი ცხოვრების ერთ-ერთი მთავარი წინაპირობაა.
19-07-2019
დიეტოლოგია
2020 წელს არაერთი კვლევა ჩატარდა და დადგინდა, რომ ზოგიერთი პრობიოტიკი, სასარგებლო ბაქტერია, ორგანიზმს წონის კლებაში ეხმარება.
მსოფლიო ჯანდაცვის ორგანიზაციის რეკომენდაციით, ადამიანმა თევზი კვირაში ორჯერ უნდა მიიღოს.
კატეგორიის სხვა სტატიები
ბირმინგემის უნივერსიტეტის მეცნიერები, სტრესის გადატანისას, გვირჩევენ კაკაოს დალევას
1920-იანი წლებიდან, მას შემდეგ, რაც კეტოგენური დიეტა (კეტო დიეტა) შეიქმნა, ის ეპილეფსიით დაავადებული ადამიანებისთვის გამოიყენება.
დიდი ბრიტანეთის ჯანდაცვის ნაციონალურმა სამსახურმა განსაზღვრა, რომ ჯანმრთელობისთვის
მეიოს კლინიკაში დაადგინეს, რომ ნიგვზის მოხმარებით შესაძლებელია გულის გაძლიერება
თუ ადამიანი საუზმობს დილის 08:30-მდე, ეს მნიშვნელოვნად ამცირებს ტიპი -2 შაქრიანი დიაბეტის განვითარების რისკს.
მასშტაბურმა კვლევამ, რომელიც მოიცავდა 60 ქვეყნის თითქმის 192000 მოხალისის მონაცემების
ონკოლოგებისათვის კარგად არის ცნობილი, რომ იმუნოთერაპიაზე შვეიცარიაში დიდ იმედებს ამყარებენ.
თუ მეხსიერების პრობლემები გაწუხებთ, გამოიყენეთ გინგკო ბილობა თქვენს სასარგებლოდ.
ძილი და მასთან დაკავშირებული პრობლემები მსოფლიო მოსახლეობის ძალიან დიდ ნაწილს აწუხებს.
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად