როგორ შევინარჩუნოთ ჯანმრთელობა სადღესასწაულო დღეებში - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

მაისი 2019

კითხვა-პასუხი

როგორ შევინარჩუნოთ ჯანმრთელობა სადღესასწაულო დღეებში

როგორ შევინარჩუნოთ ჯანმრთელობა სადღესასწაულო დღეებში
განსაკუთრებული ზიანის მომტანი ორგანიზმისთვის სპირტიანი სასმელის უკონტროლო მოხმარებაა. სპეციალისტები ალკოჰოლზე საერთოდ უარის თქმას ან ზომიერად მიღებას გვირჩევენ. ორგანიზმი უნდა მოვამზადოთ სპირტიანი სასმელის მისაღებად. ფერმენტული სისტემის გასაშვებად, ჯერ აუცილელად უნდა მივიღოთ საკვები. სადღეგრძელოებს შორის რაც შეიძლება დიდი ინტერვალი უნდა გავაკეთიოთ და სასმელი შეძლებისდაგვარად მცირე ულუფად შევსვათ. სპირტიანი სასმელი უკეთ გადამუშავდება თუ სუფრასთან ჯდომას ცეკვას შევუნაცვლებთ. ხალხური საშუალებები სიფხიზლის შესანარჩუნებლად ნაკლებად გამოგვადგება.

ბევრი დარწმუნებულია, რომ ამ დროს ეფექტურია ნაღების კარაქი, თუმცა ეს ასე
არაა. კარაქის მიღების შემდეგ კუჭში წარმოიქმნება აპკი. ალკოჰოლის პირველი დოზა არ იწოვება და ადამიანს ჰგონია, რომ ის არ თვრება, თუმცა შემდეგ საცხი იხსნება და ადამიანი ფხიზელი მდგომარეობიდან გადადის თრობის მაღალ ხარისხში. ალკოჰოლის უსაფრთხო დოზა არ არსებობს. უმჯობესია შევჩერდეთ მშრალი შამპანურის ერთ „რიტუალურ“ ბოკალზე.

რაც შეეხება კვებას, სადღესასწაულო დღეებში უმჯობესია ზომიერების, ბალანსისა და მრავალფეროვნების დაცვა. მიირთვით
მეტი ბოსტნეული და ხილი. ეს პროდუქტები კარგად აწესრიგებს კუჭის მოქმედებას. უპირატესობა მიანიჭეთ ხორცის უცხიმო სახეებს. კერძოდ, ფრინველის ან კურდღლის ხორცს, თევზს. შემწვარი კერძები მოხარშული, ჩათუშული ან გრილზე მომზადებული საკვებით ჩაანაცვლეთ. ნუ მიეძალებით ტკბილსაც და უპირატესობა მიანიჭეთ ნაკლებადცხიმიან დესერტს - ჟელეს და მუსს.

ლალი ჩხიკვაძე



გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
რეკომენდებული პროდუქტები
კარგი მხედველობის და ნერვული სისტემის ხელშეწყობისთვის-60აბი
ფასი: 28.9
ამცირებს ქოლესტერინის და ცხიმის დონეს-50მლ
ფასი: 26.9
გლუკოზის მეტაბოლიზმის ხელშეწყისთვის-60 აბი
ფასი: 25.2
მხედველობის ჯანმრთელობისთვის-30აბი
ფასი: 44.9
მსგავსი სიახლეები
სწორი კვება გულისხმობს რამდენიმე მარტივ წესს:
23-05-2019
ხშირად დაბადების დღისა თუ სხვა დღესასწაულის აღსანიშნავად საზეიმო სუფრასთან მოხვედრა გვიწევს.
05-02-2019
„როგორ ხვდები ახალ წელს?“ - ეს უწყინარი შეკითხვა საკმარისია, რომ ზოგიერთი ადამიანი წონასწორობიდან გამოიყვანო.
05-12-2018
დიეტოლოგია
დიდი ბრიტანეთის დიეტოლოგებმა, კვლევების საფუძველზე, განაცხადეს, რომ არსებობს პროდუქტების ნაკრები, რომელიც
ცნობილია, რომ ნიგოზი ებრძვის კიბოს, აქვეითებს ანთების დონეს, ამუხრუჭებს დაბერების პროცესს და
გარგარი შეიცავს პექტინს - ნაერთს, რომელსაც ღვიძლიდან მავნე ნივთიერებების გამოდევნის უნარი გააჩნია. პექტინი
კატეგორიის სხვა სტატიები
გარგარი შეიცავს პექტინს - ნაერთს, რომელსაც ღვიძლიდან მავნე ნივთიერებების გამოდევნის უნარი გააჩნია. პექტინი
სწორი კვება გულისხმობს რამდენიმე მარტივ წესს:
ბრინჯის რეგულარულმა მოხმარებამ შესაძლოა სიმსუქნის განვითარების რისკი შეამციროს.
ჯანმრთელობისთვის ყველაზე სასარგებლო ბოსტნეულის მსუბუქი სუპია. ბოსტნეულის ხარშვისას, ბულიონში ხვდება
ჩვენი ორგანიზმის ყველა უჯრედი ჩვენს მიერ მიღებული საკვებისგან ფორმირდება. ხარისხიანი საკვები საშენი
თუ ხანშიშესული ადამიანი რეგულარულად ივარჯიშებს (ზომიერ რეჟიმში) მნიშვნელოვნად გაიუმჯობესებს კოგნიტიურ ფუნქციებს.
მუცლის შებერილობას იწვევს აირების ჭარბი დაგროვება, ამის შესამცირებლად იყენებენ პრეპარატებს, რომლებიც ხელს უწყობს ნაწლავში დაგროვილი აირების შთანთქმას.
რა დაავადებაა პნევმოსკლეროზი, როგორ ვლინდება იგი და რას გულისხმობს ამ პათოლოგიის პროფილაქტიკა,
ტესტით სისხლში იძებნება დაავადებისთვის დამხასიათებელი დნმ-ის ფრაგმენტი, რაც ინვაზიური სადიაგნოსტიკო
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად