წონის მატების თავიდან ასაცილებლად დღეში ერთი მუჭი ეს პროდუქტი მიირთვით - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

ივლისი 2019

კითხვა-პასუხი

წონის მატების თავიდან ასაცილებლად დღეში ერთი მუჭი ეს პროდუქტი მიირთვით

წონის მატების თავიდან ასაცილებლად დღეში ერთი მუჭი ეს პროდუქტი მიირთვით
შუახნის ასაკში წონის მატების თავიდან აცილება დღეში ერთი პეშვი ნიგვზის ან 1 სუფრის კოვზი არაქისის კარაქის მიღებით შესაძლებელია. არაქისი, ნიგოზი, თხილი ასევე ახდენენ სიმსუქნესთან დაკავშირებული გულის დაავადებებისა და დიაბეტის პრევენციას.

ნიგოზი მდიდარია უჯერი ცხიმებით, რომლებიც კარგად ანაყრებს, სისხლში შაქრის, ინსულინისა და ქოლესტერინის უკეთ კონტროლირების საშუალებას იძლევა. ნოგოზში ასევე ბევრია უჯრედისი, ცილა, ვიტამინები, მინერალური ნივთიერებები, მათ შორის ფოლიუმის მჟავა, Е ვიტამინი, კალიუმი და მაგნიუმი.

ზრდასრულ ასაკში ადამიანი წელიწადში დაახლოებით ნახევარ კილოს იმატებს. 20 წლის განმავლობაში ეს წონის მნიშვნელოვანი მატებით გამოიხატება. ხშირად ეს
არასწორი კვების და ნივთიერებათა ცვლის შენელებასთანაა დაკავშირებული. დამუშავებული ხორცის პროდუქტების, წითელი ხორცის, კარტოფილი ფრის და ტკბილი პროდუქტების ნიგვზით ჩანაცვლებით შეიძლება ჯანმრთელობის შენარჩუნება და წონის მატების შეფერხება.
დამოუკიდებელმა კვლევამ აჩვენა, რომ ნიგოზი სელენის ყველაზე ძვირფასი წყაროა. სელენი კი ის მინერალია, რომელთანაც დაკავშირებულია ინსულინსა და შაქარზე ორგანიზმის
რეაქცია.

ლალი ჩხიკვაძე

გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
რეკომენდებული პროდუქტები
ზოგადი ჯანმრთელობის შენარჩუნებისთვის-30აბი
ფასი: 39.9
მხედველობის ჯანმრთელობისთვის-30აბი
ფასი: 44.9
გლუკოზის მეტაბოლიზმის ხელშეწყისთვის-60 აბი
ფასი: 25.2
კარგი მხედველობის და ნერვული სისტემის ხელშეწყობისთვის-60აბი
ფასი: 28.9
დიეტოლოგია
დიეტური კვება აუმჯობესებს ნაწლავის პერისტალტიკას და უზრუნველყოფს მის დროულ დაცლას;
წონის კორექციის მსურველებს დიეტოლოგები რამდენიმე რჩევას აძლევენ - არ შეიძლება ისეთი აბებისა თუ
მკვლევარებმა შეადარეს ეფექტი, რომელსაც დაბალი და მაღალი ენერგეტიკული სიმკვრივის პროდუქტები მადასა
კატეგორიის სხვა სტატიები
ხილი და კენკრა, რომელიც ასე უხვად გვაქვს ზაფხულში, საკვები რაციონის უმთავრესი კომპონენტი უნდა იყოს. ორივე მათგანი
როდესაც ხორციან საკვებს მივირთმევთ, ნივთიერებათა ცვლას დაახლოებით 40 %-ით ვზრდით, ვაძლიერებთ. წელიწადის
დიეტოლოგებმა წარმოადგინეს სასრგებლო საუზმის ნუსხა, რომელშიც პირველ ადგილზე აღმოჩნდა
ზაფხული, სხვა ღირსებებთან ერთად, ხილის, ბოსტნეულისა და ბაღჩეულის მრავალფეროვნებითაც გამოირჩევა.
ჩვენს განწყობას ჩვენივე ტვინის ქიმია განსაზღვრავს. მისმა მცირე ძვრამაც კი შეიძლება დეპრესია გამოიწვიოს.
ბებიაჩემი გამუდმებით ჩამჩიჩინებს, რომ კანი კოსმეტიკით არ უნდა გადავტვირთო, რომ კონსერვანტები ზამთარშიც ეყოფა, ახლა კი დასვენება და ცოცხალი ვიტამინები სჭირდება. მართლა ასეა თუ არა?


ბაღი ნამდვილად ყველა სახლს დაამშვენებს. ბაღიან ეზოში დასვენება, განტვირთვა ძალიან სასიამოვნო და სასარგებლოა.
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად