დიეტა, რომელიც წვავს ცხიმებს და სისხლში შაქრის დონეს აქვეითებს - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

აპრილი 2021

კითხვა-პასუხი

დიეტა, რომელიც წვავს ცხიმებს და სისხლში შაქრის დონეს აქვეითებს

დიეტა, რომელიც წვავს ცხიმებს და სისხლში შაქრის დონეს აქვეითებს
მაღალცხიმიანი და დაბალნახშირწყლოვანი დიეტა - LCHF: გახდომა სიამოვნებით - ეს დიეტა წვავს ცხიმებს. Low Carb High Fat - ნიშნავს "ნაკლები ნახშირწყლები და ბევრი ცხიმი". უნდა მიირთვათ ცხიმით მდიდარი საკვები ცილა და უჯრედისი და ნაკლები შაქარი, სახამებელი. დიეტა შვედეთში შემუშავდა და შემდეგ მთელ მსოფლიოში გავრცელდა. მთავარია, რომ მშიერი არ ხართ. შაქრის დონე სისხლში კი სტაბილურდება.

გადავიდეთ მენიუზე. ნუ შეგეშინდებათ, თუ დასაწყისში ბევრს შეჭამთ. დროის გასვლის შემდეგ ორგანიზმი გადაეწყობა და ულუფასაც შეამცირებთ.

უნდა მიირთვათ:

1. ხორცი, თევზი, ფრინველის ხორცი, ზღვის პროდუქტები.
2. კვერცხი.
3. ბეკონი, შაშხი, ხამონი, "სალა".
4. სოსისი და ძეხვი - უმაღლესი ხარისხის, რომელიც სახამებლით არაა გაჯერებული.
5. ნაღები 30-40 ცხიმიანობის.
6. არაჟანი - ყველაზე ცხიმიანი.
7. ყველაზე ცხიმიანი ხაჭო.
8. მაგარი ყველი (ცხიმიანი), რბილი ფრანგული და იტალიური - გორგონზოლა, ბრი, კამამბერი, მოცარელა.
9. ყველანაირი ცხიმიანი,
მაგრამ უშაქრო სოუსი.
10. ავოკადო.
11. ბოსტნეული, რომელიც მიწის ზემოთ იზრდება: პომიდორი, კიტრი, წიწაკა, კომბოსტო, ბროკოლი, ყაბაყი, ბადრიჯანი, ისპანახი, ლობიო, სალათის ფურცელი და მწვანილი.
12. ზეთისხილი.
13. თალგამი.
14. ლიმინი და ლაიმი.
15. სოკო.
16. ტოფუ.
17. კარაქი.
18. ზეთი. განსაკუთრებით, ომეგა 6-ით მდიდარი: ქოქოსის, სელის, ზეითუნის.
19. თესლები: ჩია, სელი, ქუნჯუთი.
20. გაზიანი და უგაზო წყალი, ჩაი და ყავა, ყველაფერი უშაქროდ და ნაღებით.

რა უნდა მიიღოთ შემცირებული

1. კენკრა, უმჯობესია მჟავე.
2. თხილი.
3. გოგრა.
4. ნატურალური შაქრის შემცველები: სტევია.
5. მშრალი ღვინო.
6. არაყი, ვისკი, ჯინი, კონიაკი, რომი, ტეკილა.

რისი ჭამა გეკრძალებათ




გააკეთეთ კომენტარი
თარიღი : 01-11-2018
ქეთი
უცნაურია, რომ ცხიმები წვავს ... ცხიმებს! საინტერესო იქნება კომპეტენტური ექიმ - დიეტოლოგების აზრი.
მსგავსი სიახლეები
გრაცას უნივერსიტეტის (ავსტრია) მეცნიერებმა ჩაატარეს ხანგრძლივი ექსპერიმენტი, რომლითაც დაადგინეს, რომ პერიოდულად შიმშილობა
04-11-2019
ადამიანის ორგანიზმში ორი სახის ცხიმია: თეთრი ანუ "ცუდი" ცხიმი და ყავისფერი ანუ "კარგი" ცხიმი. სწორედ ამ თეთრი ცხიმისაგან
04-11-2019
წონის პრობლემა ერთ-ერთი აქტუალური საკითხია ჩვენს ქვეყანაში. ამიტომაცაა, რომ სხვადასხვა
26-10-2019
დიეტოლოგია
2020 წელს არაერთი კვლევა ჩატარდა და დადგინდა, რომ ზოგიერთი პრობიოტიკი, სასარგებლო ბაქტერია, ორგანიზმს წონის კლებაში ეხმარება.
მსოფლიო ჯანდაცვის ორგანიზაციის რეკომენდაციით, ადამიანმა თევზი კვირაში ორჯერ უნდა მიიღოს.
კატეგორიის სხვა სტატიები
ბირმინგემის უნივერსიტეტის მეცნიერები, სტრესის გადატანისას, გვირჩევენ კაკაოს დალევას
1920-იანი წლებიდან, მას შემდეგ, რაც კეტოგენური დიეტა (კეტო დიეტა) შეიქმნა, ის ეპილეფსიით დაავადებული ადამიანებისთვის გამოიყენება.
დიდი ბრიტანეთის ჯანდაცვის ნაციონალურმა სამსახურმა განსაზღვრა, რომ ჯანმრთელობისთვის
მეიოს კლინიკაში დაადგინეს, რომ ნიგვზის მოხმარებით შესაძლებელია გულის გაძლიერება
თუ ადამიანი საუზმობს დილის 08:30-მდე, ეს მნიშვნელოვნად ამცირებს ტიპი -2 შაქრიანი დიაბეტის განვითარების რისკს.
მასშტაბურმა კვლევამ, რომელიც მოიცავდა 60 ქვეყნის თითქმის 192000 მოხალისის მონაცემების
ონკოლოგებისათვის კარგად არის ცნობილი, რომ იმუნოთერაპიაზე შვეიცარიაში დიდ იმედებს ამყარებენ.
თუ მეხსიერების პრობლემები გაწუხებთ, გამოიყენეთ გინგკო ბილობა თქვენს სასარგებლოდ.
ძილი და მასთან დაკავშირებული პრობლემები მსოფლიო მოსახლეობის ძალიან დიდ ნაწილს აწუხებს.
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად