დიეტა, რომელიც წვავს ცხიმებს და სისხლში შაქრის დონეს აქვეითებს - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

დიეტა, რომელიც წვავს ცხიმებს და სისხლში შაქრის დონეს აქვეითებს

დიეტა, რომელიც წვავს ცხიმებს და სისხლში შაქრის დონეს აქვეითებს
მაღალცხიმიანი და დაბალნახშირწყლოვანი დიეტა - LCHF: გახდომა სიამოვნებით - ეს დიეტა წვავს ცხიმებს. Low Carb High Fat - ნიშნავს "ნაკლები ნახშირწყლები და ბევრი ცხიმი". უნდა მიირთვათ ცხიმით მდიდარი საკვები ცილა და უჯრედისი და ნაკლები შაქარი, სახამებელი. დიეტა შვედეთში შემუშავდა და შემდეგ მთელ მსოფლიოში გავრცელდა. მთავარია, რომ მშიერი არ ხართ. შაქრის დონე სისხლში კი სტაბილურდება.

გადავიდეთ მენიუზე. ნუ შეგეშინდებათ, თუ დასაწყისში ბევრს შეჭამთ. დროის გასვლის შემდეგ ორგანიზმი გადაეწყობა და ულუფასაც შეამცირებთ.

უნდა მიირთვათ:

1. ხორცი, თევზი, ფრინველის ხორცი, ზღვის პროდუქტები.
2. კვერცხი.
3. ბეკონი, შაშხი, ხამონი, "სალა".
4. სოსისი და ძეხვი - უმაღლესი ხარისხის, რომელიც სახამებლით არაა გაჯერებული.
5. ნაღები 30-40 ცხიმიანობის.
6. არაჟანი - ყველაზე ცხიმიანი.
7. ყველაზე ცხიმიანი ხაჭო.
8. მაგარი ყველი (ცხიმიანი), რბილი ფრანგული და იტალიური - გორგონზოლა, ბრი, კამამბერი, მოცარელა.
9. ყველანაირი ცხიმიანი,
მაგრამ უშაქრო სოუსი.
10. ავოკადო.
11. ბოსტნეული, რომელიც მიწის ზემოთ იზრდება: პომიდორი, კიტრი, წიწაკა, კომბოსტო, ბროკოლი, ყაბაყი, ბადრიჯანი, ისპანახი, ლობიო, სალათის ფურცელი და მწვანილი.
12. ზეთისხილი.
13. თალგამი.
14. ლიმინი და ლაიმი.
15. სოკო.
16. ტოფუ.
17. კარაქი.
18. ზეთი. განსაკუთრებით, ომეგა 6-ით მდიდარი: ქოქოსის, სელის, ზეითუნის.
19. თესლები: ჩია, სელი, ქუნჯუთი.
20. გაზიანი და უგაზო წყალი, ჩაი და ყავა, ყველაფერი უშაქროდ და ნაღებით.

რა უნდა მიიღოთ შემცირებული

1. კენკრა, უმჯობესია მჟავე.
2. თხილი.
3. გოგრა.
4. ნატურალური შაქრის შემცველები: სტევია.
5. მშრალი ღვინო.
6. არაყი, ვისკი, ჯინი, კონიაკი, რომი, ტეკილა.

რისი ჭამა გეკრძალებათ




გააკეთეთ კომენტარი
თარიღი : 01-11-2018
ქეთი
უცნაურია, რომ ცხიმები წვავს ... ცხიმებს! საინტერესო იქნება კომპეტენტური ექიმ - დიეტოლოგების აზრი.
მსგავსი სიახლეები
გრაცას უნივერსიტეტის (ავსტრია) მეცნიერებმა ჩაატარეს ხანგრძლივი ექსპერიმენტი, რომლითაც დაადგინეს, რომ პერიოდულად შიმშილობა
04-11-2019
ადამიანის ორგანიზმში ორი სახის ცხიმია: თეთრი ანუ "ცუდი" ცხიმი და ყავისფერი ანუ "კარგი" ცხიმი. სწორედ ამ თეთრი ცხიმისაგან
04-11-2019
წონის პრობლემა ერთ-ერთი აქტუალური საკითხია ჩვენს ქვეყანაში. ამიტომაცაა, რომ სხვადასხვა
26-10-2019
დიეტოლოგია
ედინბურგის უნივერსიტეტის მკვლევარების განცხადებით, კანის სიჯანსაღისა და ახალგაზრდობის შენარჩუნების
გადაცემაში "თქვენი კლინიკა" მოისმენთ 7 აკრძალვას, რომელთა
მოცხარმა ონკოლოგების ყურადღება მიიპყრო. კვლევამ აჩვენა, რომ ამ კენკრას შეუძლია კიბოს უჯრედებთან ბრძოლა.
კატეგორიის სხვა სტატიები
კუნთოვანი ბოჭკოების ზრდისათვის აუცილებელია ცილები და ამინმჟავები. არსებობს პროდუქტები, რომლებიც
სიმსუქნისას, სხეულის მასის 5%-იანი კლებაც კი გააუმჯობესებს ჯანმრთელობის მდგომარეობას,
ნავარას უნივერსიტეტის მეცნიერები აღნიშნავენ, რომ კვების ულტრადამუშავებული პროდუქტები ნაადრევ უჯრედულ დაბერებას იწვევენ.
ორსულის ან მეძუძური დედის მიერ დიდი რაოდენობით ფრუქტოზის მოხმარების შემთხვევაში,
ვაშლი ყველასთვის ნაჩვენები არ არის. იგი დიდი რაოდენობით შეიცავს რკინას,
ამერიკელი ექიმები ცარიელი კუჭით დაძინებას არ გვირჩევენ. ისინი ასახელებენ იმ პროდუქტებს,
ექსეტერის უნივერსიტეტში შეადგინეს უკანასკნელი 10 წლის მანძილზე დედამიწის ატმოსფერული დაბინძურების რუქა.
როგორც ოქსფორდის უნივერსიტეტის კვლევამ აჩვენა, თაფლი, ტრადიციულ პრეპარატებზე
პირველი კლასი და სასკოლო ადაპტაცია - სასკოლო ადაპტაციის გასავლელად მშობლებს რჩევებს აძლევს
ადამიანის ხერხემალს ყოველდღიურად დიდი დატვირთვა ადგება, შესაბამისად,
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად