5 პროდუქტი, რომელიც მაღალ წნევასთან ბრძოლაში დაგეხმარებათ - მკურნალი.გე
რუბრიკები
ოჯახის მკურნალის ანონსი
ნოემბერი 2018
5 პროდუქტი, რომელიც მაღალ წნევასთან ბრძოლაში დაგეხმარებათ
5 პროდუქტი, რომელიც მაღალ წნევასთან ბრძოლაში დაგეხმარებათ
არტერიულ ჰიპერტენზიასთან ბრძოლაში დიდი მნიშვნელობა აქვს ცხოვრების ჯანსაღ წესსა და რაციონალურ კვებას. გთავაზობთ 5 პროდუქტს, რომელთა საკვებ რაციონში ჩართვაც დაგეხმარებათ არტერიული წნევის დაბალანსებაში.

კარტოფილი - განსაკუთრებით სასარგებლოა კანიანად მოხარშული. ის მდიდარია კალიუმითა და მაგნიუმით, რომლებიც წნევის ნორმალიზებას უწყობს ხელს.

რძე და რძის ნაწარმი - საკვებ რაციონში რძის ნაწარმის რეგულარულად ჩართვა არტერიული ჰიპერტენზიის განვითარების რისკს 11 %-ით ამცირებს. სასურველია დილა რძეზე მომზადებული ფაფით დაიწყოთ ან კიდევ ერთი ჭიქა რძე დალიოთ.

კაკაო - ავსტრალიელმა მკვლევარებმა აჩვენეს, რომ კაკაოს ნატურალური ფხვნილის შემცველი პროდუქტები აქვეითებს
არტერიულ წნევას, რადგანაც ფლავონოიდები აუმჯობესებს სისხლძარღვთა მდგომარეობას; ჰარვარდში შეისწავლეს შავი (მწარე) შოკოლადის თვისებები. აღმოჩნდა, რომ ისიც სასარგებლოა მაღალი არტერიული წნევით შეწუხებულთათვის.

ლობიო - პარკოსნები, საზოგადოდ, მდიდარია უჯრედისით, კალიუმითა და მაგნიუმით, რომლებიც უზრუნველყოფს არტერიული წნევის ოპტიმალურ დონეს. ასე რომ რეგულარულად ჩართეთ ისინი საკვებ რაციონში.

ბანანი -
კალიუმის საუკეთესო წყაროა. ასე რომ მაღალი არტერიული წნევის საპროფილაქტიკოდ ის ყოვედღიურად მიირთვით.

თინათინ გოცაძე


კომენტარი არ გაკეთებულა
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას,სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.
რეკომენდირებული პროდუქტები
მსგავსი სიახლეები
საკვების მიღების დრო პირდაპირ კავშირშია სიმსუქნის, დიაბეტის, არტერიული წნევის რისკის მატებასთან. კვლევა
15-11-2018
როდესაც ორგანიზმი ქიმიოთერაპიისა და რადიაციული დასხივების შედეგად ტოქსინებით იტვირთება, იმუნური სისტემა
07-11-2018
კენტუკის უნივერსიტეტის მკვლევარებმა, ცხოველებზე ჩატარებული ექსპერიმენტის შედეგად დაადგინეს, რომ
06-11-2018
ამ კატეგორიის სხვა სტატიები
დასავლეთ ავსტრალიის უნივერსიტეტის თანამშრომლები დარწმუნებულები არიან, რომ ფინჯანი ჩაის ან ერთი
სიმსივნისგან 100%-ით ვერც ერთი პროდუქტი ვერ დაგიცავთ, მაგრამ ზოგიერთ მათგანს შეუძლია საგრძნობლად
შუახნის ასაკში წონის მატების თავიდან აცილება დღეში ერთი პეშვი ნიგვზის ან 1 სუფრის კოვზი არაქისის კარაქის
თაფლი სასარგებლო პროდუქტია, რომელსაც ზრდასრული ადამიანები ტკბილეულის მაგივრად იღებენ და
საკვების მიღების დრო პირდაპირ კავშირშია სიმსუქნის, დიაბეტის, არტერიული წნევის რისკის მატებასთან. კვლევა
ენერგეტიკული სასმელები ერთ-ერთი ყველაზე მავნე სასმელების რიცხვს მიეკუთვნება. მაკგოვერნის სამედიცინო
25 მაისი 2011
სახის კანის სიწითლე, თუნდაც დროებითი, ყველაზე ხშირად კაპილარების პრობლემაზე მიგვითითებს.
20 ნოემბერი 2018
სიმსივნისგან 100%-ით ვერც ერთი პროდუქტი ვერ დაგიცავთ, მაგრამ ზოგიერთ მათგანს შეუძლია საგრძნობლად
თუ გინდათ, საყვარელი ნივთი დიდხანს გამოიყურებოდეს ახალივით, სათანადოდ უნდა მოუაროთ. იგივე შეიძლება
შეკრულობა (ყაბზობა) სადღეისოდ ბევრი ადამიანის პრობლემაა, ცხოვრების არასწორი წესი, მჯდომარე, უმოძრაო
ექიმ პროქტოლოგ დავით კალანდაძეს მედიცინის დოქტორის საპატიო წოდება