„ანთების საწინააღმდეგო“ დიეტა - მარტივი რაციონი ჯანმრთელობის დიდხანს შესანარჩუნებლად - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

იანვარი 2021

კითხვა-პასუხი

Notice: getimagesize(): Read error! in /var/www/mkurnali.ge/public_html/libraries/wslib/media/image.php on line 186 Warning: Division by zero in /var/www/mkurnali.ge/public_html/libraries/wslib/media/image.php on line 500 Warning: Division by zero in /var/www/mkurnali.ge/public_html/libraries/wslib/media/image.php on line 503 Warning: imagecreatetruecolor(): Invalid image dimensions in /var/www/mkurnali.ge/public_html/libraries/wslib/media/image.php on line 373
Notice: getimagesize(): Read error! in /var/www/mkurnali.ge/public_html/libraries/wslib/media/image.php on line 186 Warning: Division by zero in /var/www/mkurnali.ge/public_html/libraries/wslib/media/image.php on line 500 Warning: Division by zero in /var/www/mkurnali.ge/public_html/libraries/wslib/media/image.php on line 503 Warning: imagecreatetruecolor(): Invalid image dimensions in /var/www/mkurnali.ge/public_html/libraries/wslib/media/image.php on line 373

„ანთების საწინააღმდეგო“ დიეტა - მარტივი რაციონი ჯანმრთელობის დიდხანს შესანარჩუნებლად

„ანთების საწინააღმდეგო“ დიეტა - მარტივი რაციონი ჯანმრთელობის დიდხანს შესანარჩუნებლად
სიცოცხლის გამახანგრძლივებელ ე.წ. „ანთების საწინააღმდეგო“ დიეტაში შემავალი პროდუქტები ორგანიზმში ანთების დონეს აქვეითებს.

ქრონიკული ანთება - იმუნური სისტემის ანომალური აქტივობა აღინიშნება მრავალი დაავადების: დიაბეტის, სიმსუქნის, აუტოიმუნური და გულ-სისხლძარღვთა დაავადებების, ზოგოერთი სახის კიბოს დროს.
ანთებისსაწინააღმდეგო დიეტაში შედის მწვანე ფოთლოვანი ბოსტნეული, კენკროვანი ხილი (ალუბალი, მოცვი, მაყვალი), შავი ყურძენი, ბროკოლი, ყვავილოვანი კომბოსტო, ლობიო, ოსპი და სხვა პარკოსნები, ჩაი (პირველ რიგში მწვანე), ყავა, ავოკადო, ქოქოსი, უცხიმო ყველი, ცივი გამოხდის ზეითუნის ზეთი, ნიგოზი, თხილი, მწარე შოკოლადი.

არაა აკრძალული ზომიერი რაოდენობით წითელი ღვინო და ლუდი, დარიჩინი, კურკუმა, თევზი.
ამასთან, სრულად უნდა გამოირიცხოს რაციონიდან წითელი ხორცი და ტრანსცხიმების შემცველი ხორცის პროდუქტები, ფასტფუდი, ტკბილი სასმელები, თეთრი პური, ჩიფსები, კრეკერები, კანფეტები, ნაყინი, სოიოს ზეთი, ჭარბი რაოდენობით ალკოჰოლი - ყველა ეს პროდუქტი ხელს უწყობს ანთების დონის მომატებას.

მკვლევარებმა ასევე დაადგინეს, რომ ანთებისსაწინააღმდეგო დიეტის პრინციპების ნაწილობრივ დაცვაც კი
ჯანმრთელობისთვის სასარგებლოა. განსაკუთრებით სასარგებლოა ასეთი ტიპის კვება მწეველებისთვის.


ლალი ჩხიკვაძე

გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
მსგავსი სიახლეები
გრაცას უნივერსიტეტის (ავსტრია) მეცნიერებმა ჩაატარეს ხანგრძლივი ექსპერიმენტი, რომლითაც დაადგინეს, რომ პერიოდულად შიმშილობა
04-11-2019
ადამიანის ორგანიზმში ორი სახის ცხიმია: თეთრი ანუ "ცუდი" ცხიმი და ყავისფერი ანუ "კარგი" ცხიმი. სწორედ ამ თეთრი ცხიმისაგან
04-11-2019
წონის პრობლემა ერთ-ერთი აქტუალური საკითხია ჩვენს ქვეყანაში. ამიტომაცაა, რომ სხვადასხვა
26-10-2019
დიეტოლოგია
ნიგოზი გულისთვის განსაკუთრებულად სასარგებლო პროდუქტადაა აღიარებული.
ღვიძლი ის ორგანოა, რომელიც მრავალ, მნიშვნელოვან ფუნქციას ასრულებს. ამიტომ მის დასაცავად ყველაფერი უნდა გავაკეთოთ.
კატეგორიის სხვა სტატიები
ამ დასკვნამდე მივიდნენ ჩინეთის უნივერსიტეტის შენიანის საავადმყოფოს უროლოგები.
1. რაციონი 90-100%-ით უნდა შედგებოდეს მცენარეული საკვებისგან.
შაქარი და ცხიმები წარმოადგენს ძირითად საწვავს, რომელიც კვებავს სხეულის თითოეულ უჯრედს.
როგორც ოქსფორდის უნივერსიტეტის კვლევამ აჩვენა, თაფლი, ტრადიციულ პრეპარატებზე
პირველი კლასი და სასკოლო ადაპტაცია - სასკოლო ადაპტაციის გასავლელად მშობლებს რჩევებს აძლევს
ადამიანის ხერხემალს ყოველდღიურად დიდი დატვირთვა ადგება, შესაბამისად,
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად