რა მივირთვათ, რომ მეხსიერების პრობლემები არ შეგვექმნას - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

იანვარი 2020

კითხვა-პასუხი

რა მივირთვათ, რომ მეხსიერების პრობლემები არ შეგვექმნას

რა მივირთვათ, რომ მეხსიერების პრობლემები არ შეგვექმნას
რკინა ერთ-ერთი სტიმულატორია, რომელსაც შეიცავს ბროწეული, მწვანე ვაშლი, წიწიბურა, შავი პური, პარკოსნები , კვერცხი, ხაჭო, საქონლის ღვიძლი. მეხსირების ხარისხის გასაუმჯობესებლად კი მეცნიერები გვირჩევენ ავოკადოს, სტაფილოს და ანანასს.

ტვინის ახალგაზრდობის შესანარჩუნებლად კარგია В ჯგუფის ვიტამინების შემცელი პროდუქტები. ესენია: ზღვის პროდუქტები, ლობიო, ბროკოლი, სიმინდი.

ტვინის მუშაობისთვის ასევე მნიშვნელოვანია გლუკოზა. მისი მიღება ტკბილეულიდან, კანფეტებიდან და შოკოლადიდან არაა მიზანშეწონილი. ღირსეულ ალტერნატივას წარმოადგენს ხილი, ბოსტნეული და მსხვილად დაფქვილი ფქვილის პროდუქტები.

ქოლინი ადამიანისთვის ძალიან მნიშვნელოვანია (შეიცავს კვერცხის გული და სუბპროდუქტები). მისი დეფიციტისას აღინიშნება ქრონიკული დაღლილობა და გაფანტულობა.
С ვიტამინი (შეიცავს გრეიფრუტი, მოცხარი, ფორთოხალი, ავოკადო, კომბოსტო) აუმჯობესებს ტვინის სისხლძარღვების მდგომარეობას.

საყურადღებოა კალციუმი და კალიუმი, რომლებიც ინფორმაციის გადამუშავებას აჩქარებს. ისინი ბევრია ყველში, პომიდორში, ხაჭოში, გარგარის ჩირსა და შავ ქლიავში.

თუთია კოგნიტიური ფუნქციების შენარჩუნებაში გვეხმარება. მას შეიცავს ზღვის პროდუქტები, საქონლის, ბატკნის, ინდაურის ხორცი, გოგრის თესლი.

მაგნიუმი შეიძლება მივიღოთ ნუშიდან, წიწიბურადან, არაქისიდან, კაკაოდან. იგი ხანგრძლივი მეხსიერებისთვისაა კარგი და ამსუბუქებს სწავლის პროცესს.

ლალი ჩხიკვაძე

გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
მსგავსი სიახლეები
კატარის, სამხრეთ ავსტრალიისა და პენსილვანიის უნივერსიტეტებში გააანალიზეს ცხარე წიწაკის
06-09-2019
მეცნიერებმა შეისწავლეს "ადამიანთა ტვინის ფუნქციობა "ტეტრისის" თამაშის დროს და საინტერესო შედეგები მიიღეს.
13-08-2019
საზამთრო: საზამთრო ბევრს უყვარს, თუმცა ყველამ როდი იცის, რომ მას "ნატურალურ ვიაგრას" უწოდებენ. მისი ნაყოფი
26-07-2019
დიეტოლოგია
დიეტებზე საუბრისას მნიშვნელოვანია ოქროს შუალედის დაცვა. ყველა უკიდურეს ზომას - ცილოვან, ცხიმოვან ან რთულ ნახშირწყლოვან (ფაფები, მაკარონი) დიეტებს
ადამიანები ხშირად ჩივიან, რომ წონას ვერ იკლებენ, მიუხედავად იმისა, რომ დიეტასაც იცავენ,
ჯანსაღ კვებასა და წონის კლებას მჭიდრო კავში­რი აქვს. ოცნებობთ ჭარბი წონის მოშორებაზე,
კატეგორიის სხვა სტატიები
რეკომენდებული ნორმების თანახმად, ჯანმრთელმა ადამიანმა დღეში 400-500 გრამი ხილი და ბოსტნეული უნდა მიიღოს. ასაკთან ერთად ხშირად აღინიშნება
დიეტებზე საუბრისას მნიშვნელოვანია ოქროს შუალედის დაცვა. ყველა უკიდურეს ზომას - ცილოვან, ცხიმოვან ან რთულ ნახშირწყლოვან (ფაფები, მაკარონი) დიეტებს
გვიანი შემოდგომასა და ზამთარში იმუნიტეტის შენარჩუნებასა და დაავადებისაგან დაცვაში სწორი კვება დაგვეხმარება.
ღვიძლი ის ორგანოა, რომელიც მრავალ, მნიშვნელოვან ფუნქციას ასრულებს. ამიტომ მის დასაცავად ყველაფერი უნდა გავაკეთოთ.
საახალწლო დღესასწაული განსაკუთრებულად ბავშვებს ახარებთ, რადგან ამ დღეებში ისინი, თამამად შეიძლება ითქვას,
ვირუსების ნაწილაკები საათობით ინარჩუნებენ აქტივობას მშრალ, თბილ და უმოძრაო ჰაერში
ყველაზე ხანდაზმული ქალი მსოფლიოში, 116 წლის კეინ ტანაკა იაპონიაში, ფუკუოკეში ცხოვრობს.
თმა შედგება ცილისგან (კერატინი) და დამცავი თხელი ფენა კუტიკულისგან. წყლის ზემოქმედების შედეგად თმა ადვილად
საკმარისია ეს 4 ტესტი და მოსაუბრეს გაშლილი წიგნივით წაიკითხავთ - აცხადებენ ტესტის ავტორები.
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად