რატომ არის რთული გახდომა სწორი კვების დროსაც კი - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

ოქტომბერი 2019

კითხვა-პასუხი

რატომ არის რთული გახდომა სწორი კვების დროსაც კი

რატომ არის რთული გახდომა სწორი კვების დროსაც კი
ითვლება, რომ სასარგებლო პროდუქტები ცალსახად ხელს უწყობს გახდომას. მაგრამ პრაქტიკულად ეს ყოველთვის ასე არ არის. არსებობს სასარგებლო პროდუქტები, რომლებიც მადას აძლიერებს, რაც წონის დაქვეითებას მნიშვნელოვნად ართულებს. კერძოდ, ასეთ პროდუქტებს მიეკუთვნება სალათები და მწვანილი.

სრულფასოვანი სადილის მსუბუქი სალათით შეცვლა ორგანიზმზე დადებითად არ მოქმედებს. წონის დასაკლებად სალათის მირთმევა საჭიროა ბურღულეულის გარნირთან, თევზთან ან ხორცთან ერთად. მხოლოდ ბოსტნეულის მიღებით შიმშილი მალევე შეგვაწუხებს და ზედმეტი წახემსება მოგვიწიევს.

პურეული არ არის საუკეთესო არჩევანი დიდი რაოდენობით ნახშირწყლების შემცველობის გამო. იგივე მიზეზით მავნებელია სიმინდის ბურბუშელა. ისინი ძალიან კალორიულია,
ამძაფრებს შიმშილის გრძნობას და იწვევს ნაყროვანებას. დიეტოლოგები ბურბუშელას შვრიის ფაფით ჩანაცვლებას გვირჩევენ (მაგრამ არა სწრაფი მომზადების).

საუზმეზე ხილის მირთმევაც კითხვის ნიშნის ქვეშ დგება. მშიერ კუჭზე ხილის მირთმევა იწვევს კუჭის წვენი მჟავიანობის მომატებას, რაც შიმშილის ძლიერი შეტევის პროვოცირებას იწვევს. იგივე სიტუაციაა ხილის სმუზთან დაკავშირებით. ძნელია წონის
დაკლება რაციონში მზა ხილის იოგურტების შეტანისას. მასში ბევრი შაქარი და სხვა მავნე დანამატებია. იოგურტზე სასარგებლოა მაწონი.

ლალი ჩხიკვაძე


გააკეთეთ კომენტარი
თარიღი : 23-08-2018
ჟორჟიკა
ჭამე ცოტა - იმოძრავე ბევრი.
რეკომენდებული პროდუქტები
ამცირებს ქოლესტერინის და ცხიმის დონეს-50მლ
ფასი: 26.9
კარგი მხედველობის და ნერვული სისტემის ხელშეწყობისთვის-60აბი
ფასი: 28.9
ჯანმრთელი იმუნური სისტემის ფუნქციონირებისათვის.-60აბი
ფასი: 34.9
მხედველობის ჯანმრთელობისთვის-30აბი
ფასი: 44.9
მსგავსი სიახლეები
დიეტოლოგების განცხადებით, მწვანილის სასარგებლო თვისებები განპირობებულია ვიტამინების, მინერალური მარილების,
08-07-2019
სიმსუქნისკენ მიდრეკილთ ზოგიერთი დიეტოლოგი ერთი კვირის განმავლობაში ყოველდღე 2 კგ ნესვის რბილობის
25-06-2019
ჯანსაღი კვება გულისხმობს პროდუქტების მრავალფეროვნებას, ბალანსირებულ რაციონს,
05-11-2018
დიეტოლოგია
რკინა ერთ-ერთი სტიმულატორია, რომელსაც შეიცავს ბროწეული, მწვანე ვაშლი, წიწიბურა, შავი პური, პარკოსნები
ამერიკელი ექსპერტები შავი ქლიავის რაციონში ჩართვისკენ მოგვიწოდებენ. მასში მაღალია ანტიოქსიდანტების
ბევრი სასარგებლო პროდუქტი ნაკლებად ცნობილი და ბოლომდე შეუფასებელია, მათ შორისაა ნუშის რძე.
კატეგორიის სხვა სტატიები
გაზიანი სასმელები ხელს უწყობს სიმსუქნის, გულ-სისხლძარღვთა დაავადებების განვითარებას, აქვეითებს ინსულინისადმი
თა­ნა­მედ­რო­ვე ადა­მი­ა­ნის კვე­ბა არ არის და­ბა­ლან­სე­ბუ­ლი, ის ვერ იღებს იმ პრო­დუქ­ტებს, რაც მისი ჯან­მრთე­ლო­ბის­თვის აუ­ცი­ლე­ბე­ლია.
ამერიკის კიბოს შემსწავლელი ასოციაციის ვებ-გვერდზე გამოქვეყნდა მეცნიერ გოდუნ ჩჟანის მიერ ჩატარებული საინტერესო
ჩრდილოეთის ხალხი ოდითგან ამზადებდა სელის თესლისაგან ფქვილსა და ზეთს, ძველი მესოპოტამიის მცხოვრებლები
ზოგი ადამიანი მეტისმეტად სწრაფად ჭამს, შეიძლება ითქვას 5 წუთში სრულად ამთავრებს ტრაპეზს. ამის მიზეზად ხშირად
ესპანელმა მეცნიერებმა საინტერესო კვლევებით აჩვენეს (კონკრეტულად 14 კვლევის მეტაანალიზი ჩაატარეს), რომ დაბალი
ალოე ვერა განსაკუთრებული თვისებების მქონე მარადმწვანე მცენარეა. მისი სამშობლო აფრიკაა, თუმცა დღეს ის უამრავ რეგიონშია გავრცელებული.
სადღეისოდ ასეთი კრემების ასორტიმენტი საკმაოდ ფართოა. ხშირად არც კი ვიცით, რომელი ხაზის კრემი უფრო მიესადაგება ჩვენს კანს.
სამწუხაროდ, ბოლო ათწლეულის მანძილზე ალერგიული დაავადებებით, მათ შორის - ბრონქული ასთმით დაავადებულთა
დღევანდელი ცხოვრების რიტმი, მძიმე ეკოლოგიური გარემო, კვების თავისებურებები განაპირობებს სხვადასხვა პათოლოგიის
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად