რა მნიშვნელობა აქვს დიეტას ქოლესტერინის დონის დაქვეითებისათვის - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

მაისი 2020

კითხვა-პასუხი

რა მნიშვნელობა აქვს დიეტას ქოლესტერინის დონის დაქვეითებისათვის

რა მნიშვნელობა აქვს დიეტას ქოლესტერინის დონის დაქვეითებისათვის
დიეტა სისხლში ქოლესტერინის დონის დაქვეითების უმარტივესი საშუალებაა. ამგვარი დიეტის საფუძველი ცხოველური ცხიმების შეზღუდვაა.
შეგიძლიათ მიირთვათ ფრინველის ხორცი, მაგრამ აუცილებლად ცხიმგაცლილი. Aარ შეიძლება ღამით დანაყრება, მით უფრო ზომაზე მეტად. როცა საღამოს შვიდი საათის შემდეგ ვვახშმობთ, საჭმლის მონელება ირღვევა და ორგანიზმი ცხიმს არასწორად ითვისებს.

სისხლში ქოლესტერინის დონეს აქვეითებს ხილი და ბოსტნეული. ძლიერი ანტიქოლესტერინული მოქმედება აქვს ნიახურს, განსაკუთრებით მის ფესვებს, ასევე სხვა მწვანილსაც.

ქოლესტერინით მდიდარია:

• ნაღების კარაქი, ღორის, საქონლისა და ცხვრის ხორცი, ძეხვეული, პაშტეტი, ბატისა და იხვის ხორცი;
• კვერცხის გული;
• რძე, არაჟანი, შედედებული რძე,
ცხიმიანი ყველი და მაწონი;
• ნაყინი, ნამცხვარი;
• ხორცის ბულიონი, მაიონეზი.

ქოლესტერინით ღარიბია:

• მზესუმზირას, სიმინდისა და ზეითუნის ზეთი;
• ქათმისა და ინდაურის კანგაცლილი, ასევე ხბოსა და საქონლის მჭლე ხორცი;
• თევზი;
• ნებისმიერი სახის ბოსტნეული, სიმინდი, ლობიო, ცერცვი, მუხუდო, მოხარშული კარტოფილი, ასევე ხილი და ჩირი;
• მარცვლეული, სუნელები, მდოგვი, პილპილი.

თინათინ
გოცაძე


გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
მსგავსი სიახლეები
გრაცას უნივერსიტეტის (ავსტრია) მეცნიერებმა ჩაატარეს ხანგრძლივი ექსპერიმენტი, რომლითაც დაადგინეს, რომ პერიოდულად შიმშილობა
04-11-2019
ადამიანის ორგანიზმში ორი სახის ცხიმია: თეთრი ანუ "ცუდი" ცხიმი და ყავისფერი ანუ "კარგი" ცხიმი. სწორედ ამ თეთრი ცხიმისაგან
04-11-2019
წონის პრობლემა ერთ-ერთი აქტუალური საკითხია ჩვენს ქვეყანაში. ამიტომაცაა, რომ სხვადასხვა
26-10-2019
დიეტოლოგია
ტვინისათვის სასარგებლო ბოსტნეულიდან დიეტოლოგები გამოყოფენ წითელ კომბოსტოს, ჭარხალსა და ისპანახს. წითელი კომბოსტო მეტად სასარგებლოა ტვინის
თუ შეკრულობა (ყაბზობა) გაწუხებთ, რეგულარულად უნდა მიირთვათ ბროკოლი, ვაშლი და ისპანახი.
შვრია აქვეითებს სისხლში ქოლესტერინის დონეს, ანთების მაჩვენებლებს, წონას და აუმჯობესებს საჭმლის მონელებას.
კატეგორიის სხვა სტატიები
ექიმი-ენდოკრინოლოგი ქეთი ასათიანის რჩევები - ორგანიზმისთვის აუცილებელი მინერალების შესახებ
იმ უდიდეს სარგებელთან ერთად, რაც ამ ეტაპზე თვითიზოლაციას მოაქვს ადამიანებისთვის, სახლში ხანგრძლივმა ყოფნამ შეიძლება
ტვინისათვის სასარგებლო ბოსტნეულიდან დიეტოლოგები
ექიმები ჯანმრთელ ადამიანს დღის მანძილზე საშუალოდ 1,5 ლ სუფთა წყლის მიღებას ურჩევენ.
მსოფლიო ჯანდაცვის ორგანიზაციამ გამოსცა რეკომენდაციები, რომელშიც აღინიშნა, რომ აუცილებელია რძის პროდუქტების მიღება,
ინდოელმა სპეციალისტებმა გამოარკვიეს, როგორია ნაბახუსევზე იდეალური საშუალება,
თუ თქვენ დღის მანძილზე არ გაქვთ დრო ვარჯიშისთვის, მაშინ ძილის წინ ვარჯიშები დაგეხმარებათ
ექიმები დიდი ხანია ელიან იმ დროს, როდესაც ცხოვრების ჯანსაღი წესი უბრალო მოდად კი არ ჩაითვლება,
სიმსუქნე თითქმის ორჯერ ზრდის მძიმე ფორმის კარიესის განვითარების ალბათობას. ტკბილი და მაღალი მჟავიანობის სასმელები კი ჭარბწონიანი
ზაფხულის უხერხულ პრობლემათაგან ერთ-ერთი უმთავრესი ჭარბი ოფლიანობაა.
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად