როგორ ვჭამოთ ბევრი ისე, რომ წონაშიც დავიკლოთ - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

იანვარი 2019
როგორ ვჭამოთ ბევრი ისე, რომ წონაშიც დავიკლოთ

როგორ ვჭამოთ ბევრი ისე, რომ წონაშიც დავიკლოთ

მკვლევარებმა შეადარეს ეფექტი, რომელსაც დაბალი და მაღალი ენერგეტიკული სიმკვრივის პროდუქტები მადასა და წონის კლებაზე ახდენს. დაბალი ენერგეტიკული სიმკვრივის მქონე პროდუქტები, როგორიცაა ბოსტნეული, ბრინჯი ან მჭლე ხორცი უფრო მეტ სითხეს, ცილასა და უჯრედისს და ნაკლებ კალორიას შეიცავს, ვიდრე მაღალი ენერგეტიკული სიმკვრივის პროდუქტები - შოკოლადი, ყველი, ორცხობილა.

ბევრი ვეღარ აგრძელებს დიეტის დაცვას, რადგანაც კვებათა შორის შულედში შიმშილის გრძნობა აწუხებს. როგორც კვლევამ აჩვენა, დაბალი ენერგეტიკული სიმკვრივის საკვებს ამ პრობლემის გადაჭრა შეუძლია. ამგვარი საკვები ნაკლებ კალორიას შეიცავს, ამიტომ მათი მეტი როდენობით მიღებაა შესაძლებელი ისე,
რომ ადამიანი დანაყრდეს. მაგალითად, 250 გრამი სტაფილო შეიცავს 100 კალორიას, იმდენივეს, რამდენსაც 20 გრ შოკოლადი. მეტი მოცულობა კი უფრო კარგად ანაყრებს. იაპონელი სპეციალისტები კი საკვების ნელა და კარგად დაღეჭვას გვირჩევენ.

ლალი ჩხიკვაძე

კომენტარი არ გაკეთებულა
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას,სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.
რეკომენდებული პროდუქტები
გლუკოზის მეტაბოლიზმის ხელშეწყისთვის-60 აბი
ფასი: 25.2
მხედველობის ხელშეწყობისთვის-60აბი
ფასი: 44.9
ზოგადი ჯანმრთელობის შენარჩუნებისთვის-30აბი
ფასი: 39.9
მხედველობის ჯანმრთელობისთვის -60 აბი
ფასი: 39.9
მსგავსი სიახლეები
მეტი მიირთვით საუზმეზე - ბევრი უარს ამბობს საუზმეზე. თითქოს კვების გამოტოვებულმა ულუფამ უნდა
16-01-2019
კვებასთან დაკავშირებული საერთაშორისო რეკომენდაციები მიუთითებს, რომ სწორი კვება გულისხმობს დღე-ღამის
15-01-2019
სხვადასხვა დაავადებისას მნიშვნელოვანია სამკურნალო კვება. არსებობს სხვადასხვაგვარი დიეტა, რომელიც განსაზღვრავს ამა თუ იმ დაავადების დროს კვებით რაციონს.
05-07-2018
16 იანვარი 2019
მეტი მიირთვით საუზმეზე - ბევრი უარს ამბობს საუზმეზე. თითქოს კვების გამოტოვებულმა ულუფამ უნდა
ამ კატეგორიის სხვა სტატიები
მეტი მიირთვით საუზმეზე - ბევრი უარს ამბობს საუზმეზე. თითქოს კვების გამოტოვებულმა ულუფამ უნდა
ბევრი სასარგებლო პროდუქტი ნაკლებად ცნობილი და ბოლომდე შეუფასებელია, მათ შორისაა ნუშის რძე.
კვებასთან დაკავშირებული საერთაშორისო რეკომენდაციები მიუთითებს, რომ სწორი კვება გულისხმობს დღე-ღამის
განსაკუთრებული ზიანის მომტანი ორგანიზმისთვის სპირტიანი სასმელის უკონტროლო მოხმარებაა.
უჯრედისით მდიდარი საკვები განამტკიცებს გულ-სისხლძარღვთა სისტემის ჯანმრთელობას - ნაპოვნია უკუკავშირი
ვიტამინი K აფერხებს თრომბების წარმოქმნას, დიდ როლს ასრულებს ზოგიერთი ცილის სინთეზში, სისხლის
04 იანვარი 2019
ღორის გრიპით გამოწვეული პანიკა მიმდინარე სეზონზეც არ ცხრება. გრიპის გართულებისა და ლეტალურად
ღორის გრიპის შესახებ გვესაუბრება დაავადებათა კონტროლისა და საზოგადოებრივი ჯანმრთელობის ეროვნული
დანიაში მცხოვრობი ქართველი, სამედიცინო სფეროს წარმომადგენელი გიორგი კუჭუხიძე გრიპის ვირუსთან დაკავშირებით
განსაკუთრებული ზიანის მომტანი ორგანიზმისთვის სპირტიანი სასმელის უკონტროლო მოხმარებაა.