რჩევები მათთვის, ვისაც კონიუნქტივიტი აწუხებს - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

მაისი 2020

კითხვა-პასუხი

რჩევები მათთვის, ვისაც კონიუნქტივიტი აწუხებს

რჩევები მათთვის, ვისაც კონიუნქტივიტი აწუხებს
თუ ზაფხულის კაშკაშა მზე თვალის ლორწოვან გარსს გიღიზიანებთ და ალერგიული კონიუნქტივიტისადმი გაქვთ მიდრეკილება, აუცილებლად გამოიყენეთ მზის სათვალე. გახსოვდეთ: მოდური, პატარა და ვიწრომინებიანი სათვალე საიმედო დამცველად არ გამოგადგებათ.
გაითვალისწინეთ, გამწვავებული კონიუნქტივიტის დროს მცხუნვარე მზის ქვეშ სათვალითაც კი არ შეიძლება გარუჯვა, უმჯობესია სანაპიროზე ქოლგის ქვეშ დაისვენოთ.

თქვენთვის სახიფათო დღეებში უნდა ერიდოთ კოსმეტიკის გამოყენებას, განსაკუთრებით - თვალის მაკიაჟს.
ნუ გახვალთ ქარიან ამინდში, ისეირნეთ წვიმის შემდეგ, როცა ჰაერში მტვერი თითქმის არ არის, სეირნობიდან დაბრუნების შემდეგ
კი თვალები გამდინარე წყლით ან ჩაის ნაყენით ამოიბანეთ.

როგორც კი თვალის სიწითლეს შეამჩნევთ, დაუყოვნებლივ მიმართეთ ექიმს.

თინათინ გოცაძე
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
დიეტოლოგია
ტვინისათვის სასარგებლო ბოსტნეულიდან დიეტოლოგები გამოყოფენ წითელ კომბოსტოს, ჭარხალსა და ისპანახს. წითელი კომბოსტო მეტად სასარგებლოა ტვინის
თუ შეკრულობა (ყაბზობა) გაწუხებთ, რეგულარულად უნდა მიირთვათ ბროკოლი, ვაშლი და ისპანახი.
შვრია აქვეითებს სისხლში ქოლესტერინის დონეს, ანთების მაჩვენებლებს, წონას და აუმჯობესებს საჭმლის მონელებას.
კატეგორიის სხვა სტატიები
"ნიუ ჰოსპიტალსის" ოფთალმოლოგიის ეროვნულ ცენტრში, რომელიც მომხმარებლებს მომსახურებების
რუსეთის მეცნიერებათა აკადემიის ბიოქიმიური ფიზიკის ინსტიტუტის თანამშრომლებმა 14-წლიანი კვლევს შედეგები გამოაქვეყნეს.
როგორ ვითარდება მხედველობა მხედველობა ინფორმაციის ძირითადი წყაროა, გარდა ამისა, ის მნიშვნელოვან როლს ასრულებს კომუნიკაციაში.
მხედველობის სისტემის ჩამოყალიბება ხდება 1-5 წლის ასაკში, როდესაც ფორმირდება ძირითადი ფუნქციები: მხედველობის
თამბაქოს მავნე გავლენებს შორის ერთ-ერთი მხედველობის პრობლემათა გაღრმავება და დაბრმავების პროცესის დაჩქარებაა.
მნიშვნელოვანია საკვებ რაციონში იყოს ომეგა-3 უჯერი ცხიმოვანი მჟავებით (თევზი), ვიტამინებით მდიდარი (ხილი და ბოსტნეული) პროდუქტები.
თუ თქვენ დღის მანძილზე არ გაქვთ დრო ვარჯიშისთვის, მაშინ ძილის წინ ვარჯიშები დაგეხმარებათ
ექიმები დიდი ხანია ელიან იმ დროს, როდესაც ცხოვრების ჯანსაღი წესი უბრალო მოდად კი არ ჩაითვლება,
სიმსუქნე თითქმის ორჯერ ზრდის მძიმე ფორმის კარიესის განვითარების ალბათობას. ტკბილი და მაღალი მჟავიანობის სასმელები კი ჭარბწონიანი
ზაფხულის უხერხულ პრობლემათაგან ერთ-ერთი უმთავრესი ჭარბი ოფლიანობაა.
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად