როგორ დავასვენოთ თვალები - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

ივნისი 2020

კითხვა-პასუხი

როგორ დავასვენოთ თვალები

როგორ დავასვენოთ თვალები
თუ გსურთ თვალებს საუკეთესო დასვენება გამოუწეროთ, უნდა მისცეთ მას შესაძლებლობა, არაფერი დაინახონ! ა-რა–ფე-რი! როგორ? ეს ხომ არც ისე მარტივა, რადგანაც თხელი და ნაზი ქუთუთოები დაშვების (ანუ თვალების დახუჭვის) შემთხვევაშიც კი მუქი სქელი ფარდების როლს ვერ ასრულებს. ისინი ამ დროსაც მრავალ გამოსახულებასა და სინათლეს ატარებს. პრობლემა კიდევ ის არის, რომ ტვინი თვალებს არასოდეს აძლევს დასვენების საშუალებას, სრულ წყვდიადშიც კი აიძულებს მზერას წერტილებზე, ზოლებზე, ხვეულებზე, სხვადასხვა ლამაზმანზე, საოცარ ეფექტებსა და ვინ მოთვლის კიდევ რამდენ რამეზე! ნუ დაგავიწყდებათ ისიც, რომ თვალების ფუნქციობა ძილის დროსაც
არ წდება, რა ხედებისა და კადრების ხილვა უწევთ მათ სიზმარში - ეს ცალკე თემაა.

ამგვარად, საბრალო თვალები არასდროს ისვენებს. თუმცა, თუ ძალიან მოინდომებთ, მაინც შეძლებთ მათ განტვირთვას და დასვენებას რამდენიმე წუთით მაინც. ამისათვის დაჯექით მოხერხებულად (მოკალათდით), დახუჭეთ თვალები და ხელები დაიდეთ შუბლზე ისე, რომ თვალებს
ეფარებოდეს, ქუთუთოებს კი არ ეხებოდეს. ცოტა ხნით დაელოდეთ სხვადასხვა ორნამენტებისა და რკალების დასრულებას, შემდეგ კი შეეცადეთ წარმოიდგინოთ - შავ ხავერდს უმზერთ. ეს შავი ხავერდი მკვეთრი შავი ფერისაა, თანაც ერთგვაროვანი, ყოველგვარი ხორკლებისა და მინარევების გარეშე, რომლებიც, ჩვეულებრივ, ხელს უშლიან ყურადღების კონცენტრირებას და იდეალური წყვდიადის შექმნა-წარმოსახვას.

ამ რამდენიმეწუთიანი სეანსის შემდეგ ისეთი განცდა დაგეუფლებათ, თითქოს სრულად მაინც ვერ მოახერხეთ დავალების შესრულება, ანუ ვერ შეძელით და რაც საჭირო იყო, არ გამოგივიდათ, მაგრამ იცოდეთ, თქვენი თვალები საკმაოდ დასვენებულ-განტვირთული აღმოჩნდება და თქვენ ახალი ენერგიით შეძლებთ კომპიუტერში მათ ჩარგვას! ასე რომ, ნუ დაიზარებთ და ხშირად გამოუწერეთ თვალებს ასეთი დასვენება!

თინათინ გოცაძე
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
დიეტოლოგია
თაფლი სრულფასოვანი სუპერპროდუქტია. ის გულის დაავადებებისა და კიბოს საპროფილაქტიკო საშუალებაა.
დიეტებზე საუბრისას მნიშვნელოვანია ოქროს შუალედის დაცვა. ყველა უკიდურეს ზომას - ცილოვან, ცხიმოვან ან რთულ ნახშირწყლოვან (ფაფები, მაკარონი) დიეტებს
იოდის დეფიციტი ადამიანის ჯანმრთელობისთვის ძალიან სახიფათოა. იოდის დონის დაქვეითების აღმოსაფხვრელად ექსპერტები
კატეგორიის სხვა სტატიები
"ნიუ ჰოსპიტალსის" ოფთალმოლოგიის ეროვნულ ცენტრში, რომელიც მომხმარებლებს მომსახურებების
რუსეთის მეცნიერებათა აკადემიის ბიოქიმიური ფიზიკის ინსტიტუტის თანამშრომლებმა 14-წლიანი კვლევს შედეგები გამოაქვეყნეს.
როგორ ვითარდება მხედველობა მხედველობა ინფორმაციის ძირითადი წყაროა, გარდა ამისა, ის მნიშვნელოვან როლს ასრულებს კომუნიკაციაში.
მხედველობის სისტემის ჩამოყალიბება ხდება 1-5 წლის ასაკში, როდესაც ფორმირდება ძირითადი ფუნქციები: მხედველობის
თამბაქოს მავნე გავლენებს შორის ერთ-ერთი მხედველობის პრობლემათა გაღრმავება და დაბრმავების პროცესის დაჩქარებაა.
მნიშვნელოვანია საკვებ რაციონში იყოს ომეგა-3 უჯერი ცხიმოვანი მჟავებით (თევზი), ვიტამინებით მდიდარი (ხილი და ბოსტნეული) პროდუქტები.
თუ თქვენ დღის მანძილზე არ გაქვთ დრო ვარჯიშისთვის, მაშინ ძილის წინ ვარჯიშები დაგეხმარებათ
ექიმები დიდი ხანია ელიან იმ დროს, როდესაც ცხოვრების ჯანსაღი წესი უბრალო მოდად კი არ ჩაითვლება,
სიმსუქნე თითქმის ორჯერ ზრდის მძიმე ფორმის კარიესის განვითარების ალბათობას. ტკბილი და მაღალი მჟავიანობის სასმელები კი ჭარბწონიანი
ზაფხულის უხერხულ პრობლემათაგან ერთ-ერთი უმთავრესი ჭარბი ოფლიანობაა.
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად