რით ვკვებოთ თვალები - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

ივნისი 2020

კითხვა-პასუხი

რით ვკვებოთ თვალები

რით ვკვებოთ თვალები
თვალი უმნიშვნელოვანესი ორგანოა, ამიტომ მხედველობას ადრეული ასაკიდან უნდა მიხედვა. ხანდაზმულობასთან ერთად მხედველობა თავისთავად უარესდება, ანუ გარკვეული ასაკიდან თვალის სრუქტურები ბერდება და მხედველობაც თანდათანობით ქვეითდება. თუმცა რაციონის კორექტირებით, თვალის სტრუქტურების დაბერების პროცესი შეიძლება მინიმიზირებული იყოს.

რით ვიკვებოთ?

ისპანახი, კომბოსტო, მწვანილი, ბროკოლი საუკეთესოა თვალის ბადურას დეგენერაციის პრევენციისთვის. საერთოდ, ისპანახი უკვე დიდი ხანია მიჩნეულია მხედველობის გასაუმჯობესებელ ყველაზე ეფექტურ პროდუქტად.

მთელი დღის განმავლობაში ჩვენი თვალები იღლება და საღამოსთვის მხედველობა სუსტდება. ამიტომ ცუდი არ იქნება თუ მივიღებთ გარგარს, ნესვს, სტაფილოს. ეს პროდუქტები ორგანიზმში, А ვიტამინის
სინთეზს უწყობს ხელს.

თვალის სისხლძარღვების მდგომარეობის გასაუმჯობესებლად, რაციონში უნდა შევიტანოთ ციტრუსები: ლიმონი, მანდარინი, ფორთოხალი.
ლობიო მხედველობისთვის კიდევ ერთი სასარგებლო პროდუქტია. ის ხელს უწყობს А ვიტამინის ღვიძლიდან თვალის ბადურაში შეღწევასა და თვალისთვის მნიშვნელოვანი მელანინის გამომუშავებას. ეს უკანასკნელი კი იცავს თვალს ულტრაიისფერი გამოსხივებისაგან და ხელს უწყობს სიბნელეში
უკეთ მხედველობას.

ლალი ჩხიკვაძე
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
დიეტოლოგია
თაფლი სრულფასოვანი სუპერპროდუქტია. ის გულის დაავადებებისა და კიბოს საპროფილაქტიკო საშუალებაა.
დიეტებზე საუბრისას მნიშვნელოვანია ოქროს შუალედის დაცვა. ყველა უკიდურეს ზომას - ცილოვან, ცხიმოვან ან რთულ ნახშირწყლოვან (ფაფები, მაკარონი) დიეტებს
იოდის დეფიციტი ადამიანის ჯანმრთელობისთვის ძალიან სახიფათოა. იოდის დონის დაქვეითების აღმოსაფხვრელად ექსპერტები
კატეგორიის სხვა სტატიები
"ნიუ ჰოსპიტალსის" ოფთალმოლოგიის ეროვნულ ცენტრში, რომელიც მომხმარებლებს მომსახურებების
რუსეთის მეცნიერებათა აკადემიის ბიოქიმიური ფიზიკის ინსტიტუტის თანამშრომლებმა 14-წლიანი კვლევს შედეგები გამოაქვეყნეს.
როგორ ვითარდება მხედველობა მხედველობა ინფორმაციის ძირითადი წყაროა, გარდა ამისა, ის მნიშვნელოვან როლს ასრულებს კომუნიკაციაში.
მხედველობის სისტემის ჩამოყალიბება ხდება 1-5 წლის ასაკში, როდესაც ფორმირდება ძირითადი ფუნქციები: მხედველობის
თამბაქოს მავნე გავლენებს შორის ერთ-ერთი მხედველობის პრობლემათა გაღრმავება და დაბრმავების პროცესის დაჩქარებაა.
მნიშვნელოვანია საკვებ რაციონში იყოს ომეგა-3 უჯერი ცხიმოვანი მჟავებით (თევზი), ვიტამინებით მდიდარი (ხილი და ბოსტნეული) პროდუქტები.
თუ თქვენ დღის მანძილზე არ გაქვთ დრო ვარჯიშისთვის, მაშინ ძილის წინ ვარჯიშები დაგეხმარებათ
ექიმები დიდი ხანია ელიან იმ დროს, როდესაც ცხოვრების ჯანსაღი წესი უბრალო მოდად კი არ ჩაითვლება,
სიმსუქნე თითქმის ორჯერ ზრდის მძიმე ფორმის კარიესის განვითარების ალბათობას. ტკბილი და მაღალი მჟავიანობის სასმელები კი ჭარბწონიანი
ზაფხულის უხერხულ პრობლემათაგან ერთ-ერთი უმთავრესი ჭარბი ოფლიანობაა.
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად