რომელი ვიტამინი აუმჯობესებს მხედველობას - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

იანვარი 2020

რომელი ვიტამინი აუმჯობესებს მხედველობას

 რომელი ვიტამინი აუმჯობესებს მხედველობას
შევიხედოთ ვიტამინების სამყაროში. ჯანსაღი კვება უზრუნველყოფს ტვინსა და სხეულს აუცილებელი ენერგიით, რომელშიც მნიშვნელოვან როლს ასრულებს ვიტამინები. რომელი ვიტამინი აუმჯობესებს და აძლიერებს მხედველობას?

А ვიტამინი

А ვიტამინი დადებითად მოქმედებს მხედველობაზე, კერძოდ აუმჯობესებს ღამის მხედველობას. ის ასევე წარმოადგენს მნიშვნელოვან საშენ მასალს როდოფსინის-მხედველობის პურპურისათვის, რომელიც გარდაქმნის სინათლის ენერგიას ელექტრულ იმპულსებად.
Аვიტამინი ხლს უწყობს ჰემერალოპიის -"ქათმის სიბრმავის" პრევენციას.
А ვიტამინის ძირითად წყაროს წარმოადგენს სტაფილო, მწვანე ბოსტნეული, პომიდორი, მანგო, გარგარი. 1 ჭიქა სტაფილოს წვენი რამოდენიმე წვეთი მცენარეული ზეთით უზრუნველყოფს А ვიტამინის დღიურ ნორმას. მცენარეული ზეთის წვეთი მნიშვნელოვანია,
რადგანაც А ვიტამინი ორგანიზმში შეიწოვება მხოლოდ ცხიმთან კომბინაციაში.

B1, B2, B12 ვიტამინები

ამ ჯგუფის ვიტამინები განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია მხედველობისთვის. ისინი განსაკუთრებით სასარგებლოა თვალის სინათლისადმი მგრძნობელობის გასაუმჯობესებლად. ამ ვიტამინებს თქვენ შეხვდებით ხორცში, პარკოსნებში, ნიგოზში, კარტოფილში, საფუარში, კვერცხში, რძეში, ბროკოლში და შინაური ფრინველის ხორცში. დღეში 1-2 ჭიქა რძე
დაგიკმაყოფილებთ მოცემული ვიტამინების მოთხოვნილებას.


С და E ვიტამინები

С ვიტამინი ასტიმულირებს თვალის სისხლის მომარაგებას. რეკომენდებული დოზა 100 მგ-ია. С ვიტამინის წყაროა ციტრუსები და ტროპიკული ხილი, ოხრახუში, კარტოფილი, წიწაკა, მწვანე ხახვი და მწვანე ჩაი.
Е ვიტამინიც სისხლის მომქცევას აუმჯობესებს. ის შედის მარცვლოვან კულტურებში, ნიგოზში, ხორბალში.100 გრამი ქატოს მიუსლი საუზმეზე და 200 გრამი ისპანახი სადილზე შეადგენს Е ვიტამინის დღიურ ნორმას.


ანტიოქსიდანტები

შტოშსა და მოცვში შემავალი პიგმენტები თვალებს იცავს თავისუფალი რადიკალებისაგან. ეს ნივთიერებები ასევე ხელს უწყობს ღამის მხედველობისა და სინათლის ადაპტაციის უნარის გაუმჯობესებას.


ლალი ჩხიკვაძე
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
დიეტოლოგია
დიეტებზე საუბრისას მნიშვნელოვანია ოქროს შუალედის დაცვა. ყველა უკიდურეს ზომას - ცილოვან, ცხიმოვან ან რთულ ნახშირწყლოვან (ფაფები, მაკარონი) დიეტებს
ადამიანები ხშირად ჩივიან, რომ წონას ვერ იკლებენ, მიუხედავად იმისა, რომ დიეტასაც იცავენ,
ჯანსაღ კვებასა და წონის კლებას მჭიდრო კავში­რი აქვს. ოცნებობთ ჭარბი წონის მოშორებაზე,
კატეგორიის სხვა სტატიები
რუსეთის მეცნიერებათა აკადემიის ბიოქიმიური ფიზიკის ინსტიტუტის თანამშრომლებმა 14-წლიანი კვლევს შედეგები გამოაქვეყნეს.
მხედველობის სისტემის ჩამოყალიბება ხდება 1-5 წლის ასაკში, როდესაც ფორმირდება ძირითადი ფუნქციები: მხედველობის
თამბაქოს მავნე გავლენებს შორის ერთ-ერთი მხედველობის პრობლემათა გაღრმავება და დაბრმავების პროცესის დაჩქარებაა.
მნიშვნელოვანია საკვებ რაციონში იყოს ომეგა-3 უჯერი ცხიმოვანი მჟავებით (თევზი), ვიტამინებით მდიდარი (ხილი და ბოსტნეული) პროდუქტები.
ჯერ კიდევ რამდენიმე წლის წინ, მხედველობის კორექციისთვის ღამის ლინზების გამოყენება ფანტასტიკის სფეროს მიეკუთვნებოდა.
სახის კოსმეტოლოგიური არასრულყოფილებიდან ზედა ქუთუთოს ფტოზი ერთ-ერთი
ვირუსების ნაწილაკები საათობით ინარჩუნებენ აქტივობას მშრალ, თბილ და უმოძრაო ჰაერში
ყველაზე ხანდაზმული ქალი მსოფლიოში, 116 წლის კეინ ტანაკა იაპონიაში, ფუკუოკეში ცხოვრობს.
თმა შედგება ცილისგან (კერატინი) და დამცავი თხელი ფენა კუტიკულისგან. წყლის ზემოქმედების შედეგად თმა ადვილად
საკმარისია ეს 4 ტესტი და მოსაუბრეს გაშლილი წიგნივით წაიკითხავთ - აცხადებენ ტესტის ავტორები.
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად