აღმოჩნდა, რომ მობილური მოწყობილობების აქტიურ მომხმარებლებს შენელებული ჰქონდათ სინათლის და ბგერით გამღიზიანებლებზე რეაქცია, დაქვეითებული ჰქონდათ შრომისუნარიანობა და კონცენტრაციის უნარი, აღენიშნებოდათ აგრეთვე ყურადღების დეფიციტი და ბევრ შეცდომას უშვებდნენ წერისას.
საკვლევ ჯგუფს შეადგენდა სხვადასხვა სკოლის 1161 მოსწავლე, საკონტროლო ჯგუფში კი გაერთიანებული იყო 370 მოხალისე (მოსწავლე, რომელიც არ იყენებდა მობილურ მოწყობილობებს ან იყენებდა იშვიათად). საყურადღებოა ისიც, რომ საკვლევი პირების 39,7%-ს ჩამოთვლილი სიმპტომების
თინათინ გოცაძე