რა არის მეტაბოლიზმის გაუმჯობესების მარტივი საიდუმლო - მკურნალი.გე

ენციკლოპედიაგამომთვლელებიფიტნესიმერკის ცნობარიმთავარიკლინიკებიექიმებიჟურნალი მკურნალისიახლეებიქალიმამაკაციპედიატრიასტომატოლოგიაფიტოთერაპიაალერგოლოგიადიეტოლოგიანარკოლოგიაკანი, კუნთები, ძვლებიქირურგიაფსიქონევროლოგიაონკოლოგიაკოსმეტოლოგიადაავადებები, მკურნალობაპროფილაქტიკაექიმები ხუმრობენსხვადასხვაორსულობარჩევებიგინეკოლოგიაუროლოგიაანდროლოგიარჩევებიბავშვის კვებაფიზიკური განვითარებაბავშვთა ინფექციებიბავშვის აღზრდამკურნალობასამკურნალო წერილებიხალხური საშუალებებისამკურნალო მცენარეებიდერმატოლოგიარევმატოლოგიაორთოპედიატრავმატოლოგიაზოგადი ქირურგიაესთეტიკური ქირურგიაფსიქოლოგიანევროლოგიაფსიქიატრიაყელი, ყური, ცხვირითვალიკარდიოლოგიაკარდიოქირურგიაანგიოლოგიაჰემატოლოგიანეფროლოგიასექსოლოგიაპულმონოლოგიაფტიზიატრიაჰეპატოლოგიაგასტროენტეროლოგიაპროქტოლოგიაინფექციურინივთიერებათა ცვლაფიტნესი და სპორტიმასაჟიკურორტოლოგიასხეულის ჰიგიენაფარმაკოლოგიამედიცინის ისტორიაგენეტიკავეტერინარიამცენარეთა მოვლადიასახლისის კუთხემედიცინა და რელიგიარჩევებიეკოლოგიასოციალურიპარაზიტოლოგიაპლასტიკური ქირურგიარჩევები მშობლებსსინდრომიენდოკრინოლოგიასამედიცინო ტესტიტოქსიკოლოგიამკურნალობის მეთოდებიბავშვის ფსიქოლოგიაანესთეზიოლოგიაპირველი დახმარებადიაგნოსტიკაბალნეოლოგიააღდგენითი თერაპიასამედიცინო ენციკლოპედიასანდო რჩევები

რა არის მეტაბოლიზმის გაუმჯობესების მარტივი საიდუმლო

დიეტოლოგი იან-ფრიდერ ჰერმსენი (Jan-Frieder Harmsen).

მეცნიერებმა შეისწავლეს 40-დან 75 წლამდე ასაკის, ჭარბი წონის მქონე 14 მამაკაცისა და ქალის მონაცემები. ერთ ჯგუფს ურთავდნენ მკვეთრ სინათლეს დღე, ხოლო დაბალ განათებას საღამოს. მეორე ჯგუფს პირიქით, დღის განმავლობაში თითქმის სიბნელეში უწევდათ ცხოვრება, ხოლო საღამოს მკვეთრ განათებაზე. ორივე ჯგუფის მონაწილეებს ეძინათ ღამით სიბნელეში და რეგულარულად იკვებებოდნენ.

მათ სისხლის ნიმუშებს ამოწმებდნენ საუზმის და ვახშმის წინ, ასევე საკვების მიღებიდან ოთხი საათის განმავლობაში ნახევარსაათიანი ინტერვალით. მედიკოსები საზღვრავდნენ ნივთიერებათა ცვლაში დიდი როლის მქონე ტრიგლიცერიდების, ინსულინის, მელატონინის და გლუკოზის დონეს.

დღე მკვეთრი შუქი იწვევდა სისხლში გლუკოზის დონის დაქვეითებას, მაშინ როდესაც საღამოს მისი გამოყენება ძილში მეტაბოლიზმს ანელებდა. შედეგად მონაწილეები იღებდნენ იგივე რაოდენობა საკვებს, მაგრამ ძილის დროს ნაკლებ კალორიას წვავდნენ.

სახლში განათების პირობების შეცვლა იმგვარად რომ მოხდეს ბუნებრივი სინათლისა და სიბნელის იმიტირება აუმჯობესებს მეტაბოლიზმს. საღამოობით არაა საჭირო მკვეთრი სინათლის ჩართვა, რომ არ დავაგროვოთ ზედმეტი კილოგრამები. ექიმები ასევე გვირჩევენ მივდიოთ დღისა და ღამის ბუნებრივ ციკლს და დიდი დრო გავატაროთ ჰაერზე.