როგორ მივხვდეთ რომელი ვიტამინი აკლია ორგანიზმს - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

ოქტომბერი 2019

კითხვა-პასუხი

როგორ მივხვდეთ რომელი ვიტამინი აკლია ორგანიზმს

როგორ მივხვდეთ რომელი ვიტამინი აკლია ორგანიზმს
ვიტამინების ნაკლებობა, ჩვეულებრივ, ასოცირდება მუდმივ დეპრესიებთან, ძალთა განლევასთან და განუწყვეტელ გაციება-ავადმყოფობებთან. ჩამოთვლილი პრობლემები სიმპტომთა სრული ჩამონათვალი როდია.

• უძილობის მიზეზი ხშირად B ჯგუფის ვიტამინების, ბიოტინის, კალციუმისა და კალიუმის ნაკლებობაა;
• გამონაყარი და წითელი ფერის ლაქები სახეზე A ვიტამინისა და ასევე B ჯგუფის ვიტამინების ნაკლებობაზე მიანიშნებს;
• B2, B3, B6 და H ვიტამინების ნაკლებობა ხელს უწყობს დერმატიტების განვითარებას;
• თუ ჭრილობები ძნელად გიხორცდებათ, შესაძლოა ორგანიზმში K, C და D ვიტამინების ნაკლებობა გქონდეთ;
• ქერტლი უხშირესად მას უჩნდება, ვისაც B12, B6, F ვიტამინებისა და სელენის დეფიციტი აქვს;
• თმის ცვენა
ხშირად დაკავშირებულია C, H, B ჯგუფის ვიტამინებისა და ფოლიუმის მჟავას ნაკლებობასთან;
• თუ ტრავმის შედეგად განვითარებული სილურჯეები ხანგრძლივად ნარჩუნდება და არ გადის, ეს იმის მანიშნებელია, რომ ორგანიზმი სათანადო რაოდენობით არ იღებს C და P (რუტინს) ვიტამინებს;
• ცხვირიდან სისხლდენა შესაძლოა განპირობებული იყოს C, K და P ვიტამინების ნაკლებობით;
• პირიდან უსიამოვნო სუნის მიზეზი კი ზოგჯერ B3 ვიტამინის დეფიციტია.

ასე რომ ყურადღება მიაქციეთ ჩამოთვლილ სიმპტომებს, იკვებეთ სწორად და ჯანსაღად!

თინათინ გოცაძე

გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
რეკომენდებული პროდუქტები
ჯანსაღი თმის შესანარჩუნებლად
ფასი: 75
საშარდე სისტემის ჯანმრთელობისთვის-60 აბი
ფასი: 42.9
მხედველობის ჯანმრთელობისთვის -60 აბი
ფასი: 39.9
ჯანსაღი თმის შესანარჩუნებლად
ფასი: 75
მსგავსი სიახლეები
ზაფხულის პაპანაქება სიცხეში ძალიან ძნელია საჭესთან საათობით ჯდომა და მანქანის მართვა, მით უფრო შორ გზაზე,
29-08-2019
აღმოსავლური მედიცინა გვამცნობს - ჯანსაღი წესით მცხოვრები ადამიანი ბედნიერია, რადგან ის ჯანმრთელია და ფლობს
13-08-2019
სიცხე აქვეითებს მადას და ზაფხულის ცხელ დღეებში ხშირად ჭამა საერთოდ არ გვინდება. თუმცა, საკვების მიღებაზე
18-07-2019
დიეტოლოგია
რკინა ერთ-ერთი სტიმულატორია, რომელსაც შეიცავს ბროწეული, მწვანე ვაშლი, წიწიბურა, შავი პური, პარკოსნები
ამერიკელი ექსპერტები შავი ქლიავის რაციონში ჩართვისკენ მოგვიწოდებენ. მასში მაღალია ანტიოქსიდანტების
ბევრი სასარგებლო პროდუქტი ნაკლებად ცნობილი და ბოლომდე შეუფასებელია, მათ შორისაა ნუშის რძე.
კატეგორიის სხვა სტატიები
შემჩნეულია, რომ ზედმეტად აგრესიულ ადამიანებს სისხლში ქოლესტერინის დონე საგრძნობლად დაბალი აქვთ.
დიეტოლოგები ცალსახედ მიგვითითებენ ცხიმიანი პროდუქტების მავნებლობაზე, თუმცა რაციონში სასარგებლო ცხიმების
ვიტამინი K აფერხებს თრომბების წარმოქმნას, დიდ როლს ასრულებს ზოგიერთი ცილის სინთეზში, სისხლის
გაითვალისწინეთ, შეუძლოდ ყოფნის მიზეზი, ისევე როგორც ორგანიზმში აღმოცენებული ბევრი პათოლოგიისა,
ადამიანმა ახალგაზრდობა შეიძლება შეინარჩუნოს ახალგაზრდა იმუნური სისტემის პირობებში. სწორედ
ეს ელემენტი „მეგობრობს“ В6 და D ვიტამინებთან. სწორედ მაგნიუმისა და D ვიტამინის ურთიერთქმედებაზე
ალოე ვერა განსაკუთრებული თვისებების მქონე მარადმწვანე მცენარეა. მისი სამშობლო აფრიკაა, თუმცა დღეს ის უამრავ რეგიონშია გავრცელებული.
სადღეისოდ ასეთი კრემების ასორტიმენტი საკმაოდ ფართოა. ხშირად არც კი ვიცით, რომელი ხაზის კრემი უფრო მიესადაგება ჩვენს კანს.
სამწუხაროდ, ბოლო ათწლეულის მანძილზე ალერგიული დაავადებებით, მათ შორის - ბრონქული ასთმით დაავადებულთა
დღევანდელი ცხოვრების რიტმი, მძიმე ეკოლოგიური გარემო, კვების თავისებურებები განაპირობებს სხვადასხვა პათოლოგიის
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად