მეცნიერებმა გამოთვალეს, დღეში რა სიხშირით უნდა დავიბანოთ ხელები - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

ივნისი 2020

კითხვა-პასუხი

მეცნიერებმა გამოთვალეს, დღეში რა სიხშირით უნდა დავიბანოთ ხელები

მეცნიერებმა გამოთვალეს, დღეში რა სიხშირით უნდა დავიბანოთ ხელები
ლონდონის საუნივერსიტეტო კოლეჯის მეცნიერებმა გამოიკვლიეს, რომ კორონავირუსით დასნებოვნების რისკის შესამცირებლად, დღეში მინიმუმ 6-10-ჯერ უნდა დავიბანოთ ხელები საპნითა და წლით. ეს დასკვნა გაკეთდა

2006-2009 წლების მონაცემების მიხედვით. მაშინდელი კვლევა ეხებოდა მსგავს ვირუსებს და ადამიანიების ჰიგიენურ რეჟიმს.

კვლევის მონაწილეებში დასნებოვნების ალბათობა მცირდებოდა, თუ ისინი დღის განმავლობაში მინიმუმ 6-ჯერ მაინც დაიბანდნენ ხელებს საპნითა და წყლით. უფრო ხშირ დაბანას აზრი არ ჰქონდა- დღეში 10-ჯერ მეტად ხელების დაბანა არ ამცირებდა დასნებოვნების რისკს. მედიკოსები აღნიშნავენ, რომ ხელების დაბანა რეგულარულადაა საჭირო მიუხედავად იმისა არსებობს თუ არა რესპირატორული დაავადებით
დასნებოვნების რისკი.

ეს დაგვიცავს ჩვენც და ირგვლივ მყოფებსაც ვირუსის გავრცელებისაგან. ამასთან ხელების საპნით დაბანას სჭირდება არა ნაკლებ 20 წამისა. აღნიშნული პრაქტიკა განსაკუთრებით აქტუალურია ცხვირს მოწმენდის, დაცემინებს, დახველების შემდეგ, ჭამის წინ, საჭმლის მომზადებისა და საპირფარეშოდან გამოსვლის
შემდეგ. ასევე მნიშვენლოვანია ხელების დაბანა საზოგადოებრივი ადგილებისა და ტრანსპორტში ყოფნის შემდეგ.
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
დიეტოლოგია
თაფლი სრულფასოვანი სუპერპროდუქტია. ის გულის დაავადებებისა და კიბოს საპროფილაქტიკო საშუალებაა.
დიეტებზე საუბრისას მნიშვნელოვანია ოქროს შუალედის დაცვა. ყველა უკიდურეს ზომას - ცილოვან, ცხიმოვან ან რთულ ნახშირწყლოვან (ფაფები, მაკარონი) დიეტებს
იოდის დეფიციტი ადამიანის ჯანმრთელობისთვის ძალიან სახიფათოა. იოდის დონის დაქვეითების აღმოსაფხვრელად ექსპერტები
კატეგორიის სხვა სტატიები
კომპანიამ Eli Lilly დაიწყო ანტისხეულების გამოცდა, როგორც COVID-19-ის ახალი წამლის.
ამერიკის დაავადებათა კონტროლისა და პროფილაქტიკის ცენტრებმა გააკეთეს ოფიციალური
დერმატოლოგთა განმარტებით - ლატექსის ხელთათმანები სხვებზე ხშირად იწვევს ალერგიულ რეაქციებს
მაისი ბოლოდან თურქეთმა 31 ქვეყნისთვის სამედიცინო ტურიზმი გახსნა
საუტჰემპტონის უნივერსიტეტის უფროსი მიკრობიოლოგის უილიამ კივილი მოგვიწოდებს, რომ კარების,
კარანტინისგან ყველა დაიღალა! შეზღუდვები, აკრძალვები, იზოლაცია, ხალხს ყველაფერი მობეზრდა!
თუ თქვენ დღის მანძილზე არ გაქვთ დრო ვარჯიშისთვის, მაშინ ძილის წინ ვარჯიშები დაგეხმარებათ
ექიმები დიდი ხანია ელიან იმ დროს, როდესაც ცხოვრების ჯანსაღი წესი უბრალო მოდად კი არ ჩაითვლება,
სიმსუქნე თითქმის ორჯერ ზრდის მძიმე ფორმის კარიესის განვითარების ალბათობას. ტკბილი და მაღალი მჟავიანობის სასმელები კი ჭარბწონიანი
ზაფხულის უხერხულ პრობლემათაგან ერთ-ერთი უმთავრესი ჭარბი ოფლიანობაა.
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად