ვარჯიშები სმენის შესანარჩუნებლად და გასაუმჯობესებლად - მკურნალი.გე

რუბრიკები

ოჯახის მკურნალის ანონსი

ივლისი 2020

ვარჯიშები სმენის შესანარჩუნებლად და გასაუმჯობესებლად

ვარჯიშები სმენის შესანარჩუნებლად და გასაუმჯობესებლად
ვარჯიშები, რომლებსაც ქვემოთ გთავაზობთ, მხოლოდ სმენის დაქვეითების პროფილაქტიკას კი არ ემსახურება, არამედ სასარგებლოა ყურის მრავალი დაავადების დროსაც. აქვე შეგახსენებთ, რომ ყურის ნიჟარების მასაჟი შინაგანი ორგანოების ფუნქციის გაუმჯობესებას უწყობს ხელს, ბიბილოების გაწელვა კი შველის თავისა და კბილების ტკივილს, ხსნის თავბრუხვევას და ეფექტურია მხედველობის ორგანოთა დაავადებების დროს.


ვარჯიშები მარტივია, მაგრამ თუ რეგულარულად შეასრულებთ, სმენას გაიმახვილებთ და შეაფერხებთ გარეთა ყურის დაბერების პროცესს, რაც მნიშვნელოვანია ხანდაზმულ ასაკში კარგი სმენის შესანარჩუნებლად.

ვარჯიშები ყურებისთვის
შეასრულეთ თანმიმდევრობით, თითოეული - 15-20-ჯერ: საჩვენებელი
და ცერა თითებით

  • საშუალო ძალით აიწიეთ და დაიწიეთ ყურის ბიბილოები.
  • აიწიეთ ყურის ნიჟარა სასმენ მილზე მაღლა, მერე კი დაბლა დაიწიეთ.
  • გაქაჩეთ გარეთ ყურის ნიჟარის შუა ნაწილი.
  • ატრიალეთ ყურის ნიჟარები წრიულად, ჯერ - საათის ისრის მოძრაობის, მერე კი საპირისპირო მიმართულებით.
  • ცერები მიიდეთ ყურის ნიჟარების უკან, დანარჩენი თითები მოხარეთ მის წინ, მოუჭირეთ ნიჟარებს და ერთდროულად გაქაჩეთ ყურები
    ხან მარჯვნივ, ხან მარცხნივ.
  • ჩაივლეთ ყურის ნიჟარებში საჩვენებელი და ცერა თითები და ამოძრავეთ ყველა მხარეს. ეს ვარჯიში აუმჯობესებს სისხლის მიმოქცევას და გოგირდის გამოყოფას.
  • მოხარეთ ყურის ნიჟარები, მიიჭირეთ ხელისგულები და ასე გაჩერდით რამდენიმე ხანს.
  • მიიდეთ ხელის მტევნები ყურების უკან და ჯერ ნეკა თითებით ამოძრავეთ ყურის ნიჟარები, მერე კი დანარჩენი თითებით სწრაფად დაიხშეთ ყურები.
  • საჩვენებელი თითების ბალიშები ერთდროულად დააჭირეთ და აუშვით ყბების სახსრებიდან სასმენი მილის შესასვლელისკენ განზიდულ ნიჟარის ნაწილს.
  • საჩვენებელი და ცერა თითები ჩაივლეთ ყურის ნიჟარის სასმენი მილისკენ შემავალ ნაწილზე და ამოძრავეთ ზემოთ-ქვემოთ და გარეთ-შიგნით, ყოველ მხარეს - 3-4-ჯერ.
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი არ გაკეთებულა
დიეტოლოგია
ტვინისათვის სასარგებლო ბოსტნეულიდან დიეტოლოგები
ექიმი-ენდოკრინოლოგი ქეთი ასათიანის რჩევები - ორგანიზმისთვის აუცილებელი მინერალების შესახებ
იოდის დეფიციტი ადამიანის ჯანმრთელობისთვის ძალიან სახიფათოა. იოდის დონის დაქვეითების აღმოსაფხვრელად ექსპერტები
კატეგორიის სხვა სტატიები
თუ თქვენ ხმა ჩაგეხლიჩათ და ეს ორ კვირას ან მეტი ხანს გრძელდება, აუცილებელია ექიმს მიმართოთ. ერთი შეხედვით უბრალო პრობლემა შესაძლოა საკმაოდ სერიოზული
ვიდეოში ნაჩვენებია 10 ვარჯიში, რომელიც შეიძლება შესრულდეს სახლში შიდა ყურის წონასწორობის სისტემის
ატროფიული რინიტი – ქრონიკული რინიტი, რომელიც ხასიათდება ცხვირის ლორწოვანი გარსის
ყბა-სახის მიდამოებში კისტოზური და კეთილთვისებიანი წარმონაქმნები იშვიათი პრობლემა
რუსეთის მეცნიერებათა აკადემიის ბიოქიმიური ფიზიკის ინსტიტუტის თანამშრომლებმა 14-წლიანი კვლევს შედეგები გამოაქვეყნეს.
ელექტროდენით ყურის სტიმულაცია 55 წელზე უფროსი ასაკის მქონე ადამიანებს ნერვული სისტემის ბალანსს უბრუნებს.
როდესაც ადამიანი დიდ დროს ატარებს საჭესთან და ფეხით ცოტას დადის, მას შეიძლება ჯანმრთელობის პრობლემები შეექმნას.
ექიმები დიდი ხანია ელიან იმ დროს, როდესაც ცხოვრების ჯანსაღი წესი უბრალო მოდად კი არ ჩაითვლება,
ბოლო დროს საქართველოში ძალიან მომრავლდა ტკიპები, ბუნებას მონატრებულმა ადამიანებმა
ზაფხულის უხერხულ პრობლემათაგან ერთ-ერთი უმთავრესი ჭარბი ოფლიანობაა.
Notice: Undefined variable: new_price in /var/www/mkurnali.ge/public_html/modules/mod_rss_center/tmpl/default.php on line 227 Notice: Undefined variable: old_prcie in /var/www/mkurnali.ge/public_html/modules/mod_rss_center/tmpl/default.php on line 235 Notice: Undefined variable: deffered_price in /var/www/mkurnali.ge/public_html/modules/mod_rss_center/tmpl/default.php on line 243
+
გახდი რეკომენდებული ექიმი
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
გახდი რეკომენდებული კლინიკა
თუ გსურთ ერთის გარდა რამოდენიმე კლინიკის მითითება დააწექით ღილაკს.
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად
+
შეტყობინება წარმატებით გაიგზავნა !
მკურნალის რედაქცია დაგიკავშირდებათ ტექნიკური დეტალების შესათანხმებლად