რუბრიკები
ოჯახის მკურნალის ანონსი
ივნისი 2018
კითხვა-პასუხი
დუკანის 7 დღიანი დიეტა
დუკანის 7 დღიანი დიეტა
დუკანის პირველადი დიეტის მსგავსად, დიეტის ამ ვარიანტშიც აკრძალული და დაშვებლი პროდუქტები უცვლელია. დიეტა იწყება ორშაბათს და კვირას მთავრდება. მომდევნო კვირას იმეორებთ ყველაფერს ისევე, როგორც პირველ კვირაში და ასე გრძელდება, სანამ სასურველ შედეგს არ მიაღწევთ. დიეტა აუცილებლად ორშაბათს უნდა დაიწყოთ.

მთელი დიეტის განმავლობაში აუცილებელია:

- დღის განმავლობაში 1.5 ლიტრი წყლის დალევა;
- შვრიის ქატოს მიღება – დღეში 1.5 ს/კ (შეიძლება მიიღოთ ნებისმიერი სახით, მათ შორის, გამოაცხოთ პური)
- დღეში 30 წუთი ფეხით სიარული.

ორშაბათი

მიირთმევთ მხოლოდ ცილოვან პროდუქტებს, რაც შეტევის დღეებშია
დაშვებული. როგორც პირვანდელ დიეტაში, აქაც შეუზღუდავია რაოდენობა და ჭამის საათებიც არ გაქვთ განსაზღვრული. არ უნდა დაგავიწყდეთ ქატო 1,5 კოვზი, 1,5 ლ წყლის დალევა და მინიმუმ 30 წუთი ფეხით სიარული, შეგიძლიათ დღის სხვადასხვა მონაკვეთში 15-15 წუთი ისეირნოთ!

სამშაბათი

ორშაბათს დაშვებულ პროდუქტებს ემატება ბოსტნეული, რაც მეორე ფაზაშია
დაშვებული ყველა, არ აქვს მნიშვნელობა საკვებისგან როგორ კომბნაციას გააკეთებთ, მთავარია მიიღოთ ბოსტნეული და ცილოვანი საკვები!

ოთხშაბათი

ორშაბათსა და სამშაბათს დაშვებულ პროდუქტებს დღეს ემატება ხილი, გამონაკლისია, ბანანი, ყურძენი, ჩირეული, ყველანაირი ხილი სიროფის სახით და თხილეული. შეგიძლიათ მიირთვათ გაყინული ხილი ან კომპოტი, თუ არ აქვს შაქარი დამატებული. ხილის რაოდენობა შეუზღუდავი არაა. მაგალითად შეგიძლიათ მიირთვათ: ერთი პატარა ჯამი მარწყვი ან ჟოლო ან 1 ცალი ფორთოხალი, 2 ცალი მანდარინი, 2 ცალი საშუალო ზომის კივი, 1 ცალი საშუალო ან დიდი ზომის ვაშლი. ეცადეთ, რომ ხილი საღამოს მიირთვათ, რადგან ხილში შემავალი ფრუქტოზა ხელს უწყობს კარგ ძილს.

ხუთშაბათი

წინა სამ დღეს დაშვებულ პროდუქტებს ემატება 45 გრამი პური, არავითარ შემთხვევაში თეთრი პური! აუცილებლად უნდა იყოს შავი. უკეთესია დაცეხვილი პური.

პარასკევი

წინა დღეებში დაშვებულ პროდუქტებს ემატება ყველი 40 გრამი, სულერთია რომელი, მთავარია ცხიმიანობა 40%-ს არ აღემატებოდეს. მაგრამ უმჯობესია მიირთვათ ნაკლებცხიმიანი ყველი.

შაბათი

წინა დღეებში დაშვებულ პროდუქტებს ემატება ნახშირწყლები და სახამებელი. ამ დღეს შეგიძლიათ მიირთვათ ლობიო, მაკარონი, ბრინჯი და სხვა ბურღულეული. ულუფა აუცილებლად უნდა აწონოთ:

ლობიო - 210გრ
წიწიბურა - 200გრ
მაკარონი - 190 გრ
შემწვარი სიმინი -190გრ
ყავისფერი ბრინჯი - 170გრ
თეთრი ბრინჯი - 150 გრ
ღუმელში გამომცხვარი კარტოფილი - 140 გრ
კარტოფილის პიურე - 80 გრ

მაგრამ დაიმახსოვრეთ, სავალდებულო არ არის, რომ ეს პროდუქტები დაამატოთ დღევანელ დღეს! უფრო ეფექტური იქნება, თუ გამოტოვებთ მათ, მაგრამ თუ მაინც და მაინც გინდათ, მაშინ თავისუფლად შეგიძლიათ მიირთვათ! უბრალოდ არაა სავალდებულო!

კვირა

მთელი კვირის განმავლობაში დაშვებულ პროდუქტებს, გარდა შაბათს დამატებულისა, შეგიძლიათ დაამატოთ სადღესასწაულო კერძი. შეგიძლიათ მიირთვათ რაც თქვენს გულსა და სულს გაუხარდება. მაგრამ მხოლოდ ერთი პორცია! გაითვალისწინეთ, პორცია არ უნდა აღემატებოდეს რესტორნის პორციას! მაგალითად შეგიძლიათ მიირთვათ პასტა და დააყოლოთ ერთი ჭიქა თეთრი ღვინო ან ნებისმიერი სასმელი! მაგრამ არც ეს კვებაა სავალდებულო და თავისფულად შეგიძლიათ გამოტოვოთ!

ორშაბათს იწყებთ თავიდან!

პიერ დუკანის ცილოვანი დიეტა

თარიღი : 08-05-2018
Ani
Yvelaperi marilis gareshe unda mivirtvat?
გააკეთეთ კომენტარი
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას,სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ.
მსგავსი სიახლეები

ფრანგი დიეტოლოგის პიერ დუკანის დიეტა 2000 წელს გამოჩნდა და მალე პოპულარობა მოიპოვა.

11-02-2018
19 ივნისი 2018
სპეციალისტებმა დაადგინეს, რომ ხმელთაშუაზღვის დიეტის წესების დაცვით მომზადებული კვირაში მხოლოდ სამი
19 ივნისი 2018
აშშ-ის მკვლევარება ოჯახურ ურთიერთობებზე თანამედროვე ტექნოლოგიების გავლენა შეისწავლეს. აღმოჩნდა, რომ
კალიფორნიის უნივერსიტეტის მეცნიერებმა კარგად ცნობილი ინსტრუმენტული კვლევის–ეეგ-ს დახმარებით
გაეროს ბავშვთა ფონდის (UNICEF) „მოსახლეობის კეთილდღეობის კვლევის 2017“ თანახმად, შინამეურნეობებისთვის
კალიფორნიის სააპელაციო სასამართლომ უკურნებელი სენით დაავადებულთა მიმართ ევთანაზიის გამოყენება დაუშვა.